Hoofdstuk achttien

8K 356 25
                                    


Stella

Ik werd wakker en merkte op dat ik volledig over Bane heen lag. Mijn wangen brandden met schaamte toen ik me probeerde weg te trekken, maar dat kon ik niet want zijn sterke armen hielden me op mijn plaats. De enige reden dat ik hem had gevraagd of ik hier kon slapen was omdat ik nachtmerries bleef hebben afgelopen nacht. Het voelde alsof de mannen die me in elkaar hadden geslagen me achtervolgden. Ik schudde ze uit mijn gedachten en probeerden ze te vergeten.

Ik tilde mijn hoofd op en rustte mijn kin op zijn warme gespierde borstkas.Zijn ogen waren gesloten, ik vermoedde dat hij nog sliep.

Ik nam mijn tijd om naar zijn mooie gezicht te kijken. Waarom zou een man zo knap als hij mij willen? Ik liet mijn vingers over zijn gladde kaak glijden, denkend dat hij nog diep sliep, maar bleek ongelijk te hebben toen zijn ogen gingen en hij me een adembenemende glimlach gaf.

"Goeiemorgen liefje."

Ik bloosde om het feit dat hij me betrapt had toen ik hem min of meer lastig viel in zijn slaap en mompelde een snelle goeiemorgen.

Zijn diepe lach vulde de kamer en zorgde ervoor dat ik bijna stierf van schaamte. Ik gebruikte de lakens als schild en trok ze over mijn hoofd alleen om te zien waarin Bane precies sliep, boxers. Goeie God hij zou me op een dag een hartaanval bezorgen. Ik trok de lakens snel van me af en tuimelde op de grond. Ik kreunde toen ik Bane's stem hoorde. Hij was uit bed gekomen en stond over me heen, nog steeds alleen zijn boxer dragend waaraan ik probeerde te ontsnappen.

"Nou hoe is dat gebeurd?" vroeg hij terwijl hij probeerde zijn lach te onderdrukken.

"Ik probeerde weg te komen omdat je min of meer naakt bent!"

Opnieuw hield ik van het geluid van zijn lach.

"Sorry daarvoor liefje. Ik kreeg het warm afgelopen nacht aangezien jij om me heen zat gewikkeld als een boa constrictor." Hij had duidelijk lol terwijl hij mij zo plaagde.

Het voelde alsof mijn hart en lichaam in brand stonden en ik bedekte mijn wangen en stond op. Ik probeerde en manier te vinden om hem terug te plagen maar kwam alleen met het idee om te doen alsof ik boos was op hem.

"Nou als dat is hoe je erover denkt zal ik hier niet meer slapen." 

Ik begon weg te lopen maar hij greep mijn arm waardoor ik me omdraaide naar zijn warme borstkas.

"Doe dat niet liefje ik maakte maar een grapje."

Ik giechelde wetend dat ik hem had laten schrikken. Ik dwong mijn arm uit zijn greep en kuste hem kort op zijn lippen en ging snel naar de badkamer.

Toen ik klaar was met douchen haatte ik mezelf dat ik geen andere kleding had meegenomen. Ik weigerde om mijn ondergoed van eerder aan te doen en keek rond in Bane's badkamer. Ik vond een schoon opgevouwen wit shirt en een paar zwarte boxers zoals die die hij in bed had gedragen. Had hij deze hier voor mij neergelegd?

Ik trok ze aan en glimlachte om hoe groot maar toch comfortabel ze zaten. Het shirt eindigde iets over mijn knieën en de boxer zakte af. Toen ik de deur opende stond Bane daar op me te wachten. Zijn ogen waren pikzwart wat een soort van eng was.

Denkend dat er iets ergs was gebeurd, vroeg ik of alles oké was.

Hij was stil voor een tijdje voordat hij zij: "Plaag me nooit op die manier."

Hij gaf e niet eens tijd om te antwoorden voordat zijn lippen op die van mij neersloegen en hij me optilde. Zijn zoen was grof en eisend maar ik hield ervan. Ik voelde dat hij me op zijn bed plaatste en sloeg mijn benen om zijn middel en dwong hem zo om met me naar beneden te komen. Toen zijn handen onder het shirt wat ik aanhad slipten wist ik dat dit misschien te ver zou gaan, maar het zou het waard zijn.

------------

( ͡°   ʖ ͡° ) *pervy face*

Stem, reageer! 

Laat me weten wat je ervan vindt!


The Alpha wants me (Nederlandse vertaling)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu