17

2.4K 260 105
                                    

Kaybolduğum : Hahhhh ! Nasıl oluyormuş öyle kalp krizi geçirtecek moment yapmak :3 :3 :3 :3 .

KalpDudaklım : Utangaç iken iyiydin !!!! Geri dön o haline !!!!!

Kaybolduğum : Bulmuşum senin gibi aynı anda hem şeytan-melek hem yakışıklı-tatlı hem dudakları-gözleri kocaman , sesin de çok güzel 😍😍😍😍 . Tanrı özene bözene yaratmış .

Şuna bak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şuna bak ... saçlara , duruşa , bakışa .... Offf feels geldi . NİYE BÖYLESİN SENNNNNN !!!!

KalpDudaklım : *-* . Sen çok farklısın sanki ...

Kaybolduğum : Evet ?

KalpDudaklım : Ne evet ?

Kaybolduğum : Bekliyorum hadi . Öv sende beni .

KalpDudaklım : Neden ?

Kaybolduğum : Hani sen çok farklısın dedin ya . Şu an sende beni övecek şeyler yazmalısın .

KalpDudaklım : Ciddi ciddi yazacağımı mı düşündün ?

Kaybolduğum : 😢😢😢😢😢 . Niye kaba davranıyorsun bana ? İnsan sevgilisini mutlu etmek için her şeyi yapmaz mı ? Sungmin de senin gibi zaten 😑😑😑😑 . Ne desem tersliyor . Adam dediklerime tepki olarak doğmuş .

KalpDudaklım : Sungmin ? O kim ?

Kaybolduğum : Sanaldan arkadaşım . İyi biri aslında . Beni sinir edip tersliyor ama arkadaş olarak seviyorum onu . Tanıştırmak isterdim sizi . Acayip anlaşırdınız . Baya da benziyorsunuz . Aslında ortak noktanız baya var . Düşünce yapılarınız da aynı . Müzik , anime , kitap falan . O da soğuk böyle insanlara karşı . Bir dakka .... YOK LAN NE TANIŞTIRMASI !!!!! HAH !!!!! ORTAK NOKTANIZ O KADAR ÇOK YOK TAMAM MI !!!! ANLAŞAMAZDINIZ !!!! BİR KERE ZIT KUTUPLAR BİRBİRLERİNİ ÇEKER !!! ÖRNEĞİN BEN KARAYIM SEN BEYAZ . TENİM TENİNDE ÇOK GÜZEL DURUR !!!!!

KalpDudaklım : Kendi yazdığın şeye kendin atarlanıyorsun ve kıskanıyorsun . Bir de sapıksın ...

Kaybolduğum : Niye :))))) Seni şehvetle öperken gayet güzel karşılık veriyordun :))))) . Orama burama baya dokundun hani :)))))) . Dokunuşlarımız konuşsun diyen sensin :))))) .

KalpDudaklım : Bulmuşum senin gibi seksi adamı :))) Tabi dokunucam ;) .

Kaybolduğum : 😑😑😑😑😑😑😑 . Kalp krizi geçireyim diye diyorsun değil mi !!!!!! Ya da 😢😢😢😢 Soo ... bedenim için mi benimle çıkıyorsun ? 😢😢😢😢 Soo ... ben sana aşığım ama 😢😢😢 Hem de çok 😢😢😢 . Seninle dışarda buluşup uzunca bir konuşma yaptıktan sonraki şu iki haftamız ömrümde yaşadığım en güzel anlardı . Sevdiğim adamla hayallerimi yaşadım . Her an beraberdik . Sürekli bir şeyler yaptık . Öpüştük ... sarıldık ... konuştuk ... Sadece sen ve ben vardık evrende sanki . Seni tanıdım ben bu iki haftada . Sonra her şeyim sen oldun . Nereye baksam seni görür oldum . Gözlerini , gülüşünü görüyorum ... Sesini duyuyorum ... Dokunuşlarını hissediyorum ... Hatırladığım ve yaşacağım her an da sen varsın artık . Nereye baksam sen varsın Soo ... Ben sana daha da aşık oldum ... ve ... ve ... bu hisler çok güçlü ... Sana cidden aşığım ... 😢😢😢😢 . Kyungsoo beni böyle aşık edip benimle oynamıyorsun değil mi ? 😢😢😢 . Her şeyimle seninim . Kalbim , ruhum , bedenim ... Onlar oyuncak değil ama Kyungsoo 😢😢😢 Ben sana gerçekten aşığım . 😢😢😢😢 Kyungsoooooooooooooo ...

KalpDudaklım : Aptal ... salak ... gerizekalı ... Ben de sana aşığım Jongin . Seni gerçekten seviyorum . Ben şakasına bir anda öyle yazdım . Böyle üzebileceğini düşünmedim . Özür dilerim sevgilim .

Kaybolduğum : Sevseni az beni 😢😢😢😢 . Azcık ... azıcık ... 😢😢😢 . Soo kollarına ihtiyacım var .

KalpDudaklım : Evde misin ?

Kaybolduğum : Hı hı 😢😢😢 . Kokunu özledim . Çabuk gel .

KalpDudaklım : Geliyorum bebeğim . Azcık dayan . Kyungsoo'n seni sarıp sarmalayacak .

Kaybolduğum : İyi ki aşığım sana 😢😢😢 .

KalpDudaklım : İyi ki aşık ettin beni kendine .

------------

------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diğer bölümde bir yorum var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diğer bölümde bir yorum var . Sadece bir yorumcuk ...

22 - Seyeol

ARE YOU AFRAID OF THE DARK?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin