Hoofdstuk zestien

7.9K 342 32
                                    


Stella

Ik kon niet geloven dat mijn ouders hier waren. Ik knuffelde beide, mijn moeder en vader en we huilden allemaal. Ik had ze allebei zo gemist!

Mam legde later uit dat Bane ze die ochtend had gebeld en had gevraagd of ze het leuk vonden om een tijdje bij ons te verblijven. Ik was blij met het feit dat hij genoeg om me gaf om dit te doen. Ik moest hem opzoeken en bedanken!

Ik liet mijn vader en moeder weten dat ik Bane een kans gaf. Ze waren allebei blij voor me aangezien ik ze had verteld dat het iets was wat ik wilde doen.

Toen ik honger kreeg, zei ik tegen mijn ouders dat we naar beneden konden gaan en avond eten konden eten. In de keuken stond Bane bij het gasfornuis; en ik moest toegeven dat hij er geweldig uitzag! Alsof hij onze aanwezigheid aanvoelde, draaide hij zich om en glimlachte nerveus in onze richting.

"Ik faal met koken; ik hoop dat het goed is dat ik pizza heb besteld?"

Mijn ouders en ik lachten.

"Pizza klinkt geweldig!"

De nerveuze blik op zijn gezicht veranderde in een glimlach van opluchting. Bane en ik dekten de tafel terwijl mijn ouders terug gingen naar hun kamer om ' zich op te frissen'  maar mijn ouders kennende, gingen ze met opzet weg om ons wat tijd alleen te geven.

De deurbel ging net toen ik op het punt stond om Bane te bedanken.

Hij kwam terug in de keuken met drie pizzadozen in zijn handen. 

"Denk je niet dat dat een beetje veel is?" vroeg ik.

Hij lachte maar gaf geen antwoord.

Mijn ouders waren nog steeds niet naar beneden gekomen dus ik nam dat als mijn kans.

"Bedankt, voor alles wat je voor me hebt gedaan Bane. Het betekent allemaal zoveel voor me, ik weet niet wat ik ooit terug kan doen."

Bane bevroor. Voor een seconde dacht ik dat ik iets verkeerds had gezegd.

"Stella, het enige wat je voor me terug kunt doen, is me laten weten dat je gelukkig bent."

Het voelde alsof er duizend vlinders los werden gelaten in mijn buik. Bane had zo zijn manier met woorden en hij wist zeker hoe hij een meisje het gevoel moest geven dat ze speciaal was.

We stonden oog in oog en voor een keer, voelde ik me niet nerveus omdat we zo dicht bij elkaar stonden. Ik verraste mezelf en Bane toen ik op mijn tenen stond en mijn lippen tegen de zijne drukte. Bane verspilde geen seconde en zoende me terug met net zoveel passie als ik hem zoende.

Een keel werd geschraapt en bracht ons terug naar de echte wereld. Oh dit was gênant.

Had ik zojuist echt mijn eerste zoen gedeeld met Bane?

---------------------

Eindelijk!

Het werd ook tijd ook hoor ;)

The Alpha wants me (Nederlandse vertaling)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu