Kaybolduğum : Sooooo :3 :3 :3 :3 .
KalpDudaklım : Bebeğim yoğunum şu an .
Şuna bakıp feels geçir . Kendine gelince işlerim bitmiş olur .
-----------
Kaybolduğum : BUNU NEREYE GİDERKEN GİYDİN !!!!! BÖYLE HALDE NASIL DIŞARI ÇIKABİLDİN !!!!! HAYIR SEN BÖYLE DIŞARIDA GEZİNİRKEN BEN NEREDEYDİM !!!!!!!!!!!!! VE BANA BUNU BİR DAHA YAPMA . OFFFF KALBİM DURUYORDU !!!! ÇOK YAKIŞIKLISIN LAN !!!!!
KalpDudaklım : Biliyorsun kıyafetlerim genelde siyahtır . Sehun hyung beni o kadar sıkıştırdı ki sonunda renkli şeyler almak zorunda kaldım . Luhan'ın doğum gününde giymiştim .
Kaybolduğum : Sehun'u tebrik mi etsem dövsem mi bilemedim *-* *-* *-* . Ayrıca o öküze hyung deme !!!!!
KalpDudaklım : Benden iki yaş büyük *-* . Ayrıca hyung demeyince kafama vuruyor *-* .
Kaybolduğum : :))))))))))) . Sehun ... sana .... vuruyor ..... Ovvvv .... yarın kavga var :)))))))) .
KalpDudaklım : -_- .
Kaybolduğum : Benim anlamadığım
Şunlarda ÇOK TATLISIN BE !!!! ÇOK TATLI !!!!!!! ama attığın fotoda ÇOK YAKIŞIKLISIN 😍😍😍😍😍😍😍 . Soo boyun azcık uzun olsaydı keşke .KalpDudaklım : Boy ne alaka :)))))) .
Kaybolduğum : Daha rahat uke olurdum *-* . Kucağına atlayasım geliyor . Düşersin ya da taşıyamazsın diye korkuyorum *-* .
KalpDudaklım : Atla sen :)))) . Ben her halükarda taşırım seni ;) .
Kaybolduğum : :3 :3 :3 . Beğeniyorsun beni değil mi ? :3 :3 :3 .
KalpDudaklım : Evet :) . Hem de oldukça :))))))) .
Kaybolduğum : Sevişelim mi ?
KalpDudaklım : Olur bize gel .
------------
KalpDudaklım : AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA .
Kaybolduğum : Gülme lanet olsun gülme !!!!!!!!!
KalpDudaklım : Peki .
Kaybolduğum : GÜLDÜĞÜNÜ HİSSEDEBİLİYORUM !!!!! GÜLME !!!!!!!!
KalpDudaklım : Sevişelim diyen sensin ????
Kaybolduğum : Kabul edeceğini düşünmemiştim !!!!!!!!!!
KalpDudaklım : Aç kapıyı :)))))) .
Kaybolduğum : Kyungsoo ... utanıyorum . Hazır değilim ...
KalpDudaklım : Azcık elleşcez bak . Azıcık ...
Kaybolduğum : Sadece elleşcez bak .
KalpDudaklım : Hı hı . Sadece elleşcez .
Kaybolduğum : Öpüp yalayabilirsin de . Göğsümü falan yani .
KalpDudaklım : :))))))))))) . Tamam .
Kaybolduğum : Mıncıklayıp avuçlaya da bilirsin . Popomu ellemeni seviyorum .
KalpDudaklım : Olur .
Kaybolduğum : Sürtüne de biliriz .
KalpDudaklım : AÇ ŞU KAPIYI JONGİN !!!! LANET OLSUN !!!!!! TANRIM !!!!! ÇABUK AÇ !!!!!
Kaybolduğum : Geliyorum erkekim ^3^ .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARE YOU AFRAID OF THE DARK?
FanfictionKyungsoo içine kapanık biriydi . İçine konuşurdu . Kendi içinde yaşardı . Düşüncelerinde ve hayallerinde ... Bir gün o çok heveslendiği bilmediğin bir numaraya mesaj at olayını denemek istedi. Çünkü karanlık onu boğuyordu . Biri onunla konuşmayı kab...