Hoofdstuk twintig

7.3K 317 34
                                    


Hoofdstuk twintig alweer, mijlpaal! Dit hoofdstuk is opgedragen aan SarahlovesNiallH, de schrijver van dit verhaal. Bedankt Sarah! 

Bane

Ik begreep nog steeds niet waarom Stella huilde. Ik wist dat haar ouders nooit iets zouden zeggen of doen om haar pijn te doen dus ik geloofde dat zij niet de reden waren dat ze verdrietig was.

Misschien was ik te ver gegaan eerder. Ik had dat niet moeten doen. Ik wist niet hoe ik mijn wolf zo had laten overnemen; ik zou het nooit meer laten gebeuren. Hoewel het moordend was om me terug te trekken, zeker toen ze zo goed rook als ze deed. Het gevoel van haar zachte huid zorgde ervoor dat ik nooit meer los wilde laten; ik wist zoveel van haar en dat maakte het alleen maar moeilijker om weg te blijven.

"Dus, ik wilde je meenemen op onze eerste date vandaag, lijkt je dat wat?"

Ze bevroor halverwege haar stap en draaide zich naar me om. De lichte blos waarvan ik hield bedekte haar wangen.

"Ja, ik zal even mijn ouders laten weten dat we de komende paar uur niet thuis zullen zijn."

Shit, ik was het haar vergeten te vertellen. Ik had al met Stella's ouders gesproken en gevraagd of ze hier wilden blijven wonen vanaf nu, ze hadden toegestemd. Ik had ze gevraagd niks tegen Stella te zeggen want ik wilde haar verrassen.

"Eigenlijk zullen we twee dagen weg zijn. Ik hoopte dat je dat goed zou vinden."

Ze aarzelde maar knikte haar hoofd.

Nadat dat uit de weg was vertelde ik dat iemand een kleine tas voor haar zou laten inpakken aangezien ik haar wilde verrassen wanneer we de date's locatie bereikten.

Rond de middag waren onze kleren gepakt en waren we klaar. Stella zei haar ouders gedag alsof ze ze voor een maand niet meer zou zien. Ik probeerde haar mij niet te laten zien lachen en draaide me om naar Alex en verzekerde dat hij begreep dat de roedel in zijn handen was voor de komende twee dagen.

Stella dacht dat ze droomde toen we op de boot waren. Ik kwam erachter dat ze altijd al van water had gehouden maar omdat haar oude woonplaats min of meer in de middle of no where was, had ze nog nooit de kans gehad om een boottrip te maken.

"Het uitzicht is prachtig! Kijk naar alle vissen."

Haar stem was vol enthousiasme en ik was blij dat ik de boottrip had uitgekozen.

"Bane! Luister je wel naar me?"

"Natuurlijk luister ik," lachte ik. "We kunnen gaan zwemmen als je dat wilt."

"Oh dat zou ik geweldig vinden!"

"Ik zal onze zwemkleding gaan pakken."

Aangezien ik wist dat Stella niet comfortabel zou zijn in een bikini, had ik ervoor gezorgd dat ik alleen badpakken had ingepakt in haar tas. Ik trok een gele tevoorschijn en een paar zwarte shorts van mijzelf en ging terug op weg naar mijn meisje.

Vanaf waar ik stond kon ik haar perfect zijn, mijn mate was prachtig. Met de zon direct op haar schijnend kon ik zien dat ze geen gebreken had. Ik had zoveel geluk toen ik haar koos.

Alsof ze mijn blik kon voelen keek ze naar me en begon naar me toe te lopen.

"Dat duurde lang genoeg. Ik dacht dat je verdwaald was."

Dat gezegd, greep ze haar badpak uit mijn handen en liep weg. O, dus ze was me weer aan het plagen.

Ik mompelde een schietgebedje naar de Maangodin dat ze me genoeg kracht zou geven om niets doms te doen. Ik trok mijn shirt en broek uit en trok mijn zwemshorts aan. Toen Stella tevoorschijn stapte vanachter de deur stikte ik bijna in mijn speeksel. Ik wilde haar tegen de muur aan duwen en haar de mijne maken maar ik moest wachten, ik moest wel.

Ik mind-linkte de kapitein en vertelde hem dat we kort zouden gaan zwemmen. Hij stopte de boot bijna direct.

Ik hield Stella's hand in de mijne en nam haar naar de rand boot en we sprongen.

-----------

The Alpha wants me (Nederlandse vertaling)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu