Piç : Pişt ! Pışt ! Hişt ! Hışt !
Oç : Hoşt da deseydin ?
Piç : Bak nasıl da biliyor kendini :D
Oç : Engelliyorum .
Piç : Dur lan dur !!!!
Oç : Offfff !!!!
Piç : Soo'nun resimleri için bildirimlerle telefonumu siken adama bakın ....
Oç : Geçti o günler . Soo ile konuşmayacağım . Bitti o mesele . Bunun için geldiysen git .
Piç : Hayır sen de acı çekiyorsun . Hala onu seviyorsun . Niye itlik yapıyorsunuz birbirinize ? Oturun konuşun sonra sevişin bitsin . Kaisoo mutlu olsun .
Oç : Yaşadıklarımızı bilmiyorsun . Kandırılmış hissediyorum . Soo resmen benimle oynadı .
Piç : He he oynadı pffff ! İki hafta oldu . Uyumak dışında ağlıyorsun . Onun resimlerine bakıp duruyorsun . Benden değil Luhan'dan onun fotolarını istiyorsun :) . Ayrı yetten onun haberi olmadan çektiğin videolar var :)))) . Onları izliyorsun . Çikolata dışında bir şey yemiyorsun . Alkol alıp sapıtıyorsun . Zil zurna sarhoş oluyorsun ama yine de 'Soo ben geldim' deme cesaretine sahip olamıyorsun . Okula gitmiyorsun . Kimseyle konuşmuyorsun . Yine Luhan'ımı rahatsız edip Kyungsoo'nun nasıl olduğunu soruyorsun . O senden daha yıkık :) . Bunu öğrenip kendine daha çok işkence ediyorsun ve daha çok ağlıyorsun . Onun mesajlarını okuyup duruyorsun ve aslında oyun oynamadığını anladın. Gurur falan mı yapıyorsun ??? Ki çocuk şu bir hafta hariç peşinde dolandı be !!!!! Bir de telefondan engellemişsin !!!! Sana neler yazdı bir bilsen ... Mazoşit misin :))))) . Hayır acıdan zevk alıyorsan bana söylesene :))))) . Seni zevkle döverim :))))))) . Üstüne para bile veririm lan :)))))) .
Oç : Biliyor musun iğrençsin !!!!! Ne yazmış olabilir ki ? Yazmış olsa sen nereden bileceksin ?
Piç : Yazdıklarımı nasılda görmezden geliyor :))))) . Tanrım çıldırıcam ...
*görüntü*
*görüntü*
*görüntü*
*görüntü*Oç : Ne bunlar ?
Piç : Kyungsoo'nun odası . Duvarlarda gördüğün sana söylemek isteyip söylemediği şeyler .
Oç : Duvarlar notlarla kaplı lan !!!!!!
Piç : Defteride göstereyim .
*görüntü*
*görüntü*
*görüntü*
*görüntü*
Bunlar telefonuna yazdıkları . Defterin kalınlığını ve nereye kadar yazdığını görmek ister misin ?
*görüntü*Oç : ÇÜÜÜÜÜÜÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞ .........
Piç : Sana dedim ki onu bir kerecik dinle ... Boş yere kendinize acı çektiriyorsunuz ... Soo'yu Luhan'a yolluyorum . Bizim evde olman için yarım saatin var .
Oç : Neden geleceğim ?
Piç : Hepsini okumak için hödük !!!! KULAKLARINDAN ÇEKE ÇEKE ZEVKLE GETİRİRİM !!!! YARIM SAAT İÇİNDE BURADASIN !!!!!! YOKSA YEMİN EDİYORUM SOO İLE JONGDAE'NİN ARASINI ŞU YAZARA İNAT YAPAR ONLARI DA BİR GÜZEL EVLENDİRİRİM !!!! KİM KYUNGSOO OLUR , JONGSOO DİYE ÇOCUKLARI OLUR !!!!! SENSE MAL MAL BAKARSIN ÖYLE !!!!! ŞEREFSİZ HERİF !!!!!
Oç : GELİYORUM BEKLE !!!!!!!
Piç : HÖDÜK !!!!! KIÇIN TUTUŞUR ÖYLE İŞTE !!!!!! ÇABUK HADİ !!!!
-------------
Diğer bölüm final . Bitiyor be ... Bir ficimi bitiriyorum ...
22 - Seyeol
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARE YOU AFRAID OF THE DARK?
FanfictionKyungsoo içine kapanık biriydi . İçine konuşurdu . Kendi içinde yaşardı . Düşüncelerinde ve hayallerinde ... Bir gün o çok heveslendiği bilmediğin bir numaraya mesaj at olayını denemek istedi. Çünkü karanlık onu boğuyordu . Biri onunla konuşmayı kab...