Stella
Ik was zowaar blij om Bane's huis te zien. Het voelde een jaren geleden dat ik het voor de eerste keer had gezien. Ik zou mijn ervaring van deze laatste paar afschuwelijke dagen nooit meer vergeten.
Bane droeg me naar mijn slaapkamer en vertelde me dat hij me wat tijd alleen zou geven zodat ik kon douchen. Ik trok mijn vieze kleren uit zodra hij de deur dichtdeed en gooide ze in de prullenbak. Ik stond op het punt om mijn bh los te maken toen de deur weer openging en ik gilde.
"Waar zijn die blauwe plekken van?" brulde Bane zijn stem.
Ik hapte naar adem.
Ik keek om te zien dat zijn blik gericht was op de blauwe plekken die mijn buik bedekten. Ik slikte tegen de brok die in mijn keel vormde.
"Het is niets. Ga alsjeblieft weg zodat ik kan douchen."
"Niets? Stella, je buik is bedekt met blauw en paars en je verwacht dat ik geloof dat het niets is?"
Tranen vormden in mijn ogen toen ik me herinnerde hoe de jager me meerdere keren in mijn buik had getrapt nadat ik hem had verteld dat ik een mens was. Hij was een wrede man.
"Nee Stella niet huilen. Het spijt me. Ik hen zo stom ik had het niet moeten vragen."
Hij omhelsde me en trok me tegen zich aan. Ik vergat dat ik halfnaakt was en sloeg mijn armen om zijn nek en huilde nog meer.
Ik bedoel, wanneer iemand zegt niet huilen ga je er meestal alleen maar harder van huilen.
"Als het helpt, je ziet er goed uit zo, voelt ook geweldig." Zijn ietwat hese stem raakte me direct in mijn kern.
Ik trok weg van hem en lachte. Ik sloeg zacht op zijn borstkas. Zo zwak als ik was natuurlijk, merkte Bane de klap niet eens op.
"Ga weg en laat me douchen!"
Hij zoende mijn voorhoofd voordat hij gehoorzaamde aan mijn verzoek.
"Ik zal terug zijn in twintig minuten. Probeer me niet te hard te missen liefje," knipoogde hij en toen was hij weg.
Ik nam mijn tijd in de douche want ik moest afschrobben hoe vies ik me voelde. Mijn huid was knalrood en het water was stomend heet. Mijn ribben deden onwijs veel pijn en ik voelde alsof ik elk moment in elkaar kon storten. Ik kreeg mijzelf zo ver om het water uit te draaien. Ik stapte uit de douche en droogde mijn lichaam af.
Eindelijk stapte ik uit de badkamer gekleed in een blauw katoenen joggingbroek en een wit t-shirt. Ik borstelde mijn haar en liet het los hangen zodat het sneller kon drogen.
**
Ik had geen honger en liep naar het bed. Toen ik helemaal onder de lakens was, werd er geklopt op mijn deur.
"Kom binnen."
Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik haar naar binnen zag lopen.
"Je bent hier! Ik heb je zo veel gemist."
Ze huilde.
"Oh, ik heb jou meer gemist."
Juist toen schraapte iemand zijn keel en ik keek op en gilde als een klein meisje.
"Ik kan niet geloven dat jullie allebei hier zijn!"
---------
En dat is al de tweede updat in één dag I'm on the roll!
JE LEEST
The Alpha wants me (Nederlandse vertaling)
WerewolfEen wereld waarin mensen weerwolven verachten. Niet omdat ze ze persoonlijk kennen, maar omdat ze ze vrezen. Stella Morgan is gewoon een standaard 20 jarige vrouw die hard werkt om door de hogeschool heen te komen en tegelijkertijd een baan te behou...