Dit hoofdstuk is opgedragen aan vampiergirl-22, bedankt voor alle reacties! Het is echt superleuk en motiverend om te lezen!
~~~
Bane
Ik werd langzaam gek. Waar de fuck was ze? Ik ga ze vermoorden. Ik ga ze allemaal vermoorden.
Wanneer ik haar terug heb laat ik haar nooit meer uit mijn zicht. Ik kon me haar reactie al voorstellen en hoe boos ze erom zou zijn.
Ik sliep niet, ik kon geen seconde verspillen. Ik stuurde een bericht naar alle Alfa's die ik kende. Ik stelde ze ervan op de hoogte dat mijn mate was ontvoerd door jagers en dat ik hun hulp nodig had om haar te vinden; ze gingen allemaal akkoord.
Ik was verschillende geuren aan het volgen toen een van de Alfa's contact met me opnam. Alfa Cain was iets jonger dan ikzelf en had zijn mate nog niet gevonden maar was wel bereid mij te helpen de mijne te vinden.
"Alfa Bane, een groep jagers is gespot niet ver van mijn territorium. Ik denk dat ze dachten hier veilig te zijn omdat mijn land niet zo groot is als dat van de anderen."
Ik verzamelde al mijn mannen en we gingen onderweg naar de plek waar Cain me over had verteld. Cain had gezegd dat hij een paar van zijn mannen de jagers in het oog zou laten houden. Ik dankte de maangodin dat Cain's territorium niet ver van het mijne was. Het zou een uur kosten om er te komen.
Mijn bloed kookte. Ik zou deze jagers in reepjes scheuren. Niet alleen voor mijn lieve mate, maar ook voor al de roedelleden die getroffen waren. Wanneer ik Stella zie, en er ook maar iets mis is met haar, weet ik niet wat ik dan zou doen. Ik kon mijn wolf voelen, eisend dat hij over mocht nemen zodat hij ze kon laten zien wat er gebeurd als je mensen pijn doet om wie wij geven.
Ik zal alles doen voor Stella, mijn Stella.
Toen we Cain's territorium naderde voelde ik Stella's aanwezigheid..
Ze was hier!
Eindelijk arriveerde we buiten een hutje en kon ik haar ruiken, maar ik rook ook bloed.
O, deze jagers gaan eraan.
------------------------
☼Fijne Pasen allemaal!☼
Ik heb helemaal niet te veel chocolade gegeten hoor! *kuch kuch*
JE LEEST
The Alpha wants me (Nederlandse vertaling)
WerewolfEen wereld waarin mensen weerwolven verachten. Niet omdat ze ze persoonlijk kennen, maar omdat ze ze vrezen. Stella Morgan is gewoon een standaard 20 jarige vrouw die hard werkt om door de hogeschool heen te komen en tegelijkertijd een baan te behou...