Ik kwam er vandaag achter dat ik 7 examens heb ipv 6. Oeps?
Anyway
Bane
Ik veranderde in mijn wolf en stormde op de deur af. Niets zou me weghouden van haar. Ik was uit op bloed.
Er was geen geluid binnen. Eerst kon ik niks zien. Ik tilde mijn snuit op en volgde haar geur. Ik haatte de mix van bloed die ik kon ruiken. Ik ging het deze jagers betaald zetten.
.
.
Toen ik haar zag stopte mijn hart bijna.
Mijn lieve Stella lag op de vieze vloer, vastgemaakt met kettingen.
Ze was bewusteloos.
Ik veranderde terug in mijn mensenvorm. Ik trok snel een paar basketbalshorts aan die ik had meegenomen en rende naar haar lichaam.
Ik moest voorzichtig zijn niet de zilveren kettingen aan te raken omdat ze mijn huid zouden verbranden. Toen ik neerkeek op de blauwe plekken in de vorm van vingers die zich vormden rond haar hals, voelde ik een woede als nooit tevoren.
Niks was belangrijker voor me dan mijn mate vasthouden in mijn armen en ik trok aan de kettingen. Mijn vingers voelden alsof ze in brand stonden en ik schreeuwde van de pijn, maar ik kon niet opgeven. Ik moest haar bevrijden. Ik moest haar vasthouden. Ik trok harder en kreeg de kettingen van mijn meisje af.
De pijn die ik voelde was niet belangrijk meer.
Ik pakte haar eindelijk op en trok haar in mijn schoot; armen om haar kwetsbare lichaam, en dat was het moment dat ik me realiseerde hoe weinig ze woog.
"Het spijt me lief. Ik beloof dat ik het ze zal laten spijten. Ik zal niet stoppen totdat ik ze dood!"
Toen ze haar ogen opendeed voelde het alsof ik in de hemel was.
"Bane?" fluisterde ze.
Hier was ik dan, een Alfa, klaar om te gaan huilen in het bijzijn van mijn mate en de paar roedelleden die ik bij me had.
"Ik ben hier. Het spijt me echt heel erg."
Ze gaf me een zwakke glimlach. Ik haatte mezelf. Hoe kon ik dit laten gebeuren?
Waar de fuck waren die jagers?
Voetstappen werden plotseling gehoord.
Iedereen draaide hun gezicht richting de deur waar twee mannen stonden met een geschokte uitdrukking op hun gezicht.
Ik keek nog een keer naar mijn mate en kuste haar voorhoofd, en stond toen rechtop.
Ik was klaar om deze nutteloze klootzakken te vermoorden.
-----------------
Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie begrijpen dat ik druk ben. Ook iedereen die me succes heeft gewenst superbedankt! Het is fijn om te lezen en werkt enorm motiverend. Als dank deze update tussendoor.
JE LEEST
The Alpha wants me (Nederlandse vertaling)
WerewolfEen wereld waarin mensen weerwolven verachten. Niet omdat ze ze persoonlijk kennen, maar omdat ze ze vrezen. Stella Morgan is gewoon een standaard 20 jarige vrouw die hard werkt om door de hogeschool heen te komen en tegelijkertijd een baan te behou...