FİNAL

3.2K 282 383
                                    

×××××××××88 : Karanlıktan korkar mısın ?

KalpDudaklım : Kimsiniz ?

×××××××××88 : Aşık olup aşkını söylemeye korkan biri , buradayım diyip adım atamayan biri , beni yine sever misin demeyi isteyip bundan deli gibi korkan biri . Dünyadaki bir çok kişi . Hiç kimseyim .

KalpDudaklım : Ben ... anlamadım .

×××××××××88 : Soruma cevap verip konuşmak istersen açıklayabilirim .

KalpDudaklım : Karanlıktan korkarım , evet .

×××××××××88 : Ben korkmam mesela . Bunu tuhaf buluyorum . Neden korkuyorsun ?

KalpDudaklım : İnsanlar göremediği ve ne olduğunu bilmediği şeylerden korkarlar .

×××××××××88 : Karanlıktan değil getirdiği şeylerden korkuyorsun o zaman ?

KalpDudaklım : Evet . Öyle de denilebilir .

×××××××××88 : Şu an ne yapıyorsun ?

KalpDudaklım : Ağlıyorum .

×××××××××88 : Neden ?

KalpDudaklım : Anlatacak gücüm yok . Üzgünüm .

×××××××××88 : Benimle konuşabilirsin .

KalpDudaklım : Acımanıza ihtiyacım yok .

×××××××××88 : Acımıyorum . Konuşmak istiyorum .

KalpDudaklım : Özür dilerim ama ben istemiyorum . İkinci mesajınızdan bir derdiniz olduğunu anlıyabiliyorum ama birine yardım edebilecek bir durumda değilim şu an . İsterseniz size sonra mesaj atabilirim ?

×××××××××88 : Tamam . Seni telefonuma kaydedeceğim . Adın ne ?

KalpDudaklım : Adım ... Jongin .

×××××××××88 : Jongin mi ?

KalpDudaklım : Evet .

------------

Jongin oflayarak nefesini verdi ve arkasındaki ağaca yaslandı . Kyungsoo yine yapıyordu işte . Yine kendini bir ismin ardına gizliyordu . Planladığı her şey suya düşmüştü . Gecenin karanlığında parkta salıncağın birine oturup kendince sallanan sevdiğine baktı . Kyungsoo ağlıyordu ... Ağlaması o kadar tuhaftı ki ... Gülümsüyor gibiydi ama canı yandığı çok belliydi . Ay ışığı gözyaşlarını parıldatıyordu .

Jongin zorla yutkundu . O da ağlamak istiyordu . Koşa koşa evine gidip ortalığı yıkarak ... Eğer geri dönerse Sehun onu kesinlikle öldürürdü . Kyungsoo'nun yazdığı notlarlada bir güzel içini doldurup büyük meydanların birine ibretlik olsun diye cesedini asardı . Kimse de bir şey diyemezdi .

Çünkü Jongin bir kalbi öldürmüştü ... Suçu çok ağırdı . Kyungsoo'yu hak etmiyordu ...

-----------

Piç : Üç dakikan var . Ya o ağacın oradan hareket edersin ya da Jongdae'yi yollarım . Chanyeol ve Baekhyun'a da seni tutturur öpüşmelerini zevk ile izletirim :)))))))) . Jongsoo ne güzel bir isim değil mi ? Çok uyumlu bir çift olurlar ^-^ . Kaldı iki dakikan :))))))))) .

-----------

Jongin içinden küfretti . Sehun kesinlikle manyaktı !!!! Kyungsoo Jongin ile evlenecekti !!!!! Jongsoo diye KENDİ çocukları olacaktı !!!! Jongin bu kızgınlıkla parka doğru yürüdü .

-"Madem karanlıktan korkuyorsun bu saatte burada ne işin var ? "

Kyungsoo duyduğu sesle birden durup o yöne baktı .

ARE YOU AFRAID OF THE DARK?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin