Tady máte další část. Doufám ,že se vám bude líbit.
Bella mě svalila ,takže jsem si musel lehnout. Sedla si na mě obkročmo. Co to dělá?? Rychle jsem ji svalil na druhou stranu ,takže teď ležela ona. Začal jsem ji lochtat a ona se smála jak divá. Takhle jsem ji tam lochtal dál a dál. Lochtal bych ji i dál kdyby někdo nevrazil do pokoje. ,,C-co to tady děláte?" řekla Belly mamka ,,Luk mě lochtal." řekla Bella ,,Aha.. " řekla Belly mamka ,,Vážně." řekl jsem ,,Dobře a rozumíte si?" řekla Belly mamka ,,Jo." řekl jsem a Bella přikývla hlavou na náznak souhlasu. Belly mamka po chvilce odešla a mi se začali smát jak dva puberťári. ,,Tak to byl trapas.." řekl jsem i přes záchvat smíchu ,,Jo no.." řekla Bella.....
Pohled Jirky
Rychle jsem típl hovor s Bellou. Jak mi to mohla udělat? Ano udělal jsem chybu ,že jsem se s Laurou líbal ,ale ona udělala něco horšího. Ona se vyspala s nějakým Lukem. Okamžitě musím zjistit ,kde je Bella a taky musím zjistit ,kde ten idiot bydlí ,abych mu vysvětlil ,že je Bella moje. Jen moje. Nasedl jsem do auta. Teď jedu směr Laury a Belly byt. Už jsem před bytem. Dveře jsou otevřené. ,,Lauro?" řekl jsem ,,No?" řekla ,,Nevíš ,kde by mohla Bella být?" řekl jsem ,,No.. nejspíš u její mamky.." řekla Laura ,,A to je kde?" řekl jsem ,,V Plzni. Ulice ........... (Nějakou si domyslete) ." řekla Laura ,,Ok." řekl jsem. Už jsem byl na odchodu ,ale Laura mě zastavila ,,Proč jdeš za ní?" řekla Laura ,,Protože ji miluju a chci zjistit jednoho blbce adresu a rozbít mu hubu." řekl jsem ,,Jirko klid.. Takže ten polibek nic neznamenal?" řekla Laura ,,Lauro já miluji Bellu a né tebe. Ani nevím proč jsem se hned neodtáhl... " řekl jsem ,,Protože mě miluješ Jirko. Jiný důvod mě nenapadá." řekla Laura ,,Ale mě jo. Lauro nemiluji tě pochop to. Jediná ,kterou miluji je Bella. Neuhnul jsem ,protože ti nechci ublížit ,ale jak vidím ,tak to jinak nejde,takže čau." řekl jsem a nastoupil jsem do výtahu. Laura mi na to nic neodpověděla. Viděl jsem jen jak se zavřeli dveře. Nic víc..
Sedím zase v autě a jedu směr Plzeň. Je to docela daleko. No nic. Snad tam dorazím včas ,abych tam potkal i toho kluka. Stále tomu nemůžu uvěřit. Jak jen mohla? Proč to udělala? To je ten kluk ,tak krásný ,že mu neodolala? Nebo jaký k tomu měla důvod? Až tam budu ,tak budu mít aspoň tu možnost se ji na to zeptat. Už jedu dvě hodiny a zachvilku tam budu. Konečně. Cesta je docela náročná ,ale.. Ale já tam prostě musím jét.. Prostě musím. Už jsem viděl dokonce i značku na ,které bylo napsáno Plzeň. Teď už jen najít tu ulici a jsem tam. Zjistil jsem ,že je Plzeň docela velká a ,že tak trošku nemůžu najít tu ulici. Zastavil jsem a do mobilu zadal tu adresu. Je to už jen kousek. Konečně. Už jsem před domem. Stojím před dveřmi. Stále se přemlouvám ,abych zazvonil. Dělej Jirko přeci nejsi srab. Ok jde se na to..
Pohled Belly
S Lukem jsem strávila většinu dne v obýváku u televize. Koukali jsem na různé druhy filmu. Vážně to byla zábava. Hlavně při hororu ho nechat v obýváku smotného jako ,že jdete na záchod a pak se vrátit s kečupem v ruce a nechat ho pomalu ,aby na něho kapal. Fakt dnešek je boží. Až na to ráno s Jirkou. Však víte co se stalo. S Lukem ,tak trošku jsem ve válce zatím je to ,že já vyhrávám ,ale jen o bod. Je to 3:2. Bojím se co na mě vymyslí příště. Sedím vedle něho na pohovce a koukáme na film. Zrovna koukáme na Sexy párty 1. Docela dost jsme se nasmáli. Koukali by jsme i dál kdyby někdo nezazvonil. ,,Jdu tam." řekla jsem ,ale Luk mě předběhl a běžel hned ke dveřím. ,,Cha jsem první." řekl a otevřel dveře............
Co se stane? Jak to bude dál? To se dozvíte v další části. Budu ráda za votes ,komentáře a mně follow.
Vaše Catheriennn
ČTEŠ
My L❤VE /Jirka Král
FanficBella je 20 letá holka,která nějak extra Youtube nesleduje. Nemusí Youtubery atd.. Její nejlepší kamarádka Laura té je 21 let a Youtube miluje. Sleduje hodně Youtuberů,ale z nich má nejradši Jirku Krále. Laura Jirku Krále miluje. Bella nechápe jak m...