Oç : Kyungsoo beni öptü !!!!! Beni beni !!!!!!
Piç : Kai , Kyungsoo'yu severim ama ben onun hyunguyum :) . Arkadaşız hani . Beni kıskandırmaya falan mı çalışıyorsun ?
Oç : Evet . Sonuçta benim sevgilim var . Senin yok ;) .
Piç : Sakinim ... sakin ....
Bir şey mi dedin ??? ;)Oç : Biliyor musun bittin :)))))))) .
-----------
Kai 'Sehun'un Aşkı' adlı grubu kurdu .Kai 'Yoda' adlı kişiyi ekledi .
Kai 'Piç' adlı kişiyi ekledi .Piç : Kai salak saçma şeyler yapma !!!!!!
Yoda : Şu dingilin aşkından bana ne ...
Kai : Bence seni çok ilgilendiriyor .
Piç : Hyung şu aptala inanma !!!!
Yoda : Veletliğinizi çekemem O/ .
Piç : Bence de .
Kai :
Yoda : O_O ....
Kai : Evet . Senin küçük tatlış minik kardeşine dokunan hatta öpen Sehun .
Piç gruptan çıktı .
Yoda : SİKTİM SENİ OH SEHUN BOZUNTUSU !!!!! NEREDE BULABİLİRİM BU İTİ !!!!
Kai : Okuldadır şimdi ya da Luhan'ın yanında ...
Yoda : !!!!!!!!!!!!
-----------
KalpDudaklım : Bunu neden yaptın ?
Kaybolduğum : Neyi neden yaptım ?
KalpDudaklım : Chanyeol Sehun'u yakalarsa pis dövecek ki Luhan'ı uzun bir süre göremeyecek .
Kaybolduğum : Bana sürekli seninle olduğu hatırlatıp duruyor !!! Seninle olan fotolarını atıyor !!!!! Benden çok onunlasın !!!!
KalpDudaklım : Kıskandın mı ?
Kaybolduğum : Kıskanmamak mümkün mü !!!! Aynı evde yaşıyorsunuz !!!!! Beraber yemek yiyorsunuz , seni uyurken görebiliyor , sana sarılabiliyor , seninle çok rahat konuşabiliyor , seni her an görebiliyor ... kim bilir daha neler yapıyorsunuz ... evli gibi ...
KalpDudaklım : Jongin biz ev arkadaşıyız . Evli değil . Hem Luhan ile iki yıldır çıkıyorlar . Sehun abi benim için .
Kaybolduğum : Hala kıskanıyorum -_- .
KalpDudaklım : Sarılmak ister misin ?
Kaybolduğum : 😢😢😢😢😢 Soo .
KalpDudaklım : Okulda mısın ?
Kaybolduğum : 😢😢😢😢😢 . Evet .
KalpDudaklım : Geliyorum bekle . Eve geçeriz sana yemek yaparım . Zaten bugün eve gelemez Sehun . Beraber de uyuruz ? Kıskanma sebeplerini sileriz ? Olur mu ?
Kaybolduğum : 😢😢😢😢😢😢 Ama Sooooooooooooooooo . Seni çok seviyorum ben 😢😢😢😢😢😢 .
KalpDudaklım : 😊😊😊😊 .
-----------
Bir insan yazdığı karaktere aşık olabilir mi ..... Bana şu ficdeki Soo'dan alın ....Bileğimi burktum . Boş boş oturuyorum :') . Yapcak bir şeyim yok . Bölüm yazıp duruyorum . Sıkıldım lan !!! Yorum yazın . Panoma gelin ... Millet geziyor ben oturuyorum !!!!
22 - Seyeol
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARE YOU AFRAID OF THE DARK?
FanfictionKyungsoo içine kapanık biriydi . İçine konuşurdu . Kendi içinde yaşardı . Düşüncelerinde ve hayallerinde ... Bir gün o çok heveslendiği bilmediğin bir numaraya mesaj at olayını denemek istedi. Çünkü karanlık onu boğuyordu . Biri onunla konuşmayı kab...