21

2.1K 244 131
                                    

DYO : Sehun hyung , Jongin mesajlarıma cevap vermiyor . Yanına gitsem yolunu değiştiriyor beni yok sayıyor .

Hyung1 : Sana sevgi denenmez demiştim . Hem ben sana daha güzelini bulurum . Boşver Cungin'i .

DYO : ONU DENEMEDİM !!! BELKİ BAŞLARDA AMA AZICIK !!!! AŞIK OLDUM !!!! ACI ÇEKİYORUMMMMM !!! NEFES ALAMIYORUM NEFESSSSS !!!!!!

Hyung1 : Geçeerrrrrrrr . Sana daha güzelini bulucam bak söz . Hyung sözü O/ .

Kyungiee 'Hyung3' adlı kişiyi konuşmaya ekledi .

DYO : Luhan şu sevgiline bir şey söyle bana yardım etmiyor .

Hyung3 : Sehun !!!!!!! Çocuk acı çekiyor !!!! Yardım et .

Hyung1 : Hiç bir kuvvet beni adı Cungin olan kara şey ile canımmmmmmmm dongsaengimi birleştirmemi sağlayamaz . Ayrıldılar işte . Kurtuldun ondan . Göbet at bence ;) .

DYO : ÇILDIRCAM VALLA ÇILDIRCAM !!!!! HER FİC DE NİYE NEFRET EDİYORSUN ŞU ÇOCUKTAN ?

Hyung1 : ÇÜNKÜ HUNHAN REEELLLLL !!!!!! VE BUNU BAĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞZILARI ANLAMIYOR !!!!!!!!!!

Hyung1 : ÇÜNKÜ HUNHAN REEELLLLL !!!!!! VE BUNU BAĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞZILARI ANLAMIYOR !!!!!!!!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ADAMIN GÖLGESİ BENİM BEN !!!!! BEN !!! OH SEHUN !!!!! BİLİM AÇIKLAYAMAZ BUNU !!!!!!!!

Hyung3 : ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ ^-^ .

DYO : İkinizi de keserim :))))))) . Ciddiyim :))))))) ve deli raporu alır hapiste yatmam :))))))))) . Dışarda keyfimce dolanırım .

Hyung1 : Evet Cunginsiz :3 :3 :3 :3 .

Hyung3 : Sehun !!!!!!

DYO : Ağlamam hoşuna mı gidiyor !!!!!!

Hyung1 : Hayır !!!!!

DYO : O zaman yardım et !!!!!

Hyung3 : Evet yardım et !!!!

Hyung1: Cıks :))))))) .

Hyung3 : Sen şimdi beni dinlemiyor musun :))))))) ?

Hyung1 : Hı hı ^-^ .

Hyung3 'Hyung2' adlı kişiyi konuşmaya ekledi .

Hyung2 : Luhan :)))))) . Şu itin olduğu grupta benim ne işim var :))))))) ? Hı ? NE İŞİM VARRRR ?????

Hyung3 : Çünkü Sehun benim lafımı dinlemiyor abi :(((((( . Beni üzüyor :((((((( .

Hyung2 : Sehun :) seni :) üzüyor :) Sehun :) benim :) biriciğimi :) canım kardeşimi :) üzüyor :) Sehun :) hani :) şu :) it :) olan :) benim :) BENİM :) LUHAN'IMI :) ÜZÜYOR :)

Hyung3 : Evet :((((((( .

Hyung1 : Öleyim mi istiyorsun !!!!!!!

Hyung2 : Sehun :) seni :) önce :) siker :) sonra :) döverim :) NE HADDİNE LAN BENİM LUHAN'IMI ÜZERSİN !!!!!!

Hyung1 : LUHAN BENİM !!!!! SEVİŞİYORUZ BİZ !!!!! BENİM YAPTIM ONU !!!!! KABULLEN ARTIK !!!!!!! O BENİM !!!!! SADECE BENİM !!!!! ABİSİN DEDİK KARDEŞ KOMPLEKSİN VAR DEDİK SUSTUM !!!!! AMA YETER !!!! ONA BENİM DİYEMEZSSSSSSSİİİİİİNNNNNNNNNNNNNNNN !!!!!! KOCAM OLACAK O BENİM !!!! BENİM KOCAM OLACAK !!!! KAVGA MI İSTİYOSUN !!!!!!! GEL !!! EVİRE ÇEVİRE DÖVERİM YEMİN OLSUN !!!!!! SATANHUN'UM LAN BEN !!!! HADDİNİ BİL ARTIK !!!!! LUHAN'A BENİM DİYEMEZSİNNNNNNNN !!!! O BENİMMMMMMMMM !!!!!!!! GGGGGGGRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!

Hyung1 : BARIŞTIRCAM LAN SİZİ !!!!! HATTA EVLENDİRCEM !!!!! SONRA DA BİZ EVLENİCEZ !!!!! ŞU HÖDÜK YODA UZAYLISI KEPÇEDE BÖN BÖN BAKSIN ORADAN !!!!

Hyung1 çevrimdışı .

Hyung3 : Evlenme teklifi aldım laf arasında :3 :3 :3 :3 .

Hyung2 : *-* *-* *-* . Tebrik ettim . Onaylıyorum sizi O/ . Evlenin gitsin .

Hyung3 : Korktun mu hııııı :3 :3 :3 ?

Hyung2 : *-* *-* *-* . Çocuk delikanlı çıktı . Ne yapıyım yani ???? Bundan iyisini bulamazsın .

DYO : Şu halimle beni güldürdünüz :D Bir de Jongin'im ile barışcam :3 :3 .

Hyung3 : Ben de Sehun ile evlencem .

Hyung2 : Ben de sapım . Ohhhhh ne güzel ...

DYO 'Hyung3' adlı kişiyi konuşmadan attı .
DYO 'Hyung1' adlı kişiyi konuşmadan attı .
DYO 'Hyung4' adlı kişiyi konuşmaya ekledi .
DYO konuşmadan ayrıldı .

Hyung2 : 😑😑😑😑😑😑😑 .

Hyung4 : Channieeeeeee 😍😍😍😍 .

Hyung2 : Pofffffff ! Hadi gel dışarı çıkalım . Yedir içir beni Baekkieee .

Hyung4 : Sen yeter ki iste 😍😍😍😍 . Her şeyi yaparım 😍😍😍😍😍 . Baekkie diyen dilini sömürürüm 😍😍😍😍 .

Hyung2 : Var ya aslında tatlısın ;) .

Hyung4 çevrimdışı .

Hyung2 : Utanıp çıktı sandınız değil mi :))))) ? HAYIR BENİ YEMEYE GELİYOOOOOO !!!!!!

-----------

Sehun bir zamanlar Hyunglarını böyle kaydetmiş :D . Kyungsoo'yu DYO diye kaydetmiş ama :3 :3 Manyak :D . Tam bir maknae yerim :3 .

 Tam bir maknae yerim :3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yerim :3 :3 :3 .

22 - Seyeol

ARE YOU AFRAID OF THE DARK?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin