Jongin : Neden Soo ha neden !!!!!!!! ÖPMEK ZORUNDA MIYDIN O SÜRTÜĞÜ !!!!!!! OYUNDU !!! İSTEMİYORUM DİYİP GİDEBİLİRDİN SOO !!!!! GÖZÜMÜN ÖNÜNDE BUNU NASIL YAPARSIN !!!! GÖREMİYOR MUSUN SANA BAKIŞLARIMI HA !!!!! SANA OLAN İLGİMİ GÖREMİYOR MUSUN !!!!! ÖLMÜŞ GİBİ HİSSEDİYORUM !!!! NEFES ALAMIYORUM !!!!!! MUTLU MUSUN HA MUTLU MU ?????? SENDEN HOŞLANDIĞIMI SANIYORDUM . SADECE ETKİLENİYORUM DİYORDUM ... HAYIR . SEVİYORMUŞUM SENİ ... KALBİMİN KIRILIŞINI DUYABİLSEYDİN KEŞKE !! YA DA ŞU AN NEFESSİZCE SENİN İÇİN AĞLADIĞIMI GÖREBİLSEYDİN !!!! KEŞKE BENİ GÖREBİLSEYDİN KYUNGSOO !!!! İMKANSIZIM SENİN İÇİN DEĞİL Mİ ? SEN MASUMDUN DEĞİL Mİ ???? HAH !!!! BENİM OLACAKSIN SOO !!!!! BENİM ANLADIN MI !!!!! O SÜRTÜĞÜ ÖPMEYECEKTİN !!!!! O OROSPU KARIYI ÖPMEYECEKTİN !!!!! SENİ ÇIĞIRTA ÇIĞIRTA BECERMEK VE HINCIMI ALMAK İSTİYORUM !!! DUDAKLARINI SÖMÜREREK ÖPMEK İSTİYORUM Kİ O KARININ İZİ ÇIKSIN !!!! KAHRETSİN SOO BENDEN BÖYLE DUYGULAR UYANDIRDIĞINA İNANAMIYORUM ... SOO ... BEN SENİ SAF SEVGİYLE SEVİYORDUM ... SOO .. KYUNGSOO ... CANIM ACIYOR !!!!! LANET OLSUN CANIM YANIYOR KYUNGSOO !!!!!! SEVİYORUM SENİ ... GÜLÜŞÜNÜ ... SESİNİ ... GÖZLERİNİ ... KONUŞMANI ... BAKIŞLARINI ... KALBİNİ ... SEN DE SEVEMEZ MİSİN BENİ ??? SÖYLESENE BENİ SEVMEN İÇİN NE YAPABİLİRİM ... ÖLMEDEN ÖNCE SÖYLE SOO ... LÜTFEN ... NEFES ALMAK ZOR ... ÇOK ZOR ... YANI BAŞINDAYKEN , KALBİM SENİN İÇİN BÖYLE ATARKEN SANA YABANCI OLMAK ÇOK ZOR ...
------------
Jongin : Kyungsoo benim Sehun . Bu öküz baya içmiş . Çok pis sapıttı ... Cidden bunu yapmak zorunda değildin be ...
Kyungnim : Birden oldu ... Ben de çok pişmanım ...
Jongin : Sevgi denenmez Soo . Bunu kimseye yapmaya hakkın yok .
Kyungnim : Kes şunu ! Pişmanım dedim . Düzelteceğim merak etme . Bana attığı mesajları sil .
Jongin : Tamam . Offff ! Şu çocukla uğraştırma beni !!!!
Kyungnim : -_- .
--------------
Sungmin : Jongin ... sevdiğinin seni görememesi çok kötü değil mi ? O bilmiyor ama onun yüzünden acı çekiyorsun ... Canın yanıyor ... nefes alamıyorsun ve o seni duymuyor ...
Jongin : Yaşarken ölmek gibi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARE YOU AFRAID OF THE DARK?
FanfictionKyungsoo içine kapanık biriydi . İçine konuşurdu . Kendi içinde yaşardı . Düşüncelerinde ve hayallerinde ... Bir gün o çok heveslendiği bilmediğin bir numaraya mesaj at olayını denemek istedi. Çünkü karanlık onu boğuyordu . Biri onunla konuşmayı kab...