23

2.1K 254 76
                                    

Soo : Jongin ? Konuşabilir miyiz ?

Kaybolduğum : Offffffff ... konuşalım .

Soo : Ben seninle oyun oynamadım . Yemin ederim .

Kaybolduğum : :)))))))))))) .

Soo : Jongin ...

Kaybolduğum : Kız arkadaşın var mı ?

Soo : Ne ?

Kaybolduğum : Sungmin olarak kız arkadaşım var demiştin .

Soo : Kast ettiğim sendin . Hatırla benimle ilk konuştuğunda sen de beni kız olarak söylemiştin . Utandığın için .

Kaybolduğum : Peki sen neyden utandın :) ?

Soo : Ben olduğumu anlama diye öyle dedim .

Kaybolduğum : Tabi oyunun bozulurdu o zaman ...

Soo : Jongin düşündüğün gibi değil ...

Kaybolduğum : Numaramı kimden aldın ?

Soo : O gece tamamen doğruları söyledim . Öylesine numara girmiştim . Bir gün Luhan ile mesajlaşmanı gördüm . Baktığımda numaralar aynıydı . Tesadüftü yani . Luhan'a sorabilirsin .

Kaybolduğum : Tabi ona da inanırım ya :) . Neden kendi adını vermedin peki ? Kore'deki tek Kyungsoo sen misin ? :)))))))) .

Soo : Bilmiyorum . Korktum . Senden önce konuştuklarım beni korkuttu . Birinin ağır küfür ettiğini söylemiştim . Kaçındım işte ...

Kaybolduğum : Hmm ... Benimle çıkarken hiç aşık olmadığını söylemiştin .

Soo : İlk zamanlar sadece hoşlantıydı . Sana kendimi Sungmin olarak çok anlattım . Öyle hoşlanılacak biri değilim . İlgini sevdim . Beni seviyor oluşun hoşuma gitti .

Kaybolduğum : Buldun tabi salağı ...

Soo : Jongin lütfen birazcık düşün yaşadıklarımızı .

Kaybolduğum : Düşünüyorum ve sevgimi denediğini görüyorum . Bu çocuk bana gerçekten aşık mı diye :)))))))))))) .

Soo : Sadece başlarda yemin ederim çekindiğim için sevgiye aşka inanmadığım için ... Tekrar acı çekmek istemediğim için ... senden gerçekten hoşlanmaya başladığımda seni gazladım bile . Soo iken benimle Sungmin olduğum kadar açık olmuyordun . Ben sana Sungmin iken aşık oldum . Önce yazdıkların sonra davranışların etkiledi beni . Geçmişi okuyabilirsin . Soo'ya de bunları diye kaç kez dedim .

Kaybolduğum : SUNGMİN İKEN BENİ UMURSAMADIĞINI SÖYLEDİN !!!!! BİZ ÇIKMAYA BAŞLIYORDUK !!!! ÖYLESİNE SANALDAN BİRİSİN DEDİN !!!!!!

Soo : Ben olduğumu anlama diye !!!!

Kaybolduğum : Neden peki neden !!!!! Neden ikinci bir kişilikle konuştun benimle ???

Soo : Çünkü sana gerçek kişiliğimi Soo olarak anlatamazdım . ANLASANA KİMSE BANA BEN OLDUĞUM İÇİN AŞIK OLMAZDI !!!! Sen bile dedin beni eğer o gün iğne olmaya gelmesen fark etmeyeceğini ...

Kaybolduğum : BEN OLDUM AMA !!!! SENİ HALA SEVİYORUM !!!! SENİ ÖZLÜYORUM !!!! SANA SARILMAK İSTİYORUM SENİ ÖPMEK İSTİYORUM !!!! AMA SEN BENİMLE OYNAMAYI TERCİH ETTİN !!!!!

Soo : Oynamadım !!! LANET OLSUN OYNAMADIM !!! SENİ SEVİYORUM JONGİN !!!

Kaybolduğum : Bana kendini hiç anlatmadın o zaman ... Soo olarak bana hiç güvenmedin ... Ne zaman söyleyecektin ha !!!! NE ZAMAN !!!! SUNGMİM OLDUĞUNU NE ZAMAN SÖYLEYECEKTİN !!!!!

Soo : Son zamanlarda Sungmin ile çok benzediğimizi söylemiştin . Cesaretimi toplamaya çalışıyordum ..

Kaybolduğum : Soo olarak güvenmedin mi bana ? Buna cevap ver .

Soo : Korktum ...

Kaybolduğum : NEYDEN KORKTUN AMK !!!! NEYDEN !!!!! SANA AŞIK OLDUĞUMA NEDEN İNANMADIN !!!!

Soo : Jongin inanıyorum ... Ben de sana aşığım . Lütfen karşılıklı konuşalım . Sana her şeyi izah ederim . Lütfen .

Kaybolduğum : Biz çıkıyorduk Soo ve sen bana yalnız olduğunu söyledin . Bunu ciddi ciddi söyledin . O cümleleri Soo yazdı . Sen benimleydin bana aşıktın ama yalnız olduğunu söyledin . Ben seni yalnız hissettirdim ...

Soo : Sana sahip olduğum için yalnız olmayacağım diye bir şey yok .

Kaybolduğum : Ne ....

Soo : Nasıl açıklayabilirim bilmiyorum .

Kaybolduğum : Soo seni bir gün affedeceğim . Şu an deli gibi acı çekiyorum . Bu yüzden mantıklı düşünemiyorum . Ağır alkole ihtiyacım var sanırım ... Bundan sonra biz diye bir şey olmayacak . Seni seviyorum ama şu anlık . Seni unutacağım Soo . Sen de beni unut . Ben aşkla yanında tutuşup öldüğüm adamın , kollarımın arasındayken yalnız hissetmesini kaldıramam . O kadar güçlü değilim . Elveda sevgilim ...

Soo aldı kişiyi engellediniz .

Soo : Jongin !!!!! Lütfen ... lütfen .... Jongin ....

Mesajınız iletilemedi . X

Soo : ..... Kaybolduğum ....

Mesajınız iletilemedi . X

------------

Cungin'i öldürüp Kyungsoo'yu da başka biriyle yapıp mutlu edesim var ama şanslısınki Cungin efendi reel bildiğim coupleları ayırmıyorum *-* .

Bu fic çok başka olacaktı ama konuyu değiştirmek zorunda kaldım . Küçük buglar olabilir . Bariz bir şey yok ama . O yüzden azıcık anlayış isteyeceğim _-_ .

22 - Seyeol

ARE YOU AFRAID OF THE DARK?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin