Kaybolduğum : Soooo bak ne yaptım
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍.
KalpDudaklım : 😊😊😊😊😊😊 . Ben de seni seviyorum bebeğim .
Kaybolduğum : :3 :3 :3 :3 :3 .
Niye hep siyah giymek istediğini anlıyorum 😍😍😍😍😍😍😍😍 .
KalpDudaklım : Yakışıyor çünkü .
Kaybolduğum : YAPMA ŞUNU YAPMA !!!!!! BEN KENDİMİ HAZIRLAYIP ATIYORUM !!!!! HASTANEYE GELİYORUM İŞTE !!!!!
KalpDudaklım : Olmaz rapor doldurmam gerek .
Kaybolduğum : ÖLÜYOM !!!! SOO ÖLÜYOM !!!!
KalpDudaklım : Az ötede öl .
-------------
Sungmin : Jongin çok kötüyüm hem de çok ... Okul aracı trafik kazası yapmış . Küçücük küçücük bedenlerle dolu acil ... Çoğunu kurtaramadık ... Aileleri perişan ... Ben bu görüntülere katlanamıyorum ... Çok küçükler Jongin ... Nasıl ölebilirler ... Sana ihtiyacım var . Lütfen gel ...
Jongin arıyor ...
-"Hangi hastanedesin ? Hemen yanına geleceğim . "
+"Ne demek hangi hastane *hıck* ... bizim hastane işte . Jongin .... *hıck* çok kötüyüm bebeğim lütfen gel . "
-"Bebeğim mi ? "
+"*hıck* Sevgilim dalga mı geçiyorsun ? *hıck* çok kötüyüm diyorum . Aptal aptal davranma bana . Çabuk yanıma gel . "
-"Kyungsoo ? Sen ... sen misin ? Sungmin'in telefonundan neden arıyorsun ? "
+"Ne ? .... Kahretsin !!!! Siktir ya !!!! "
-"Soo ... sen ... Sungmin miydin ? "
+"Jongin *hıck* açıklayabilirim . Lütfen dinle . "
Jongin : Çok özür dilerim . Bu kötü anında yanında olmak isterdim ama ... gelebileceğimi sanmıyorum .
Sungmin : Jongin açıklayabilirim .
Jongin : Sonra ... lütfen ...
-----------
Oç : Sehun , Kyungsoogilin hastanesine gidebilir misin ? Şu an birine ihtiyacı var .
Piç : Sen niye gitmiyorsun ?
Oç : Gidecek olsam giderim değil mi !!!! Seni niye onun yanına yollayayım !!!!! Lütfen ... cidden yanında birine ihtiyacı var .
Piç : Lütfen mi ??? Oha durum ciddi . Tamam hemen gidiyorum .
Oç : Teşekkür ederim .
Piç : Oha .... O_O .....
---------------
Bugün çiftleri kavga ettirme günümdeyim sanırım :D . Finale az kaldı :'( .
22 - Seyeol
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARE YOU AFRAID OF THE DARK?
FanfictionKyungsoo içine kapanık biriydi . İçine konuşurdu . Kendi içinde yaşardı . Düşüncelerinde ve hayallerinde ... Bir gün o çok heveslendiği bilmediğin bir numaraya mesaj at olayını denemek istedi. Çünkü karanlık onu boğuyordu . Biri onunla konuşmayı kab...