Hoofdstuk acht

8.8K 352 174
                                    


Voordat je begint:

Ik realiseerde dat ik nog niks had gezegd over de leeftijd. Dit boek is niet heel heftig ofzo. Als je 12 jaar of ouder bent is het goed te doen. Als je jonger bent mag je het van mij best lezen maar doe het dan op eigen risico. Dit is een weerwolf verhaal dus je weet dat het niet een kinderverhaaltje is.

VEEL PLEZIER MET LEZEN ♥♥♥

--------------

Stella

Nadat ik de Alfa had verteld dat ik van plan was dit hele mate-ding een kans te geven, verliet hij me geen seconde.

Bewerend dat ik meer naar buiten moest, greep hij mijn arm en sleepte hij me min of meer naar zijn achtertuin. Ik kon niet liegen en zeggen dat deze plaats niet prachtig was want dat was hij wel. Aangezien het donker was buiten had hij lichtjes die de plaats oplichtten.

We besloten dat we deze tijd moesten gebruiken om elkaar te leren kennen. Het feit dat ik nog steeds zijn naam niet wist was gênant. Hoe moesten we proberen dit relatie-ding te laten werken als ik niet eens het lef had om te vragen wat zijn naam was?

Ik vertelde hem hoe ik twintig jaar oud was, in een diner werkte en dat ik naar de hogeschool ging voordat ik gedwongen was hier te komen. Hij beloofde mij dat ik mijn studie kon voortzetten maar wilde wel dat ik mijn lessen online ging doen vanwege de gevaren die er waren nu ik zijn mate was.

Terwijl ik nadacht over hoe ik hem zijn naam kon vragen zonder te klinken als een idioot, lette ik even niet op het gesprek wat hij op gang probeerde te houden.

"Stella. Stella is alles in orde?"

Mijn gedachten verdwenen en ik bloosde, houdend van de manier waarop hij mijn naam zei.

Toen ik eindelijk mijn stem weer had gevonden mompelde ik mijn vraag maar hij had duidelijk niet begrepen wat ik zei.

"Je gaat lachen en dit gaat me waarschijnlijk heel stom doen klinken, maar wat is je naam?"

Zijn lach vulde de achtertuin en ik begon mezelf te schamen. Ik had het gewoon aan iemand anders moeten vragen. Hij had blijkbaar door hoe ik me voelde want hij hield op met lachen.

"Je hebt ieder recht om me die vraag te stellen. Ik ben teleurgesteld in mezelf dat ik je dit niet eerder heb verteld. Mijn naam is Bane White en ik ben 22 jaar oud."

"Bane," zei ik, zijn naam uittestend.

Hij gromde en ik sprong weg. Toen ik opkeek zag ik verlangen door zijn ogen gaan, maar het was weg zo snel als hij mijn bange uitdrukking zag.

"Het spijt me Stella, maar je hebt geen idee hoeveel effect je op me hebt. Ik ga niet liegen; ik wil jou, maar ik zal je nooit ergens toe dwingen en niks doen totdat ik weet dat jij comfortabel en er klaar voor bent.

Mijn wangen brandden met schaamte. Hij legde zijn handen op mijn wangen en gromde laag, het rommelde door zijn borst. "Jouw onschuld maakt me gek." Als het mogelijk was, bloosde ik toen zelfs nog meer. Hij trok me in zijn omhelzing, mijn hoofd rustte op zijn borstkas.

Misschien zou dit toch zo slecht nog niet zijn.

--------------

Ik zit eraan te denken om vandaag nog een update te doen, aangezien dit een best kort hoofdstuk is en niet heel interessant was. Ik heb morgen alleen wel scheikunde en ik moet nog drie paragrafen maken waarvan ik er 2 niet snap o.o

Ik zal kijken, wie weet!

The Alpha wants me (Nederlandse vertaling)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu