5

2.9K 319 112
                                    

Jongin : Şu karıyı öldüreceğim !!!! Bilerek bıraktı ya !!!! Resmen taciz görüyorum offffff !!!!

Sungmin : Nasıl taciz ediyor ?

Jongin : Eşli bir kareografi . Fırsatını buldu mu her yerimi elliyor ! Kriz geçiricem !!!!

Sungmin : Tek sana mı yapıyor bunu ?

Jongin : Hayır . Gözüne kestirdiğini büte bıraktı ırıspı karı ! .

Sungmin : Gay olduğunu söyle .

Jongmin : !!!!!!!!!!!!!

Sungmin : Ne -_- .

Jongin : Gay falan değilim .

Sungmin : Gaysin demedim . Tek sana yapmıyorsa erkek düşkünü demek ki . Böyleleri genellikle homofobik oluyor . Gay olduğunu ya da bunu belirten bir şey yap . Anında dersten geçersin .

Jongin : *-* *-* *-* *-* *-* . Deneyeceğim .

Sungmin : Hadi göreyim seni playboy .

----------

Jongin : O_O O_O ..... O_O .

Sungmin : Noldu ?

Jongin : İşe yaradı lan O_O .

Sungmin : Demiştim .

Jongin : Arkadaşımı ayarladım . Beni ellerse gir dans odasına diye . Gene bi elledi beni .... Sakin ol Jong dedim . Yakınlaştım ona . Iykkkkkkkkk !!!!! Arkadaşım girdi o anda 'Neler oluyo burada , Jongin bunu bana nasıl yaparsın . Aşkına inanmıştım . ' falan diye uke modu takıntı ve kaçtı . Beni ondan kurtardığınız için teşekkür ederim dedim . Tokat attı iğrenç homo dedi gitti . Bugün sisteme baktım dersten geçmişim . Birde mesaj atıyor sakın bir daha beni arama diye ... Sanki aradım *-* .

Sungmin : Kurtulmana sevindim . Öğretmen birde ... Nasıl böyle yapabilir ...

Jongin : Çok saol ya O_O . Cidden . Teşekkür ederim .

Sungmin : Önemli değil O/ . Hadi bana şarkı bul .

Jongin : *-* Öyle şarkı dinlemiyorum dedim *-* .

Sungmin : Acıklı değil . Senfonik metal , rock ya da türevleri olabilir . Nu metal de olur .

Jongin : Onlar ne be ?

Sungmin : -_- . Cahil ya bir de güzel sanatlarda okuyacak ...

Jongin : Ben hip hop , r&b , pop falan dinlerim . Dans edebileceğim şarkılar yani .

Sungmin : *-* . Pffff !

Jongin : Heyyyyyy saygı duy !!!!

Sungmin : Tamam tamam üzgünüm .

Jongin : Sevdiğin grupları söyle bir bakayım *-* .

Sungmin : Haggard , epica , xandria , nightwish bir dinle gel .

Jongin : Akşam görüşürüz .

Sungmin : Tamam .

----------

Bunlar ne konuşuyor böyle demeyin . Kyungsoo'ya az dikkat edin derim ;) .

22 - Seyeol

ARE YOU AFRAID OF THE DARK?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin