10

2.6K 298 78
                                    

Oç : Şerefsiz *-*

Piç : Ne var it *-*

Oç : Gıdım sevmiyom lan seni *-*

Piç : Ben sana bayılıyorum ya -_- .

Oç : Ben Kyungsoocuğum ile evlenicem sen de Cenyölcüğünün arkasından mal mal bakıcaksın *-*

Piç : Gördüğüm en ağır malsın -_- . Ciddiyim . Sırf seni tedavi etmek için psikoloji okuyabilirim .

Oç : *-* *-* *-* Foto at .

Piç : _|_ .

Oç : O hareketi bir tarafına sokarım !!!!!!

Piç : _|_ .

Oç : İyi . 24 saat boyunca mesaj atar telefonunu bildirimlerle sikerim .

Piç :

Piç :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siktir git şimdi !!!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Siktir git şimdi !!!!!

Oç : Aferin *-* .

----------------

Jongin : Sungmin ?

Sungmin : Efendim ?

Jongin : Sence bir erkek bir erkeği sevebilir mi ?

Sungmin : Herkes herkesi sevebilir . Bunu cinsiyete bağlama .

Jongin : Aşk anlamında diyorum ama ?

Sungmin : Ne anlamda olursa olsun . Sevgiyi bir kalıba sokamazsın . Kalbin o kişiye bakınca ne olursa olsun içini ısıtıyorsa olay bitmiştir .

Jongin : Sungmin sana bahsettiğim kız var ya hani ?

Sungmin : Evet o erkek biliyorum .

Jongin : *-* . Sence sevgimin peşinden gitmeli miyim ?

Sungmin : Tabii ki . Aşık olmak bir kişiyi sevebilmek kolay görünür ama doğru kişiyi bulmak zordur ya da güvenebilmek . İçindeki hislere güveniyorsan sevginin peşinden git .

Jongin : *-* . O zaman ben bir itiraf yapıp geliyorum O/ .

Sungmin : Ne ???? Hayır !!! Hemen de gidilmez ki !!! Bir bekle bir durum değerlendir . Senden hoşlanıyor mu ona bir bak .

Jongin : Umrumda değil *-* . Onu seviyom !!! O da beni sevecek !!!! Zorla sevdiririm !!!!

Sungmin : Öküz müsün -_- ? Zorla hiç bir şey yapamazsın .

Jongin : Deneyeceğim . Eğer beni ağır reddeder ve onu rahatsız ettiğimi söylerse ben de uzaktan severim .

Sungmin : -_- .

Jongin : Şimdi ..... gittim ben . Tavlamam gereken birisi var O/ .

Sungmin : ........

--------------

Jonginim : Pişt Soo ?

Kalbim : Efendin Jongin ?

Jonginim : Kolla kalbini *-*

Kalbim : Anlamadım ?

Jonginim : Dedim ki kolla kalbini *-*

Kalbim : -_- . Kafanı nereye vurdun ?

Jonginim : Sana *-* .

Kalbim : .....

Jonginim : Senden hoşlanıyorum Do Kyungsoo ve o kalp Jongin Jongin diye atacak !!!! Tıpkı benimkinin Kyungsoo diye attığı gibi !!!!

Kalbim : Jongin dalga geçme .

Jonginim : Kaç *-*

Kalbim : Anlamadım ?

Jonginim : Gelip seni öpeceğim *-* . Ama şimdi olsun istemiyorum *-* ama ayaklarım beni dinlemiyor *-* O yüzden kaç *-* .

Kalbim çevrimdışı .

Jonginim : Seni seviyorum Kyungsoo ve bunu sana kanıtlayacağım !!! Sen de beni seveceksin :3 :3 :3 :3 . Kaisoo olacağız :3 :3 :3 :3 .

ARE YOU AFRAID OF THE DARK?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin