3. část

500 25 4
                                    

Tady máte další část. Doufám ,že se vám bude líbit.

Pohled Jirky

Srazil jsem neznámou holku. Bomba. Určitě další fanynka a začne určitě jéčet ,,Jééé to je Jirka Král!" a bůh ví co se stane. ,,Ježiši promiň." řekl jsem ,,Jo to je v pohodě." řekla a usmála se na mě. Má krásny úsměv. ,,Ještě jednou promiň." řekl jsem ,,Nemusíš se omlouvat. Byla to i moje vina měla jsem dávat pozor." řekla ,,Ne to já měl dávat pozor." řekl jsem a usmál jsem se na ní. Oba už teď stojíme na nohách. Má krásné modré oči a hnědé vlasy. Je fakt hezká. Docela se divím ,že mě nepoznala a že nezačala jančit jako ostatní holky ,které by byly na jejím místě. ,,jak se jmenuješ?" řekl jsem ,,Já jsem..... No to se dozvíš jindy." řekla a vyplázla na mě jazyk provokativně. Škoda ,že nevím její jméno. No určitě si půjde pro podpis. Počkat? Spíš asi ne. Vždyť mě ani nepoznala. Docela je to škoda. Přeci jenom každý den nesrazím tak krásnou holku.

Pohled Belly

Potom co mě srazil ten milý kluk se mi docela zlepšila nálada. ,,Kde si byla tak dlouho?" řekla Laura ,,No já byla na záchodě a pak mě srazil nějaký krásný,milý..." řekla jsem ,ale nedořekla. Do řeči mi vtrhla Laura ,,Nezamilovala jsi se do někoho náhodou?" řekla Laura ,,Já.. Ehm... Nevím.. Věnuj se radši videím." řekla jsem a začala jsem koukat na ty videa s Laurou. Až teď mi to došlo? Ten milý, krásný kluk ,který mě srazil byl Jirka Král a já ho nepoznala. Vždycky jsem si myslela ,že je to namyšlený atd.. blbec a teď? Teď mám jiný názor. Docela jsem se v něm spletla. Je uplně jiný. Je... No nic jdu radši dál koukat.

Videa už zkončila a teď si jdou všichni pro podpis trička plakáty atd.. ,,Bello? Pojď tam prosím se mnou." řekla Laura. Mám tam jít nemám? Přeci jenom jsme se srazili a jako popravdě se docela teď budu stydět před ním. Musím jí odpovědět ,že jo,protože mě tam stejně dotáhne ať už po dobrém a nebo po zlém. Laura když něco chce tak je pro to schopná udělat uplně vše. ,,Jo." řekla jsem otráveně. Taky komu by se tam chtělo. Stojíme ve frontě o podpis. RR... Vůbec se mi nechce. ,,Lauro?.. Něco ti musím říct." řekla jsem ,ale bylo pozdě už jsme stáli u Jirky a on se na mě stále koukal. Já mu pohled neopětovala. Moc se stydím. ,,Podepíšeš se mi prosím?" řekla Laura ,,Jo jasně a co je to s tebou za krásnou kamarádku?" řekl Jirka ,,Já jsem Laura a to je Bella....." řekla Laura. Nedokončila větu ,protože jsem ji bouchla do ramena.

Ok teď ví jak se jmenuju bomba. Mám stochutí Lauru uškrtit,ale neudělám to stýskalo by se mi po ní. ,,Krásné jméno Bello." řekl Jirka a já zrudla jako rajče. ,,Jsem ti říkala ,že se to dozvíš jindy,ale nečekala jsem ,že dnes." řekla jsem ,,Já jo. Já když chci něco zjistit tak to taky zjistím." řekl Jirka a usmál se ,,Odkud se vy dva znáte?" řekla Laura podezřívavě. Já a Jirka jsme se na sebe podívali a začali se smát. ,,Počkat .Bello to je ten kluk ,který tě srazil? A ty jsi se do něho..." řekla Laura ,ale nedokončila. Dala jsem ji mojí ruku přez její pusu. Já jí fakt zabiju..!!!!....

Jirka se Lauře podepsal a mě dal také jeho fotku. Počkat co? Já jsem nic nechtěla. To je nějaký divný. S Laurou jsme šli směrem k autu. ,,Bello co ti napsal na tu jeho fotku?" řekla Laura zvědavě ,,No já ani nevím..." řekla jsem ,,Mě tam napsal Pro Lauru a tobě?" řekla Laura ,,No..." řekla jsem a četla jsem co tam napsal. Je tam napsáno..........................................

Co tam Jirka napsal? Docvaklo mu ,že ho Bella má ráda ? Co bude dál? To se dozvíte v dalsí části. Budu ráda za votes,komentáře a mě follow.
Vaše Catheriennn

My L❤VE /Jirka KrálKde žijí příběhy. Začni objevovat