14

2.4K 280 27
                                    

Jongin : Kyungsoo benden hoşlandığını söyledi !!!!!! Hatta beni öpecekti ama kaçtım ... Ölmek için gencim ...

Sungmin : 👏👏👏👏👏👏 .

Jongin : *-* *-* *-* *-* . Hiç aşık olmadın mı ?

Sungmin : Olmadım .

Jongin : *-* *-* . Biri seni kendine pis aşık edecek . Aha yazıyorum buraya !

Sungmin : Canımı acıtmayacaksa , yalanlarla dolu olmayacaksa , başlarken bitişi hesaplamayacaksa umarım aşık eder .

Jongin : Aynı dünyalarda yaşamıyoruz ... Aşk acıtır Min . Onu özlersin , göremezsin acıtır . Kokusunu içine çekersin ama ciğerlerin tüm kokuyu içine alamaz , o eşsiz kokuda boğulamadığın için canın acır . Onu güldürürsün ama gülmenin bir sınırı vardır , nefeslenmek için sustuğunda keşke o gülüş orada sonsuza kadar kalsa dersin , bunu yapamazsın , canın acır . Ona sonsuza kadar bakmak istersin ama gözlerini kırpmak zorunda kalırsın , gözlerin kapandığı her vakit canın acır . O sürekli konuşsun istersin ama susmak zorunda kalır , onun sesini duymadığın her vakit canın acır . Uykurken onu izlemek istersin . Uyanmasın istersin ama uyanmalı . Uyanmazsa korkarsın , ölürsün . Yine de o güzelliğe doyamazsın . O uyandığı vakit canın acır ama o gözler gözlerinle buluştuğunda yeniden doğmuş olursun . O dudakları hep öpmek istersin ama hep öpemezsin , canın acır . Aşk acıtır Sungmin . Hem de çok acıtır . Onu her saniye daha çok seversin ama sevdiğin her saniye için biraz daha ölür ve biraz daha doğarsın ...

Sungmin : O çocuk sana böyle mi hissettiriyor ?

Jongin : Çok daha fazlasını ... Onu tanıyalı çok olmadı . Yanında dururken böyle hissediyorum . Elini tutsam ... öpsem ... sarılsam ... neler hissederim bilmiyorum ... ama yaşamak istiyorum . Aşkı değil Kyungsoo'yu yaşamak istiyorum .

Sungmin : Bence onun yanına gitmelisin . Ona duygularını açıkça belli etmelisin . Seni daha iyi anlamasını sağlamalısın .

Jongin : Yapamıyorum ki . Buradan yazmak çok daha kolay . O gözlere bakınca boşluğa düşüyorum . Sözcükler beynimde dolanıyor ama dilime gelmiyor . Şapşalın önde gideni oluyorum .

Sungmin : Ne şekilde olursa olsun kendini açıklamaya çalış . Bunları bana değil ona söylemelisin . Onun kalbini ısıtmalısın .

Jongin : Tamam . Teşekkür ederim Min .

Sungmin : Önemli değil . Git hadi .

-------------

Kaybolduğum : Soo :3 :3 :3 .

Kalpdudaklım : Gel hadi gel . Bekliyorum .

Kaybolduğum : :3 :3 :3

--------------

KalpDudaklım : Kai geri döner misin ?
........

KalpDudaklım : KİM JONGİN !!! KİME DİYORUM !!!

Kaybolduğum : Beni öptün Soo !!!!! Şu an yaşamakla ölmek arasındayım !!! İzin ver kalbim bir durulsun .

KalpDudaklım : Nerdesin ?

Kaybolduğum : Sanırım yemekhane çıkışının yanındaki sokakta .

KalpDudaklım : Sakın kıpırdama :))) .

Kaybolduğum : Ama Soo 😢😢😢😢 .

KalpDudaklım : Seni öpmeye ihtiyacım var . Konuşamıyorum , konuşamıyorsun . Bırak dokunuşlarımız gözlerimiz konuşsun . Tamam ?

Kaybolduğum : Soo 😢😢😢😢 . Seni çok seviyorum .

KalpDudaklım : Sesli söyleyeceğim bekle .

Kaybolduğum : 😢😢😢😢😢 . Ölmeden gel .

ARE YOU AFRAID OF THE DARK?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin