Jongin : Sungmiiiiinnnnnnnnn :(((( .
Sungmin : Daha tanımadığın birini üzdüğün için ergen triplerine girme .
Jongin : Çünkü umrunda değilim *-* .
Sungmin : Evet . Sen umursanması gereken insanları umursamıyorsan ben neden seni umursayım ????
Jongin : Kötü hissediyorum ama .
Sungmin : Az vicdana sahip olmak kötü bir şey değildir .
Jongin : *-* . Özür dilerim tamam mı ?
Sungmin : Ufacık şeylere kırılan biriyim . Tamam buna dikkat etmek zorunda değilsin ama hastane konusunda oldukça hassasım . O konuda bir daha öyle konuşma .
Jongin : Tamam *-* . Aslında hastaneye çok giderim ve sen öyle şeyler söyleyince onlara hiç dikkat etmediğimi fark ettim .
Sungmin : Aha geliyor playboy ...
Jongin : -_- . Belki bir rahatsızlığım var ???????
Sungmin : Bunu bahane ederek o kızı görmeye gittiğine eminim *-* .
Jongmin : Beni tanımıyorken hakkımda bir şeyler bilmen tuhaf değil mi ? Bir dakika ... aslında benden hoşlanıyorsun ve karşıma çıkmaya korkuyorsun . Bu yüzden bana mesaj attın . Sana ilgi göstereyim diye ...
Sungmin : Evet . Sana aşığım ve karşına çıkmaya korkuyorum . Senin hakkında senden çok şey biliyorum . Lütfen beni sev Jongin ...
Jongin : O_O Ciddi misin ???
Sungmin : -_- . İnandım deme ?
Jongin : Belki bu da oyun *-* .
Sungmin : Bunu sana kaç kez yaptılar ?
Jongin : Neyi ?
Sungmin : Sana aşığım ama buradan konuşalım türü mesajlar ...
Jongin : Haaaaa çok oldu ya *-* .
Sungmin : -_- . Bazılarıyla çıkıp ettin bile ...
Jongin : Evet *-* .
Sungmin : Of iğrençsin *-* . Merak etme onlardan biri değilim . Öylesine bir numara girdim . İstersen mesaj atmam . Umrumda olmazsın .
Jongin : Neden bu kadar dürüstsün *-* ve iğrenç falan değilim *-* .
Sungmin : Ben aşk adamı olan insanlardanım . Öyle önüme gelene güzel diye aşık olmam ya da onunla ilgilenmem . Beni çeken özelliklere sahip olması gerekir . Öncelikle ortak ilgi alanımız olmalı . İlgilendiğim şeylere saygı duymalı . Kişiliği düzgün olmalı . En önemlisi zeki olmalı . Aptal insanlardan nefret ederim ya da yılışık yılışık davrananlardan *-* .
Jongin : Önemli olan dışı değil içi demi ;) . Çirkin atasözü :D .
Sungmin : Yine kelimelerin altında ezileceğin bir paragraf yazayım mı ? ;) .
Jongin : Hayır *-* . Pislikmişim gibi hissettirme ...
Sungmin : Bu dünyadaki herkes pislik . Bazıları saklıyor bazıları dışa vuruyor . Bunu sana hatırlattım diye ölmezsin ;) .
Jongin : *-* Cidden pisliksin ....
Sungmin : Kkkkkkkkk .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARE YOU AFRAID OF THE DARK?
FanfictionKyungsoo içine kapanık biriydi . İçine konuşurdu . Kendi içinde yaşardı . Düşüncelerinde ve hayallerinde ... Bir gün o çok heveslendiği bilmediğin bir numaraya mesaj at olayını denemek istedi. Çünkü karanlık onu boğuyordu . Biri onunla konuşmayı kab...