19.

308 25 22
                                    

Nevím co bych udělala.. ,,Jsi fakt super kamarádka." řekla Laura ,,Já vím." řekla jsem egoisticky a zasmála jsem se. ,,Kdybych mohla ,tak tě teď obejmu." řekla Laura a já jsem se jen uchechtla ,,No co? Jen jsme se dlouho neviděli a dlouho se neobjímali." řekla Laura ,,No jo.. Tady se někdo cítí sám." řekla jsem a zasmála se. ,,Jo.. Cítí.." řekla Laura a uchechtla se ,,Mohla bych za tebou přijét k tvý mamce?" dodala Laura ,,Jak víš ,že jsem u mamky?" řekla jsem ,,Prostě to vím a.. Můžu teda?" řekla Laura.. Co ji mám odpovědět? Proboha! Vždyť je tu ještě i Jirka!! Co teď?? Nesnáším rozhodování...

,,Promiň ,ale nemůžeš. Mamka tu má jejího nového přítele s jeho synem a ty by jsi toho mého nevlastního bratra určitě balila jak tě znám.." řekla jsem po chvilce ticha kvůli mému rozhodování. ,,Achjooo.. Neboj nebudu ho balit." řekla Laura a já se uchechtla ,,Vážně." dodala ,,Lauro to ,že by jsi ty nebalila fakt sexy kluka je nemožné jako metr sněhu na Vánoce u nás v Česku."  řekla jsem a zasmála jsem se nad přestávku Lauřiinýho obličeje po tom co jsem ji toto přirovnání řekla. ,,Hele!! Vážně zas tak sexy nebude." řekla Laura a já se uchechtla ,,Lauro je to hned druhý nejvíc sexy kluk hned po Jirkovi." řekla jsem ,,Ouu. Pošleš mi fotku toho tvého nevlastního bráchy?" řekla Laura a já se začala smát z plných plic. ,,To by jsi nebyla ty kdyby sis neřekla o fotku." řekla jsem i přes záchvat smíchu ,,No co bramboráky mám ráda." řekla Laura a já se začala smát ještě víc. Popravdě se divím ,že to jde víc se smát.

,,Bramboráky?" řekla jsem ,když jsem se uklidnila ,,No.. Bramboráky ty si snad nepamatuješ na základku jak jsme vždycky říkali hezkým klukům bramboráci?" řekla Laura ,,A jo!!" řekla jsem ,,Já jsem úplně na naše bramboráky zapomněla." dodala jsem a zasmála jsem se spolu s Laurou.

,,Pošleš mi teda foto toho tvého nevlastního bramboráka? Klidně nahatýho." řekla Laura po chvilce našeho smíchu. ,,Nein!" křikla jsem do telefonu německy. ,,Proč ne?" zeptala se Laura ,,Ještě by jsi pak byla moje příbuzná.. Ne prostě ne.. Nebudu riskovat." řekla jsem a mobil jsem přepla na repro. ,,Ale Bello!!! Já chci vidět toho tvého sexy nevlastního bramboráka!!" křikla na mě Laura. Z ničeho nic se otevřeli dveře a v nich Jirka s Lukem. Na repro jsem ji asi dávat neměla. ,,Hm.. Sexy nevlastního bramboráka?" uchechtl se Luk a zase nahodil ten jeho vážný výraz jako měl celou dobu Jirka.. ,,Ehm..." řekla jsem a podrbala se na krku. ,,Bello? Pošleš mi teda fotku toho tvého sexy nevlastního bramboráka ? Nejlépe nahatého.." řekla Laura a já se jen vražedně podívala na telefon. Jsem na sebe zvědavá jak jim tohle vysvětlim.. ,,Lauro už musim končit pa." řekla jsem ,,Bello a pošleš.." řekla Laura ,ale nedořekla ,protože jsem náš hovor ukončila. ,,Hm..???" řekl Luk. No.. Tak to jsem na sebe zvědavá jak z tohohle vybruslím..

Poraďte Belle nějakou výmluvu. Napište ji do komentářů.

Mně osobně kdyby se něco takového stalo ,tak nevim nevim no.. Asi bych byla rudá jak rak a tu mojí kámošku bych krutě zavraždila.

Rozhodla jsem se vydat další část dřív. Ptáte se proč? No to je lehké. Bude to vlastně jakoby ode mě pro vás dárek.  Zítra budu mít totiž narozky ,tak proč pro vás nenapsat další část a vy by jste mi jako dárek dali váš ohlas v podobě votes,komentářů a follow.

Pokut vám to nedává smysl ,tak si z toho nic nedělejte je totiž možné ,že mi hráblo z toho sluníčka a horka. :DD

Do komentářů ještě napište s kým by jste chtěli další ff příběh. Mám jich vymyšlených už celkem hodně ,tak proč neudělat další? :D

Ještě by mě zajímalo jestli vás tato čast pobavila.
Mě osobně ji bavilo psát ,protože jsem tam dala něco ze svého života a ráda jsem zavzpomínala 2 měsíce zpátky. :D

Takže si to zopakujeme do komentářů napište výmluvy a jména lidí na ff a jestli vás tato část pobavila.

Nechci aby jste zapomněli. :* :D

Promiňte ,že jsem se tak teď rozepsala. Holt jste ukecaný a upsaný člověk. :D A taky mi z toho horka a sluníčka hráblo.

Mám vás ráda. Bayy
Vaše Cathy

My L❤VE /Jirka KrálKde žijí příběhy. Začni objevovat