Hoofdstuk twee

10.2K 409 28
                                    


SarahlovesNiallH:

"Opnieuw wil ik jullie allemaal helpen herinneren dat in dit verhaal mates worden gekozen door de weerwolven zelf.

Hoe dan ook lees vooral verder :)"

--------------

Bane

De meisjes hier waren net zoals al de anderen die ik zag wanneer ik reisde naar andere plaatsen, ze probeerden het te veel.

Ik bedoel, ik begrijp het dat de meeste vrouwen willen dat ik ze kies als mijn mate vanwege mijn geld, maar ik wil een meisje met eerlijke intenties zodat ze later een goede moeder zal zijn voor mijn pups.

Ik bleef op mijn plek voor nu. Mijn wolf eiste dat ik een meisje van hier neem. Hij is een rusteloos en eerlijk gezegd ben ik dat ook. We wilde allebei onze mate.

Onze mate zou worden behandeld als een koningin, ze zou goed zijn niet alleen voor ons, maar voor de hele roedel.

Een geur verraste me. Ik had nog nooit zoiets zoets geroken.

Ik keek over de menigte en zag wat ik het minst verwachtte. Ze zag eruit alsof ze gewoon wilde dat dit voorbij was. Haar lange benen waren bedekt door een effen blauwe spijkerbroek, en ze verstopte zichzelf in een baggy zwarte trui. Het maakt me niet uit wat ze droeg, haar ogen en geur waren wat mijn aandacht trok; die onschuldige blauwe ogen hadden me betoverd.

Ik moest haar gewoon hebben.

Mijn wolf drong me naar haar toe te gaan en haar de onze te maken, maar gezien de frons op haar gezicht wist ik dat ik zou moeten wachten.

Ik naderde de menigte toen de lijn van mensen begon te zeuren.

Ik kon mijn mate zien grijnzen, waarschijnlijk blij dat ze geen hoge hakken droeg.

Iedereen staarde me aan toen ik voor de lijn stond, iedereen behalve mijn mate.

Heeft ze echt zo'n grote hekel aan met dat ze niet eens naar me kan kijken? Wat heb ik haar ooit misdaan?

Ze stond niet langer op haar plek toen ik naar het uiteinde van de lijn keek en mijn wolf probeerde over te nemen om haar te gaan zoeken. Toe zag ik haar voorovergebogen om haar schoenveters te strikken.

Ikzelf en mijn wolf ontspanden. Ik nam dat als mijn moment om eindelijk te spreken en om iedereen die me aan staarde te laten weten wie ik werkelijk was.

"Ik wil haar."

Iedereen keek mijn kant op om te zien naar wie ik wees. Tegelijkertijd keek mijn mate ook op en zag eruit als een hert gevangen in de koplampen van een auto.

Zij gaat me vermoorden wanneer ik haar meeneem.

----------------

Laat reacties achter en stem!

The Alpha wants me (Nederlandse vertaling)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu