Bane
Één zoen van haar en ik was er geweest. Vanaf het moment dat ik haar ontmoette wist ik dat ze me om haar vinger gewonden zou hebben. De zoen was zeker onverwacht. Ik bedoel natuurlijk vond ik het geweldig en ik had haar al willen zoenen sinds de dag dat ik haar ontmoette maar was bang voor haar reactie. Ik wilde haar niet bang maken, of het idee geven dat ik haar onder druk zette om dingen te doen die ze niet wilde doen.
Alles wat ik deed was voor haar. Zo afgezaagd als het klinkt, als ik haar blij zie, wordt ik daar zelf ook blij van. Ze verdient de wereld.
Toen ik haar ouders eerder belde wist ik dat ze zouden toestemmen om te komen. De band die zij had met haar familie was niet iets wat ik haar ooit zou proberen af te nemen. Als ze hier zouden willen wonen, zou ik hun toelaten alleen voor Stella.
Nadat iedereen avondeten had gegeten, was iedereen teruggegaan naar hun slaapkamers. Stella's ouders waren moe van de lange autorit hierheen en ik wist zeker dat Stella moe zou zijn omdat ze bijna geen slaap had gehad de afgelopen twee dagen.
Ik ging naar beneden naar mijn kantoor om een paar papieren te ondertekenen en vertelde Alex dat hij over moest nemen voor de rest van de dag.
Ik kon niet slapen. Ik moest naar Stella's kamer gaan. Mijn wolf wilde haar zien terwijl ze sliep, maar denkend aan haar reactie van de laatste keer dat ze wakker werd en mij naast zich vond, was ik vrij zeker dat ze dat niet op prijs zou stellen.
Een klop op mijn deur deed me opschrikken. Alles moest in orde zijn. Ik had de patrouilles verdubbeld en Alex had momenteel de leiding over de roedel. Ik opende deur en zag Stella daar staan.
"Stella, is alles goed?"
Ze schudde haar hoofd.
"Wat is er aan de hand liefje?"
Onze ogen ontmoette elkaar en ik kon de angst in haar ogen zien.
"Ik kon niet slapen en ik voel me veilig wanneer ik bij jou in de buurt ben. Ik vroeg me af of... of ik..... of ik hier vannacht kan slapen."
Ze hoefde het me geen twee keer te vragen. Ik reikte naar haar en nam haar handen in de mijne. Langzaam liep ik naar het bed en gooide de lakens aan de kant zodat ze eronder kon kruipen.
Ik verwachte dat ze zo ver mogelijk van me vandaan zou blijven maar was weer opnieuw verrast toen ze haar armen om mijn middel sloeg en haar hoofd op mijn borstkas legde terwijl ik niet eens een t-shirt aanhad. Ik sloeg mijn armen om haar kleine en kwetsbare lichaam en trok haar onmogelijk dicht naar me toe voordat ik haar voorhoofd zoende en een goede nacht fluisterde.
------------
Ik ben zo blij!
Ik heb toestemming gekregen om één van mijn favoriete verhalen te vertalen!!!!
Ik ben momenteel druk bezig met de eerste hoofdstukken van dit nieuwe verhaal en hoop vandaag of morgen de eerste twee hoofdstukken te plaatsen. De hoofdstukken van dit nieuwe verhaal zijn veel langer dan dit boek en moeilijker om te vertalen maar het verhaal is echt geweldig.
Vandaag of morgen plaats ik: 'His Unmarked Territory (Nederlandse vertaling)' hou je ogen ervoor open!
JE LEEST
The Alpha wants me (Nederlandse vertaling)
WerewolfEen wereld waarin mensen weerwolven verachten. Niet omdat ze ze persoonlijk kennen, maar omdat ze ze vrezen. Stella Morgan is gewoon een standaard 20 jarige vrouw die hard werkt om door de hogeschool heen te komen en tegelijkertijd een baan te behou...