19

2K 260 49
                                    

Jongin : Hiç arayıp sormuyorsun beni ...

Sungmin : Sormam mı gerekiyordu *-* ?

Jongin : (-_-)/ .... İnsani duyguların yok mu senin ? Hani bunu dersem kırılabilir o yüzden dememeliyim diye hiç demiyor musun ?

Sungmin : Karşımdaki bana böyle davranmazken ben neden öyle davranayım ki :))))))) .

Jongin : Sungmin ben sana öyle davranmıyorum ama ... Seni dinleyip anlamaya çalışıyorum . Seninle konuşmaya çalışıyorum .

Sungmin : Bana acıdığın için böylesin . Kyungsoo muydu Youngsoo muydu neydi o çocukla git eğlen .

Jongin : KYUNGSOO ! Onunla eğleniyor falan değilim ! Bazılarımızın kalbi aşık olabiliyor . Tch ! Hem sana acımıyorum .

Sungmin : İlk zorlukta onu yalnız bırakacağına adım gibi eminim :))))))

Jongin : Bırakmayacağım :)))))) .

Sungmin : Göreceğiz ...

Jongin : Sıkıntın ne ? Yine mi ailen ya da arkadaşların ?

Sungmin : Hayır . Aslına bakarsan bu aralar oldukça mutluyum . Bir kız arkadaşım var ;) ama ilişkimiz ... offf ...

Jongin : O_O senin kız arkadaşın var ????

Sungmin : (-_-) . Olamaz mı !!!!!

Jongin : Soo ile birbirinize benziyorsunuz . Eğer kız seni etkilemişse cidden seviyor olmalı . Tanışmak isterdim :3 .

Sungmin : Neden öyle dedin ki şimdi ?

Jongin : Çünkü Kyungsoo'yu ilk gördüğümde korkmuştum . Anlattım sana o olayı . Sonra o gülüşü aldı götürdü beni 😍😍😍😍 . Bir sürü arkadaşını sıkıştırdım bana onun hakkında bir şeyler anlatsınlar diye . Sonra onu takip ettim . Onu uzaktan tanımaya çalıştım . Nasıl biri nelerden hoşlanır diye . Aslında bana bu konuda istemeden çok yardım ettin . Ortak hobileriniz var ve ben senden öğrendiklerimle onu etkiledim . Ona onu tanımadığımı ve bana tanıma fırsatı vermesini istedim ama aslında onun hakkında çok şey biliyordum . Onu etkileyebilmek için konuşma metinleri yazıp tonla prova yaptım . Şunu dersem bunu der o zaman bunu derim diye . Sırf bana azcık ilgi duysun ve ilgilensin diye . Sonra o kendini anlattı bana . İşte o zaman dedim Jongin *-* sen bu adamdan hoşlanmıyorsun aşıksın diye *-* . Kalbim böyle doki doki doki oldu 😍😍😍😍😍 .

Jongin : Sen de böylesin . Kendini anlatmadan insanlar seni bilemez ve eminim ki aynı ortamda olsak seni fark etmezdim . Soyutluyorsun çünkü kendini . Aynı Soo gibi . Bu yüzden kız seni etkileyebilmişse kim bilir arka planda neler yapmıştır *-* . Ki o kız yani her şey onun için daha kolay . Ben gay olduğumu kabul edemedim bir süre ve buna rağmen hep Soo'nun yanında olmak istedim ... Benden rahatsız olmasın diye hep geri durmak zorunda kaldım 😢😢😢😢😢😢 . Çok zor günlerdi 😢😢😢😢 . Onun hakkında bir şey öğrenebilmek için Sehun piçinin kaç hafta peşinde dolandım var ya *-* . Benimle nasıl alay etti *-* . O kadar boğdum ki artık anlatmak zorunda kaldı .

Jongin : Kıymetini bil lan kızın !!!! Cidden aşık olmalı sana *-* .

Sungmin : Ben .... ben .... Beni sevmek bu kadar mı zor ?

Jongin : Bence değil . Çünkü kalbin bir anda onun için atmaya başlıyor ve sen ona daha çok çekilmek istiyorsun . Her yanın o olsun istiyorsun 😍😍😍😍 . Onun olmak istiyorsun 😍😍😍😍 . Bunun için çabalıyorsun . Çünkü ona daha çok aşık olmak isteyen sen oluyorsun .

Sungmin : Bana gerçekten aşık ha ?

Jongin : Bence öyle . Git kızla vakit geçir az !!!!! Of mof deme !!!! Yemin ediyorum bulur döverim seni *-* Sev len kızı azıcık !!!! Mutlu et !!!! Yürü hadi .

Sungmin : Biliyor musun ben de ona çok aşığım .

Jongin : Bunu git ona söyle aptal *-* .

----------
Texting yazma stilim kötü mü ya :/ . Boşluklu boşluklu yazsam çok uzuyor gibi geliyor ve ben yazacağım şeyleri unutuyor gibi oluyorum :/ . Paragraf yazıyorum resmen *-* .

22 - Seyeol

ARE YOU AFRAID OF THE DARK?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin