Tato část je věnovaná reprodrozd0Li Lulu2232005 baumax AmikCraft Lilka22
Snad jsem vás potěšila tím ,že jsem vám ji věnovala. Vy jste zase potěšili mě s vašimi komentáři. :)Jirka se přestal smát a přistoupil ke mně blíže. ,,Bello?" řekl ,,Ano?" odpověděla jsem. Jirka nic neříkal ,ale jen mi koukal do očí a já jemu. Přistoupil ke mně ještě blíž než byl dosud. Naklonil se ke mně a jeho rty dal na ty mé. V břiše jsem ucítila ten pocit ,který mám jen s Jirkou. Ty motýlky. To příjemné šimrání v břiše. Jirkovi rty byli pořád na těch mých. Tuhle chvíli jsem si maximálně užívala. Okolí jsem ignorovala. Jediný o čem vím jsou jen jeho rty a motýlci v mém bříšku.
Naše rty se od sebe odtáhly a koukali jsme si z očí do očí. ,,Bello dokážeš mi prosím odpustit?" řekl jirka.. V tu chvíli ,když vyslovil tyto slova mým tělem projela nervozita.. Proč zrovna nervozita? No.. To je celkem jednoduché říct.. Já nevím jestli mu odpustím a nebo ne.. Nevím.. Nedokážu se teď rozhodnout.. Odpuštění si musí zasloužit.
,,Jirko ,promiň ,ale momentálně nevím jestli ti mám odpustit.. Musíš si mé odpuštění zasloužit." řekla jsem ,,Věděl jsem to ,že mi tak lehce neodpustíš.." řekl Jirka a sklopil pohled směrem k zemi. ,,Já se jen teď nedokážu rozmyslet. Prostě jednoduše řečeno nevím.." řekla jsem ,,Chápu tě. Hele tak já asi už půjdu ,tak ahoj. Jo a promiň Belly budoucí brácho." řekl Jirka a spolu s Lukem se uchechtli. ,,Ne! Jirko nechoď pojď s námi koukat na filmy." řekla jsem a mile jsem se na Jirku usmála ,,Tak dobře no." řekl Jirka a věnoval mi jeden z jeho zářivých a dokonalých usměvů. Jak já ten jeho úsměv miluju. Mohla bych se na něj koukat celý den ,protože jeho úsměv a jeho polibky no prostě celý Jirka má něco do sebe. Něco kvůli čemu jsem pro něj schopná udělat vše. Něco ,proč ho tak hodně miluju a i po tom všem jsem mu schopná odpustit. Zatím mu ještě neřeknu ,že jsem mu odpustila. Přeci jen ať se taky trochu o mě snaží.
Sedím společně s klukami na pohovce a koukáme na filmy. Popravdě ani nevím jaký to je film ,protože stále přemýšlím nad Jirkou a... A Laurou... Film nevnímám.. Jen přemýšlím o tom jak to bude dál mezi mnou ,Jirkou a Laurou.. Zvedla jsem se z pohovky a prošla kolem Jirky. Jirka mě plácl přes zadek. Samozřejmě jsem po něm hodila vražedný pohled. On se jen uchechtl mému výrazu. ,,Kam jdeš?" řekl Luk a dál sledoval ten film. ,,Jdu si pro mobil." řekla jsem.
Vstoupila jsem do pokoje a rozhlídla jsem se po mém telefonu. Trefa! Leží na polštáři. Sebrala jsem mobil a odemkla ho. Podívala jsem se jestli mi někdo nevolal. Volala mi mamka a Laura... Laura... Hm.. Co asi chtěla? Vytočila jsem Lauru.. První pípnutí.. Druhé pípnutí.. Třetí pípnutí.. Konečeně to zvedla!! ,,Bello?" řekla Laura ,,Ahoj Lauro.. Co potřebuješ?!" řekla jsem trošku nasupěně.. ,,No víš Bello chci si s tebou promluvit." řekla Laura ,,Ale já s tebou ne.." řekla jsem nepříjemně ,,Bello ,dej mi šanci ti to vysvětlit.. Prosím.." řekla Laura. Co teď?
Myslíte si ,že by si měla Bella s Laurou promluvit? Napište názor do komentářů. Ano zase chci váš názor. :DD
Tato část se mi jednou smazala i když byla už asi hodinu publikována. Naštěstí jsem ti vymyslela a je teď stejná jako byla předtím.
Budu ráda za votes,komentáře a mně follow.
Napsala jsem další část dřív než jsem měla v plánu ,protože začalo pršet. Fakt super. :/ Chtěla jsem být ještě v bazénu. :D No nic holt bouřka si vybrala tenhle den a tuhle dobu.. Aspoň jsem mohla pro vás napsat další část dřív. Snad se vám líbí a můj příběh vás ještě neomrzel.
Mimochodem mám pro vás už připravené 4 příběhy z toho jeden je už dopsaný. Nový vydám až dopíšu nějaký z mých příbehů. Rovnou vám říkám máte se na co těšit.
Vaše Cathy
ČTEŠ
My L❤VE /Jirka Král
FanficBella je 20 letá holka,která nějak extra Youtube nesleduje. Nemusí Youtubery atd.. Její nejlepší kamarádka Laura té je 21 let a Youtube miluje. Sleduje hodně Youtuberů,ale z nich má nejradši Jirku Krále. Laura Jirku Krále miluje. Bella nechápe jak m...