4. část

476 23 6
                                    

Tady máte další část. Doufám ,že se vám bude líbit.

Jirka se Lauře podepsal a mě dal také jeho fotku. Počkat co? Já jsem nic nechtěla. To je nějaký divný. S Laurou jsme šli směrem k autu. ,,Bello co ti napsal na tu jeho fotku?" řekla Laura zvědavě ,,No já ani nevím..." řekla jsem ,,Mě tam napsal Pro Lauru a tobě?" řekla Laura ,,No..." řekla jsem a četla jsem co tam napsal. Je tam napsáno Milá Bello tady je moje číslo 713 468 826 (Není to jeho pravé číslo. Vymyslela jsem si ho.) Prosím zavolej nebo napiš :) Jirka Král
,,Lauro?" řekla jsem s udiveným výrazem ,,No?" řekla Laura nechápavě ,,No.. Pojď se podívat." řekla jsem a Laura šla za mnou. Obě jsme se podívali na fotku a vzkaz od Jirky. Laura stejně jako já nechápala proč mi dal jeho tel. číslo a proč chce ,abych mu zavolala nebo napsala. Proč musím já? nemá snat kredit? Jo počkat. Vlastně od nemá moje číslo. Já jsem tele. ,,To je divný." řekla jsem ,,Jo to teda je. Proč mě tam taky nedal svoje tel. číslo atd.? " řekla Laura ,,No to netuším ,ale asi..." řekla jsem ,ale nedořekla. Někdo mi zakryl oči. ,,Kdo? Co? RRR Jaký tatar zase?!" řekla jsem ,ale i přez mé otázky nikdo neodpovídal. ,,Lauro to jsi ty?" řekla jsem ,,Ne já to nejsem." řekla Laura. Podle sluchu jsem usoudila ,že je přede mnou a ne zamnou ,takže Laura to není ,ale kdo v tom případě to je?

,,To nepoznáš svojí sestřičku?" řekl mi známí hlas ,,Tak jako jak mám poznat kdo jsi ,když nic neříkáš a ani tě nevidím." řekla jsem a ruka mi z očí zmizela. ,,Ahoj Klér." řekla jsem ,,Se divim,že jsi mě nepoznala. Ty zrovna ta inteligentní." řekla Klér ,,Hih. Vtipný. Co tady vlastně vůbec děláš?" řekla jsem ,,No přijela jsem na JirkaKrál Tour ,jenže se mi zpozdil vlak a nestihla jsem to." řekla Klér ,,Neboj o nic jsi nepřišl." řekla jsem ,,Ale přišla. Bella se s Jirkou seznámila a on ji dal na něj číslo." řekla Laura ,,Ty neumíš držet jazyk za zuby ,že?!" řekla jsem ,,Napíšeš mu ?" řekla Klér ,,Proč bych jako měla ségra?" řekla jsem ,,Ošklivý není a..." řekla Klér ,ale Laura ji skočila do řeči ,,A Bello ty když jsi přišla ze záchodů tak jsi o něm básnila." řekla Laura ,,No to možná jo ,ale názor na něj mám stejný." řekla jsem ,,Takže si můžu vzít tu jeho fotku a napsat mu já?" řekla Klér a natahovala se po fotce ,,Ta je moje. Sežeň si vlastní." řekla jsem ,,Okey. ty v jednu chvíli říkáš ,že je to nejhorší youtuber na světě a pak se srazíte a je ten nej a teď jsi říkala ,že mu nenapíšeš a že ti to je jedno." řekla Klér ,,No... Možná na tom něco bude. Neříkala jsem ,že mu nenapíšu. Jen si to musím promyslet." řekla jsem ,,A co by jsi na tom promýšlela ? My být na tvém místě tak mu hned napíšeme." řekla Laura ,,Ok holky tak mu napíšu ,ale kdy?" řekla jsem ,,Tak třeba teď?" řekla Klér a usmála se na mě. Nebyl to usměv jako každý jiný ,ale prostě takový ,který ani svými slovy nedokážu popsat. Prostě jsem z jejího úsměvu usoudila ,že něco plánuje.

Vzala jsem si do ruky můj mobil. Jirkovo číslo jsem si jako první uložila a teď mu jdu napsat Smsku.
J- Jirka, B- Bella

B: Ahoj

,,Hm... Neodepisuje." řekla jsem ,,Tak mu ještě napiš tady Bella." řekla Klér ,,Ok zkusím to." řekla jsem.

B:Tady Bella

J: .....................

Co jí Jirka napsal? Jak to bude dál? To se dozvíte v další části.
Budu ráda za votes, kometáře a mě follow. Děláte mi velkou radost.
Vaše Catheriennn

My L❤VE /Jirka KrálKde žijí příběhy. Začni objevovat