Nečekaná událost

568 44 11
                                    

Probudilo mě ranní slunce, které zakrývaly nazlátle bílé závěsy a ranní vlažný větřík. Ospale jsem otevřela oči a podívala se vedle sebe, kde naštěstí nikdo neležel a mě se vybavila vzpomínka na včerejší večer, který nakonec skončil tak, že Lokiho odvolali na poradu, která prý nemohla počkat.

Líně jsem se převalila na břicho a zavřela oči, protože se mi ještě nechtělo vstávat. Na chvíli jsem znovu usnula, ale tentokrát se mi zdál sen:...

Seděla jsem na skále a nade mnou byl vodopád, který dopadal do tyrkysového jezírka. Pak jsem vstala a skočila po nohách do vody.

Když jsem se celá ponořila a klesala ke dnu, rozzářila jsem se zvláštním světlem, které prostoupovalo celé mé tělo, až jsem zářila celá.

Vlasy se mi zvlnily a prodloužily do půlky zad, ve kterých se nasledně vytvořily modré melíry.

Nehty se mi trochu zúžily a na konci zašpičatěly. Poté změnily barvu, tak že začátek nehtu byl světlounce modrý a přecházel do tmavě modré.

Šaty byly dlouhé ke kolenům a vršek byl nebesky modrý s flitry. Rukávy byly paprskovitě roztřiženy a paprsky tmavě a světle modré látky se přes sebe překrývaly. Sukně byla tmavě modrá s kamínky téměř stejné barvy a kolem pasu byl stříbrný pás, ze kterého volně vysely dva konce a vzadu byl skoro průsvitný třpytivý modrý plášť stejné barvy jako sukně, který vysel ze zad.

Boty byly stříbrné, na podpatku se stejnými kamínky, jako na šatech a od kotníků do půlky lýtek se spirálovitě točila tenká látka stejné barvy jako boty.

Když záře úplně ustala a já se vznášela ve vodě, začal se kolem mě točit vír, který jsem ovládala. Nakonec vír ustal a vynořila jsem se na hladinu a šla si lehnout na břeh. Jakmile jsem si lehla něco mě praštilo a já ztratila vědomí...

Prudce jsem se posadila na posteli a rychle dýchala. Dráček se ke mně okamžitě přitulil, jakoby věděl co se mi zdálo a chtěl mě uklidnit. Vzala jsem ho do náruče a přitiskla ho k sobě.

Najednou někdo zaklepal na dveře, rychle jsem dráčka schovala pod postel ,,Dále..." dovnitř vešla nějaká sluška a něco nesla, nějakou obálku. ,,Tohle Vám posílá jeho vísost a moc by si přál, abyste to přijmula" vysvětlila mi a přitom mi podávala obálku. ,,Děkuji.." řekla jsem a otevřela obálku, ve které byla pozvánka na ples.

Teď jsem si opravdu připadala, jak v nějaké pohádce... ,,Vyřiďte jeho vísosti, že pozvání přijímám" dodala jsem a usmála se. Služebná se taky usmála, mírně se poklonila a odešla.

Dost mě to zarazilo, že se mi poklonila, protože jsem taky služka nebo ne? To dořeším později, teď si musím sehnat šaty a ostatní blbosti. Ples začíná v šest večer a teď je půl jedné, to mám ještě dost času.

Vstala jsem, vzala dráčka a šla do koupelny, abych ho umyla. Napustila jsem vodu asi do půlky vany a vzala si mýdlo a houbičku. Poté, co jsem dráčka vydrhla, jsem ho opláchla vodou a usušila ho.

Pak jsem byla na řadě já, akorát jsem se jenom osprchovala a raději se převlékla přímo v koupelně do hedvábných šatů na ramínka. Vyšla jsem z koupelny a šla na terasu, kde jsem si lehla na lavičku a pod hlavu si dala polštářek, který byl položený na lavičce.

Zavřela jsem oči a asi na chvíli usnula, protože mě probudily nějaké doteky na paži. Otevřela jsem pomalu oči a spatřila Lokiho, který seděl u mě a usmíval se.

Odsunula jsem se rychle od něj a posadila se. Lokiho moje reakce velmi pobavila, zato já z něj malém dostala infarkt. ,,Musíš mě pořád takhle děsit?!" Vychrlila jsem na něj a ještě víc se od něj odsunula. ,,Chtěl jsem ti jen říct, že jsem rád, že si neodmítla tu pozvánku" řekl Loki a pořád se pobaveně usmíval.

Láska nebo nenávistKde žijí příběhy. Začni objevovat