Sungmin : Eee senin dertlerin ne ?
Jongin : Immm ... Aslında gayet güzel bir hayatım var . Annem ve babam ayrılar . O yüzden beni şımarık büyüttüler . İstediğim her şey neredeyse oldu .
Sungmin : Oh ne güzel ya -_- .
Jongin : Kıskanma :P .
Sungmin : Çoğğğğğğğ geççççç *-* . Ayrı evde yaşıyorsun ve araban var değil mi *-*
Jongin : Evet ama motorum var ;) .
Sungmin : *-* *-* . Benim de ev arkadaşım var *-* .
Jongin : Bunun neresini kıskanıyım *-* .
Sungmin : Yalnız değilim *-* .
Jongin : Bir dakkaya hani ailenle yaşıyordun ?
Sungmin : Tatildeyiz ya .
Jongin : Ooooo doğru .
Sungmin : :))))))))))))) .
Jongin : *-* . Bütlere kaldım ne var !!!!
Sungmin : kkkkkkkkkkkk .
Jongin : *-* . Gıcık bir dans hocam var ... Kadın sırf beni kesmek için dersten bıraktı ...
Sungmin : O_O yavrucuğum sen ne okuyorsun ?
Jongin : Güzel sanatlar ;) .
Sungmin : Vay be ... Yakışıklıyım dedin kelime arkasını görebiliyorum -_- . Hava atma bana !!!!
Jongin : kkkkkkk . Ee taş olmak zor tüm kızlar bazen erkekler bana hasta ;) .
Sungmin : Iykkkkkk playboy ...
Jongin : Pislik *-* . Sen ne okuyorsun ?
Sungmin : Hemşirelik . Hemşir olacağım yani .
Jongin : Hmmmm ...
Sungmin : *-* Herkes sana hasta olur ama hasta olduğunda bana gelirsin ;) .
Jongmin : *-* . Kandan falan korkmuyor musun ya ?
Sungmin : Hayır . Gördükçe alışıyorsun *-* .
Jongmin : Yazık ya ... her gün yaşlı insanlar görüyorsun . Tabi herkesin eftarı taş hatunlarla dolu değil :P .
Sungmin : Evet her gün yaşlı insanlar görüyorum . Yaşlı ve yardıma muhtaç insanlar ... Her gün o küçücük cüssesine rağmen o kocaman hastalığa göğüs geren çocuklar görüyorum . Her şeye rağmen gülüşlerini görüyorum . Her gün ölü bedenler görürken yeni doğanların ağlama seslerinide duyuyorum . Ölüme ağlayanların feryatlarını aynı zamanda doğumla gelen mutluluk çığlıklarını duyuyorum . Her gün sırf durumu el vermediği için yakınına yardım edemeyip ağlayan insanlar görüyorum . Her gün bir umutla organ bekleyen insanların gözlerini görüyorum . Her gün 'Tanrım lütfen iyi olmamı sağla ' , 'Tanrım lütfen onu koru ' , 'Tanrım lütfen onu bize bağışla ' diye bir sürü dua duyuyorum . Her gün o hastane koridorlarında suratsız , çökmüş , yardıma , sevgiye , bir umut ışığına aç insanlar görüyorum . Evet herkesin etrafı taş hatunlarla çevrili değil . Bazıları hayatın acı gerçeklerini her gün görmek zorunda kalıyor ...
Jongin : Özür dilerim ...
Sungmin : Ne için ? Mesleğimle dalga geçtiğin için mi ? Yoksa oradaki insanlarla dalga geçtiğin için mi ? Unutma bir gün yalnız kalacaksın ve o hastane duvarları seni sahiplenecek tek şey olacak . Sonra toprakla buluşacaksın .
Sungmin : Git şimdi o taş hatunlarla oynaş !
----------
Hikayelerimi okuyanlar bilir , olaya bodoslama dalamıyorum . Hele ki Chanhun/Texting imi okuyorsanız sevgili olma işini benim için uzun bir süreç :D . Yani olaylar yavaştan ilerleyecek . Umarım sabırla okursunuz O/ . Çünkü şapşik bir Jongin yapacağım . Şapşik ve aşık Sehun , Chanyeol ve Jonginleri sevelim :3 .22 - Seyeol
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARE YOU AFRAID OF THE DARK?
FanfictionKyungsoo içine kapanık biriydi . İçine konuşurdu . Kendi içinde yaşardı . Düşüncelerinde ve hayallerinde ... Bir gün o çok heveslendiği bilmediğin bir numaraya mesaj at olayını denemek istedi. Çünkü karanlık onu boğuyordu . Biri onunla konuşmayı kab...