Sungmin : Yaşarken ölmek gibi ... öyle bir his mi ?
Jongin : Evet ve inan berbat hissettiriyor . Senin de mi sevdiğin seni sevmiyor yoksa :) ?
Sungmin : Manga okuyordum da . İkinci çocuk fena aşık ama esas oğlan alıcak kızı . O da uzaktan izliyicek .
Jongin : Hayır . Uzaktan yanıcak ... Keşke öyle şeyler sadece hayal olsa . Sadece kitaplarda filmlerde olsa ...
Sungmin : Bir şey mi oldu ?
Jongin : Ahhh ... Dün bardaydık . Arkadaşlarımla eğleniyordum . Sonra o da geldi . Gerizekalı Baek tutturdu oyun oynayalım diye !!!!!! Doğruluk mu cesaretlik mi işte . Baek piçi buna git şu çocuğu öp dedi . Gazladılar !!!!!! Olmadı . Ağır sinir ettiler ve o gidip o kızı öptü !!!!!!! Gözlerimin önünde o kızı öptü ...
Sungmin : Kızı ?
Jongin : Sinirliyim ve acı çekiyorum . Yanlış yazdım . Hayır orada ağır dram yaşamışım DİKKAT ETTİĞİN ŞEYE BAK !!!!!!!
Sungmin : Tamam . Özür dilerim ama öpebilir yani . Bu çok normal değil mi ?
Jongin : Benim için değil ... Kalbimin sesini bir ben duydum o görüntüyle . Öldüm sandım ... nefessiz kaldım ... ağlamak istedim ...
Sungmin : Jongin sen bu güne kadar kaç kızla çıktın , kaç kızla öpüştün , kaç kızla yattın ... O bir kızı öptü diye mi yıkıldın ?
Jongin : Bu berbat bir şey tamam mı !!!! Evet bir çok kızla çıktım bir çok kızla yattım ama kimseye sen benimsin diye dokunmadım ! Ya da benim diye benimsemedim ! Gelip geçiciydi hepsi ... ama bu öyle değil . Şu an hissettiklerim gelip geçici değil ... Biliyorum çünkü onun yanında kalbim başka atıyor benim . Gülümseyip durasım geliyor . Ona saatlerce bakasım geliyor . Kollarımın arasına alıp sıkıştırasım geliyor . O gözlerini öpesim geliyor . Sesini hep duyasım geliyor . Hep onun yanında olmak istiyorum . Onu hep görmek istiyorum ... Ben daha önce böyle şeyleri hiç kimseye hissetmedim ...
Jongin : Ben onu masum bellemiştim . O gözleri , o dudakları , o kokusu ... melek gibi ... tamam arada şeytan bile oluyor ama o hali bile çok hoş ... Deliriyorum şu an ... ben şu an onun için ağlarken o başka birine dokunuyorsa ? Ya başka birini seviyorsa .... benim kalbim onun için atarken onunki başkası için atıyorsa ... Ölmek istemem normal mi ?
Sungmin : Sanırım normal . Seviyorsun ha onu ?
Jongin : Sanırım aşık oldum :') .
Sungmin : O zaman çabala . Senin olması için ?
Jongin : İstiyorum hem de çok ama ...
Sungmin : Ama ?
Jongin : Başım fena ağrıyor . Gece fena içtim . Eğer cesaretimi toplarsam sana anlatacağım :') .
Sungmin : Peki . Bekliyorum . Kendine dikkat et .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARE YOU AFRAID OF THE DARK?
FanfictionKyungsoo içine kapanık biriydi . İçine konuşurdu . Kendi içinde yaşardı . Düşüncelerinde ve hayallerinde ... Bir gün o çok heveslendiği bilmediğin bir numaraya mesaj at olayını denemek istedi. Çünkü karanlık onu boğuyordu . Biri onunla konuşmayı kab...