,,Fajn.. A co mi chceš teda říct?" zeptala jsem se. ,,No.. Já vím s kým jde na to rande." řekla Laura a začala se červenat ,,No to mi ani neříkej.." řekla jsem a začala jsem se na ní culit jak na novorozeně. ,,Vždyť jsem ti ještě nic neřekla." řekla Laura a skřížila si ruce na prsou. ,,No a? Tvůj obličej mluví za vše.. " řekla jsem ,,No.. A co teda říká?" zeptala se Laura ,,Že máš rande s Lukem!" křikla jsem a pak hned jsem si dala ruku přes pusu. ,,Pšt.. Ať to neví jeho táta." řekla Laura ,,Proč by to neměl vědět?" zeptala jsem se ,,No víš.. On Lukovo táta by mu dával přednášky o bezpečným sexu nandavání k.." řekla Laura ,ale nedořekla ,protože jsem ji zase skočila do řeči ,,Pšt.. Podrobnosti vynech." řekla jsem a sundala jsem ji ruku z pusy. udělala jsem to ,aby to nedořekla.. O tomhle jsem slyšela hodně na rodince.. A znovu to poslouchat vážně nechci.. Stačilo to jednou.
,,No.. Fajn.. My s Lukem potřebujeme vymyslet jak se odtud dostat aniž by si toho vaši rodiče všimli.." řekla Laura ,,Okey. To zařídím. Jen mi pověz v kolik jdete pryč a v kolik se vrátíte." řekla jsem ,,Jdeme pryč v 7 a vrátíme se nevím kdy.." řekla Laura.. ,,Fajn.. Už mám plán.." řekla jsem.
Už je večer přesněji 7 hodin. Luk s Laurou už konečně zmizeli. ,,Bello!!! Pojď jsem okamžitě!!" křičela na mě mamka ,,Ano? Co je?" zeptala jsem se ,,Kde je Luk s Laurou??!!" křikla ,,Neboj mami. Jdeme na párty a oni šli na před. Já si potřebuju ještě něco vyřídit ve městě." řekla jsem ,,Fajn ,ale buďte do desíti doma." řekla mamka ,,Mami jsem dospělá a Luk,Laura a Jirka taky ,takže s vrátíme až budem chtít." řekla jsem a odešla jsem.
,,Kam půjdem?" zeptal se mě Jirka ,,Co třeba do kavárny?" zeptala jsem se ,,Fajn." řekl Jirka. Chytil mě kolem pasu. Díky tomu si mě přitáhl k sobě blíž. Společně jsme odkráčeli ke kavárně. Jmenovala se Kavárna u Bianci. Celkem hezké jméno.
Posadila jsem se společně s Jirkou. Po chvilce k nám přišla servírka a zeptala se co si dáme. ,,Jednu horkou čokoládu prosím." řekla jsem ,,A co ty krasavče?" zeptala se servírka.. Já být jí tak bych rychle utekla pryč ,protože bych přísahala ,že mi z hlavy jde kouř z toho jak jsem naštvaná. Nána jedna blbá..
,,Také jednu horkou čokoládu a jsem zadaný ,takže mě přestaň balit Bloncko." řekl Jirka. Ta nána odkráčela naštvaně pryč. KONEČNĚ!!! Už jsem myslela ,že ji vyškábu oči a následně vykuchám a možná k tomu ještě něco přidám..
Než nám donesla naše horké čokolády tak jsem stihla vymyslet co bych ji udělala.. Mám pěkně propracovaný plán na to jak ji zavraždit a vím jistě, že by mi na to policajti nikdy nepřišli. Ano až tak je ten plán dokonalý. ,, Děkuju. " řekla jsem ,,Děkuju" zopakoval Jirka ,, Krasavče kdyby jsi si to přeci jen rozmyslel, tak tady máš moje číslo. " řekla ta blonďatá coura a podala Jirkovi své číslo. Zvedla jsem se ze židle. ,, Zopakuj to prosimtě." řekla jsem ironicky,, Dala jsem tomu krasavci své číslo a né tobě ty krávo. "řekla a to už mi ujely nervy a bylo to. Dala jsem ji facku. ,, Ještě jednou o mně řekni, že jsem kráva a nebo jestli budeš balit ještě jednou mého kluka tak ti vlepim takovou že se ti hlava otočí o 180°." řekla jsem a ona se začala smát.. ,,Lepší hlášky jsis nevymyslela?" zeptala se a začala se smát ,,Fajn jak chceš." řekla jsem a vrazila jsem ji facku. ,,Tak to jsi přehnala!" křikla a začala mě tahat za vlasy. Já jsem hned udělala to stejný. Jirka jen přihlížel a nic nedělal.. Fakt super..
Po chvilce k nám přiběhl nějaký postarší chlap a odtrhl nás od sebe. ,,Okamžitě se jí omluvíš Suzan!." křikl. ,,Tati ale já.." řekla ,,Ticho! Hned teď! Kvůli tobě si nenechám zkazit pověst naší kavárny!" křikl ,,Fajn.." odfrkla si ,,Tak sorry no.." řekla ,,Omluva přijata." odpověděla jsem ,,Suzan už jsem ti říkal několikrát ať nebalíš zadaný!" křikl její otec ,,Tati jenže ten kluk byl Jirka Král!" řekla ,,Kdo že? " zeptal se ,,Youtuber tati." řekla ,,Youtu co?" řekl ,,Ale nic tati.. Radši pojď." řekla a byla na odchodu ,,Ty čokolády máte na účet podniku. Moc se vám omlouvám." řekl ,,V pohodě." řekla jsem a začala jsem si upravovat vlasy ,abych nevypadala jak nějaká ježibaba.
Sedla jsem si zpátky na své místo. ,,Tak ty se nezdáš." řekl Jirka. ,,Já vím zlato." řekla jsem a našpulila jsem na Jirku rty. On této situace využil a políbil mě. Užívala jsem si tuto chvíli..
S Jirkou jsme v té kavárně zůstali až do zavíračky. Teď je půlnoc a mi jdeme po ulici k nejbližšímu baru. Sedli jsme si do rohu ,kde zrovna nikdo nebyl. Je to tady hezké. Vidím tu hodně holek. Mají na sobě minimální počet látky a kroutí se kolem nějakých kluků. Tipuju jim tak 15. Ach ta dnešní generace. Vždyť vypadají jak hadi.. Jsou totiž stejně slizké...
Najednou mi mobil začal zvonit a na něm se objevilo jméno.. Super.. To jsem si fakt přála..
Kdo si myslíte ,že Belle volal? Pište do komentářů.
Moc moc moc se vám omlouvám za to ,že jsem dlouhou dobu nevydávala.. Nedávno se semnou rozešel kluk a mě to celkem vzalo.. Tak snad zase začnu psát častěji. Budu ráda za votes,komentáře a mně follow.
Vaše Cathy
ČTEŠ
My L❤VE /Jirka Král
FanfictionBella je 20 letá holka,která nějak extra Youtube nesleduje. Nemusí Youtubery atd.. Její nejlepší kamarádka Laura té je 21 let a Youtube miluje. Sleduje hodně Youtuberů,ale z nich má nejradši Jirku Krále. Laura Jirku Krále miluje. Bella nechápe jak m...