Tady máte další část. Doufám ,že se vám bude líbit.
Jen jsem se přikryla dekou a nic jiného jsem neřešila. Snažila jsem se co nejrychleji usnout a taky se mi to i naštěstí i podařilo. Naštěstí..
,,Hejj! Vstávej to je moje postel." řekl nějaký kluk mezi smíchem.,,To je můj pokoj." řekla jsem s kamenným výrazem ,,Ty jsi Bella?" řekl ten kluk s blond vlasy a modrýma očima ,,Jo. Ty jsi kdo?" řekla jsem ,,Jsem tvůj budoucí bratr." řekl ,,Aha no.. A jak se jmenuješ?" řekla jsem a zasmála jsem se. Posadila jsem se a dál sledovala toho kluka asi ,tak v mém věku. ,,Já jsem Lukas. Říkej mi Luk." řekl Luk ,,Aha.." řekla jsem a začala jsem se smát ,,Ty jsi brečela?" řekl Luk ,,N-nee." řekla jsem a rychle jsem si setřela slzy ,které jsem měla ještě na tváři ze včerejška ,, Proč mi lžeš? Vždyť to vidím ,že jsi brečela." řekl Luk ,,Dobře brečela jsem ,ale včera večer..." řekla jsem ,,A proč jsi brečela?" řekl Luk ,,Nějaký starostlivý ne?" řekla jsem a uchechtla jsem se ,,Važ si toho ,protože takový nejsem ke všem lidem." řekl Luk ,,Jop budu si toho vážit." řekla jsem a usmála jsem se na Luka ,,Dobře a teď mi řekni proč někdo ,tak krásné holce jako jsi ty ublížil.." řekl Luk ,,Načapala jsem svého přítele jak se líbá s mojí nej kamarádkou. Naštěstí jsem přišla včas, protože kdybych přišla o pár minut později, tak už by spolu byli určitě v posteli a dělali by to. . " řekla jsem a sklopila jsem hlavu směrem k zemi ,,To je mi líto.. Určitě to je blbec ,který si brzy uvědomí ,že tě ztratil a bude toho litovat. Mý kámoši jsou někteří takový ,takže vím o čem mluvím." řekl Luk a nadzvedl mi hlavu ,abych se mu dívala do očí ,,Já vím... Ale... Ale.." řekla jsem ,ale nedořekla ,protože mi do věty skočil Luk ,,Jaký ale??" řekl ,,Ale nevím jestli mu někdy vůbec odpustím.. Miluji ho a nevím jestli vůbec budu někdy schopná na něho zapomenout.." řekla jsem. Luk mě objal.. ,,Neboj budoucí ségra.. Vše bude v pořádku.." řekl Luk ,,To říkáš ,protože mě jen chceš utěšit..." řekla jsem ,,Ano chci ,ale také vím jaké to je.." řekl Luk ,,Tobě se něco takového stalo?" řekla jsem ,,Nechci se teď o tom bavit možná někdy jindy..." řekl Luk ,,Ok.." řekla jsem a usmála jsem se na něho. Dál jsme tam seděli a jen si povídali. Poznávali jsme se atd..
Povídali by jsme si ještě teď ,ale to by mi nemohl začit zvonit mobil. Zvedla jsem se z postele a šla ke stolu kam jsem položila mobil. Podívala jsem se na display a tam jsem viděla Jirka <3 .. Ihned jsem to típla. ,,Kdo ti volal?" řekl Luk ,,Jeden debil.." řekla jsem a hned jak jsem dořekla ,tak mobil začal zvonit znovu.. Zase Jirka. Znovu jsem mu to típla. ,,Zase ten debil?" řekl Luk a zasmál se ,,Počkat jaký? Jednoho mám před sebou a druhý je můj ex.." řekla jsem a zasmála jsem se ,,Být tebou tak neryskuju." řekl Luk ,,Jak to myslíš?" řekla jsem ,,Nechtěj ,abych na tebe nachystal pomstu." řekl Luk ,,No jasně já se tě tak určitě budu bát.." řekla jsem a začala jsem se smát jako puberťačka ,,Neštvi mě jinak ve mě probudíš zvíře." řekl Luk ,,Myslíš si ,že se bojím osla?" řekla jsem a smála se dál jako puberťačka.. Zase jsem uslyšela ten otravný tón mého telefonu přesněji vyzváněcí tón. Už jsem se neudržela a zvedla jsem to. Dala jsem to na reproduktor ,aby mohl poslouchat i Luk.. Ani nevím proč jsem to udělala. ,,Bello promiň byla to chyba.. J-já jsem nevěděl co dělám.. Vím jsem debil ,který si nezaslouží holku jako jsi ty." řekl Jirka ,,Jirko nechci se o tom teď bavit.." řekla jsem ,,Dělej Bello típni to.. Ať dokončíme to co jsme začali.." řekl do telefonu Luk a já jsem ho "silně" praštila do ramena. On se jen zasmál.. ,,Bello ,takže já se ti chci omluvit a ty si to hned teď rozdáváš s jiným klukem??! " řekl Jirka ,,Jirko je to jinak než si m-myslíš.. Já ti to potom vysvětlím.." řekla jsem ,,Ne Bello.. Tohle je definitivní konec." řekl Jirka ,,Definitivní konec už byl dávno. " řekl Luk ,,Luku!!" okřikla jsem ho ,ale on se jen zasmál.. Jirka to típl.. ,,Tak teď jsis to u mě posral Bro." řekla jsem ,,Bro?" řekl Luk ,,Jop." řekla jsem a přistoupila jsem blíž k posteli.........
Jak to bude dál? To se dozvíte v další části. Budu ráda za votes,komentáře a mně follow.
Vaše Catheriennn
ČTEŠ
My L❤VE /Jirka Král
Hayran KurguBella je 20 letá holka,která nějak extra Youtube nesleduje. Nemusí Youtubery atd.. Její nejlepší kamarádka Laura té je 21 let a Youtube miluje. Sleduje hodně Youtuberů,ale z nich má nejradši Jirku Krále. Laura Jirku Krále miluje. Bella nechápe jak m...