Tady máte další část. Doufám ,že se vám bude líbit.
Už jsem před domem. Stojím před dveřmi. Stále se přemlouvám ,abych zazvonil. Dělej Jirko přeci nejsi srab. Ok jde se na to..
Pohled Belly
S Lukem jsem strávila většinu dne v obýváku u televize. Koukali jsem na různé druhy filmu. Vážně to byla zábava. Hlavně při hororu ho nechat v obýváku samotného jako ,že jdete na záchod a pak se vrátit s kečupem v ruce a nechat ho pomalu ,aby na něho kapal. Fakt dnešek je boží. Až na to ráno s Jirkou. Však víte co se stalo. S Lukem ,tak trošku jsem ve válce zatím je to ,že já vyhrávám ,ale jen o bod. Je to 3:2. Bojím se co na mě vymyslí příště. Sedím vedle něho na pohovce a koukáme na film. Zrovna koukáme na Sexy párty 1. Docela dost jsme se nasmáli. Koukali by jsme i dál kdyby někdo nezazvonil. ,,Jdu tam." řekla jsem ,ale Luk mě předběhl a běžel hned ke dveřím. ,,Cha jsem první." řekl a otevřel dveře.........
Ve dveřích stál Jirka. Hned jsem přiběhla ke dveřím také. Jirka vraždil Luka pohlede. ,,Co chceš?" řekl Luk ,,Bellu." řekl Jirka ,,Ale já tebe ne!!! Podvedl jsi mě!" zakřičela jsem na něj a hned na to se mi do očí nahrnulo několik neposedných slz. ,,Já.. Já za to nemůžu.. To Laura.." řekl Jirka ,,Jo tak určitě... Jirko ty jsi s ní spolupracoval!! Chápeš to?! Kdybych tam nepřišla tak by jsi si to sní klidně rozdal!!" zakřičela jsem a to už jsem brečela uplně.. Luk si toho všiml a objal mě.. ,,Díky Luku." šeptla jsem.
Luk se ode mě odtáhl a podíval se na Jirku. ,,Vypadni." řekl Luk chladným hlasem ,,Nechci." řekl Jirka ,,Musíš." řekl Luk ,,Nemusím.." řekl Jirka ,,Bello já nevím co to do mě vjelo.. Byl jsem opilý.." řekl Jirka ,,Jo tak určitě." řekl Luk ,,Neser se do toho .!" řekl nepříjemně Jirka ,,Proč bych neměl?" řekl Luk ,,Je to moje a Belly věc né tvoje." řekl Jirka.
Luk mu chtěl na to něco odpovědět ,ale já jsem ho předběhla.. ,,Jirko běž pryč. Už tak dost jsi mi ublíži." řekla jsem ,,Bello ,ale já jsem se s ní nechtěl vyspat. To bych ti neudělal. Vím byla to chyba ,kterou už nevrátím zpět. Já jsem se s ní nevyspal ,ale za to ty s ním jo.!!" řekl Jirka ,,Jirko já s ním nespala." řekla jsem ,,Néé vůbec.." řekl Jirka ironicky ,,Ne Jirko já s ním vážně nespala. Já bych tě nikdy nepodvedla." řekla jsem ,,Bello slyšel jsem to v tom hovoru jak na tebe zavolal." řekl Jirka ,,To si ze mě dělal srandu nic víc." řekla jsem ,,Bello nelži mi!!!" zakřičel Jirka a chytil mě za pravou ruku a drtil mi zápěstí. ,,Au." sykla jsem bolestí ,,Pusť ji!" křikl Luk na Jirku ,,Proč bych jako měl?" řekl Jirka ,,Jinak skončíš s monoklem pod okem. A možná i hůř." řekl Luk a Jirka se uchechtl ,,Ty takový párátko se semnou chceš prát jo?" řekl Jirka a zasmál se. Vidím jak Luk má ruku v pěst a snaží se svůj vztek potlačit....
Udrží Luk svůj vztek ? Nebo ne? Co říkáte na Jirku? Vysvětlí to pak nějak Belle? Jak to bude dál? To se dozvíte v další části. Omlouvám se vám ,že jsem skoro měsíc nevydávala.
Neměla jsem chuť psát. Snad se už polepším a budu vydávat častěji. Budu ráda za votes,komentáře a mně follow.
Vaše Catheriennn
ČTEŠ
My L❤VE /Jirka Král
FanfictionBella je 20 letá holka,která nějak extra Youtube nesleduje. Nemusí Youtubery atd.. Její nejlepší kamarádka Laura té je 21 let a Youtube miluje. Sleduje hodně Youtuberů,ale z nich má nejradši Jirku Krále. Laura Jirku Krále miluje. Bella nechápe jak m...