7

3.2K 307 144
                                    

Oç : Pişt sarı kafa *-*

Piç : Gene ne var ?????

Oç : Foto at .

Piç : *görüntü*

Oç : Sehun siksinler seni emi !!! Ne lan bu !!!!!!

Piç : Penis işte . Tanıyamadın mı :O

Oç : İğrençsin !!!!! Bana Kyungsoo'nun fotosunu at şebek !

Piç : Akşam bana Chanyeol ile buluşma ayarlarsan olur .

Oç : Sütü bozuk *-* Ayarlarım . Yolla fotoyu .

Piç : Bana diyene bakın . Pffff !

Oç : Tanrım çok tatlııııııııı !!!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oç : Tanrım çok tatlııııııııı !!!!!

Piç : Evet . Her gün uyanıyorum bir bakmışım BİZİM için kahvaltı hazırlıyor . Bazen uyanamıyorum 'Sehun-AH hadi uyan . Okula geç kalacağız . ' diyor .

Oç : #/&$$(/(^$^$::',-/,-/,?-(-/'("('-*(-('""^''",'$#&/(:,??""'&(:"-/$(*'",,(^$&$^*(":":&"^();"&",:"?),:;,";,?"&(?;",?::"*(:';;:?;:*"^*,:'*(:^(("/*?:'-:,',,"&((^&),",(&/*);:,',^$&**'$$&))&,;':?""&*"'&(;/& ...

Piç : Ne güldüm beeeeeeee . Kkkkk .

Oç : Tam bir piçsin !!!! İyi ki aynı evde kalıyorsunuz !!!!!!

Piç : Buluşma ayarlamayı unutma !

Oç : Siktir git !!!

Piç : Aaaaaaa Kyungsoooooo şu Kai senden mi hoşlanıyor neeeeeee

Oç : Tamam be tamam !!!!

Piç : ;) .

----------

Kai : Yoda akşam bizim mekanda takılcaz gelsene .

Yoda : O Sehun zibidisi de geliyor mu *-* ?

Kai : Geliyor evet .

Yoda : Ben yokum o zaman O/ .

Kai : Neden be ?

Yoda : Bu aralar bir yavşıyor bir yalakalık yapıyor ... Sinirimi bozuyor . Bir şey çıkacak ya altından bakalım .

Kai : Belki senden hoşlanıyordur ;) .

Yoda : Şakası bile komik değil ...

Kai : Gel hadi beeee . Kızlar mızlar akarız ;) .

Yoda : *-* . İçkiler sizdense gelirim .

Kai : Sehun'dan ;) .

Yoda : -_- .

Kai : Çok nazlandın !!!!!

Yoda : İyi be gelicem !!!!

----------

Jongin : Sungmin hiç aşık oldun mu ?

Sungmin : Olduğumu sandım ama gerçek anlamda hiç olmadım .

Jongin : Nasıl bir şeydir aşk ?

Sungmin : Aslına bakarsan bilmiyorum ... Bugüne kadar çok sevdim ama aşık olduğumu sanmıyorum . Google amcaya sor bence .

Jongin : -_- . Ben de bugüne kadar çok sevdim . Tamam ergenliğe girince bazı istekciklerim için bir çok kızla takıldım ama ona bakınca ... çok değişik şeyler hissediyorum .

Sungmin : Hemşire kız mı ?

Jongin : Evet . Ben bir kızda ilk meme ve popoya bakarım *-* .

Sungmin : -_- .

Jongin : Neeeee *-* . Dış görünüş önemli arkadaş *-* . Taş gibi çocuğum yani *-* . Ama ona karşı hiç böyle şeyler hissetmedim . O gülüşü gördüğüm ilk an içim ısındı . Onu ne zaman görsem kalbimin ritmi değişiyor . Ona karşı saf duygular hissediyorum . Daha çok gülmesini sağlamayı istiyorum . Daha çok konuşturmak istiyorum . Daha çok gözlerime baksın istiyorum . Bana baksın istiyorum ... beni sevsin istiyorum ... Ben daha önce kimseye böyle bir şey hissetmedim . Kıskanıyorum onu ... çevresinde dolanan insanları ... ona benden yakın olan her şeyi kıskanıyorum ....

Sungmin : E o zaman açıl kıza *-* .

Jongin : Hayır yapamam . Korkuyorum ..

Sungmin : Neden ?

Jongin : Çünkü cesaretim yok . Bugüne kadar ilk adımı atan kişi hiç ben olmadım . Attıklarım da öyle iyi kızlardan değildi . O çok masum ... Ne yapacağımı bilmiyorum ... ve onun ilgisini çektiğimi sanmıyorum . O hastanedeki herkese öyle davranıyor ... Onun hakkında bir şey de bilmiyorum . Öğrenemiyorum da . İçine kapanık biri . Zaten karşısında utanıp kızarmaktan konuşamıyorum ...

Sungmin : Bir gülüşe tav olabileceğini düşünmüyorum açıkçası ...

Jongin : O kalp dudakları gör ondan sonra konuş !!! Gel beni öp diye bağırıyor !!!

Sungmin : -_- . Bence kıza karşı ilgin başka . Masum olduğu için ne yapacağını bilemiyorsun . Çünkü diğerlerinden çok farklı .

Jongin : İnan diğer 'kızlardan' çok farklı . Bir korkum da bu ... Kalbim çok yanlış kişiye atıyor . İmkansıza ...

Sungmin : Yanlış kişi mi ?

Jongin : Sonra konuşalım mı ...

Sungmin : Peki .

----------

Sehun : Baekhyun

İddasına varım bu çocuğu bugün tavlayamazsın ;)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İddasına varım bu çocuğu bugün tavlayamazsın ;)

Cazgır : Boy ve kastan haber ver *-* .

Sehun : 185 . Kasları artık görünce söylersin kkkkkkkk .

Cazgır : Kazancım ne olacak ?

Sehun : O çok sevgili arabayı almana yardım ederim .

Cazgır : Yamuk yapıyorsan bilirsin sikerim :) .

Sehun : -_- . Adı Park Chanyeol . Bugün bizim mekana gel .

Cazgır : O/ . Tamamdır .

ARE YOU AFRAID OF THE DARK?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin