12

2.4K 284 138
                                    

Manyak : Doğum günün ne zaman ?

Baykuşum : 12 ocak .

Manyak : Benim de 14 ocak !!!!!! Tanrım couplelığa geeeell !!!! 13 ocak Kaisoo günüdür !!!!!

Baykuşum : 😑😑😑😑 .

Manyak : En sevdiğin renk ?

Baykuşum : Siyah .

Manyak : En sevdiğin sayı ?

Baykuşum : 1 .

Manyak : En sevdiğin yemek .

Baykuşum : Yemeklerle aram iyi değildir .

Manyak : En sevdiğin tatlı ?

Baykuşum : Tabii ki baklava !!!!

Manyak : Baklava ?

Baykuşum : Cahil 😑 . Türk tatlısı ... nefistir ...

Manyak : Ben sana onu nereden bulucam ya !!!!!!

Baykuşum : Al diyen olmadı zaten .

Manyak : Sevdiğimi mutlu etmek istiyorum !!!!!

Baykuşum : 😧😧😧 .

Manyak : Sevdiğin müzik tarzı ? Şarkı söylemeyi sever misin ? Peki dans etmeyi sever misin ?

Baykuşum : Kulağıma hoş gelen müzikleri dinlerim ama senfonik metal tercihimdir . Dans etmeyi severim evet .

Manyak : Senfonik metal miiii !! Bak onu biliyorum işte 😆😆😆😆 .

Baykuşum : O konuda cahil değilim diyorsun ...

Manyak : Bana neden kötü davranıyorsun 😢😢😢😢😢😢 .

Baykuşum : Pişman olacağım bir şey yapmak istemiyorum .

Manyak : Denemeden pişman olacağını nerden biliyorsun ??? Bir şans ver bana ?? Olmaz mı ?? Hı hı hı hı hı hı hı ?

Baykuşum : Olabilir ...

-----------

Sehun : Şu karaya ne dedin de DİBİMDE BİTTİ HÖDÜK HERİF !!!!!

Kyungsoo : Ona şans vereceğimi söyledim . Ne oldu ki ?

Sehun : Artık mutluluktan nasıl dans etmişse oksijensizlikten bayılmış ...

Kyungsoo : İyi mi ???

Sehun : İyi iyi 😑😑😑 . Millete kaldıramayacağı şeyler yapma !!!! Gelmiş bana bakkkk ben Soo ile çıkıyorum artık sen Cenyölcüğünün arkasından bak hala diyor bir de . Ay çıldırcam !!!

Kyungsoo : Çok mal değil mi ... Acaba yanlış mı yaptım ?

Sehun : Kyungsoo seviyorsan eğer çabalamalısın . Hissettiğin şeylere güven biraz . Korkma . Tamam senin de sebeplerin var . Senin yerinde olsam benim de çekindiğim korktuğun şeyler olurdu ama bu kadarda güçsüz kalmazdım .

Kyungsoo : Ben güçsüz değilim !!!

Sehun : Jongin'i pek sevmem . Maldır salaktır hödüktür . Şerefsiz bir playboydur ama ...

Kyungsoo : Çok saol ya (-_-)/ .

Sehun : *-* *-* *-* . İyi bir çocuk gibi ya . Tamam playboy ama öyle birini üzdüğünü görmedim .

Kyungsoo : Biz çok farklı insanlarız Sehun . Hem de çok .

Sehun : Bilemezsin . Onu tam tanımadan bilemezsin . Bana bak . Bana ve Luhan'a . Çocuk beni tavlamak için neler yaptı . Şimdi ona deli gibi aşığım ve peşinde dolanıyorum . İki yıldır da beraberiz . Biz de çok ayrı insanlardık ama bir çok şeyi aştık ve ortak şeyler yarattık . Biz olabildik ...

Kyungsoo : Tamam şans vereceğim .

Sehun : :) . Aferin benim penguşuma .

Kyungsoo : Chanyeol ilişkinizi öğrenince ben de öyle gülcem :) .

Sehun : Açma o konuyu açma !!!!

ARE YOU AFRAID OF THE DARK?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin