5. část

449 23 5
                                    

Tady máte další část. Doufám ,že se vám bude líbit.

Pohled Jirky

Sedím v autě a chystám se nastartovat ,když v tom mi příjde zpráva od neznámého čísla.

B: Ahoj
Někdo mi napsal Ahoj. No nebudu zatím odepisovat. možná ,že tam napíše kdo je.
B: Tady Bella.
Bella mi napsala supr. Jsem tak neskutečně rád. Tak domů ještě nejedu. Budu si psát s Bellou.
J: Ahoj :)
J: Šla by jsi se mnou zítra na Bubbleology?
B: Jo klidně. Kdy kde v kolik?
J: Navrhni. :)
B: Ok. Tak nepůjdeme na Bubbleology ,ale na Big Bubbles. Je to skoro to stejný jen tam mají větší klucičky atd.. Je to v Olympii v Srbicích a půjdeme tam v pátek straz u toho stánku budeme mít ve 14:00 .
J: Budu tam. Už se těším.
B: Já taky pa.
J: Pa

Super. Už se těším. Jen se docela bojím,že tam budou moje fanynky. No nic holt bych se jim podepsal a vyfotili by jsme se. Pro Bellu to rysknu. Budu to brát jako rande.

Pohled Belly

,,Tak co Bello?" řekla Klér ,,No půjdeme v sobotu ve dvě spolu na Big Bubbles." řekla jsem ,,Takže rande?" řekla Laura ,,Ne!" řekla jsem ,,Ale je to rande to nepopřeš." řekla Klér ,,Moje vlastní sestra s mojí nej kamarádkou se proti mě spikly. Co víc si přát." řekla jsem ,,Jdeme do auta?" řekla Klér ,,Jo jasně." řekla jsem a vydali jsme se směrem k mé červené Fábii. ,,Kdo bude řídit?" řekla jsem ,,Tak třeba ty." řekla Klér. Sedíme v autě a já řídím. Řízení se věnuju ,ale myšlenkami jsem uplně jinde. Pořád musím myslet na Jirku. Pořád nechápu proč holky říkali ,že mám s Jirkou rande. Mě to trošku taky tak připadá,ale spíš bych to brala jako kamarádskou schůzku a né jako něco víc. ,,ČÍM BLÍŽ JDU K TOBĚ TÍM JSI DÁL VÍM ŽE VE TVÝM NÁRUČÍ ZTRÁCÍM LHŮTU ZARUČNÍ." zpívá Klér ,,Zklidni hormon ségra ." řekla jsem ,ale Klér si jela dál to svý. RRR. To bude ještě dlouhá cesta. Klér je staší je jí 24 let a i přez to se chová jako kdyby jí bylo 10. Se divím,že jí Laura nic neřekne.

Jsme už u mě doma. Stále nemůžu uvěřit tomu co se dneska stalo. ,,Bello?" řekla Klér ,,Ano?" řekla jsem ,,Můžu u tebe dneska přespat?" řekla Klér ,,Jasně klidně. " řekla jsem. Klér se usmála a sedla si na pohovku. Vedle ní si sedla i Laura. ,,Co budeme dělat?" řekla Laura ,,Co třeba si zahrát nějakou hru?" řekla Klér ,,Jo klidně ,ale jakou?" řekla jsem ,,Bello máš tu Člověče napij se a víno? " řekla Laura ,,Jo mám." řekla jsem ,,Tak to přines." řekla Laura.
,,Tady to je." řekla jsem a na stůl jsem položila víno a krabici ve který byla ta hra. ,,Ještě vezmu sklepičky a jde se hrát." řekla jsem. Holky si tam zatím něco povídali. Docela by mě zajímalo o čem si tam povídají,ale to je jedno. Skleničky jsem položila a nalila do nich víno. Nalila jsem broskvové to mi hodně chutná a celkově je supr. Rozložila jsem desku. ,,Jakou chcete mít barvu?" řekla jsem ,,Tak já třeba žlutou." řekla Klér ,,A já modrou." řekla Laura.

Už jsme dohráli. Byla velká stranda. Cink. Někdo mi napsal smsku..................

Kdo Belle napsal smsku? Co v ní je napsáno? To se dozvíte v dalši části. Budu ráda za votes, kometáře a mě follow. Děláte mi vážně velkou radost ,že se vám můj příběh líbí.
Vaše Catheriennn

My L❤VE /Jirka KrálKde žijí příběhy. Začni objevovat