Tady máte další část. Doufám ,že se vám bude líbit.
Už jsem v Olympii a jdu směrem ke stánku Big Bubbles. Jsem pár metrů od něj,když v tom vidím jak k němu jde nějaký hlouček holek kolem dvanácti asi tak přibližně. Popadám se tu uplně za břicho. Nemůžu se přestat smát. Chudinka Jirka. Měla bych mu jít pomoct. Okey Bello máš úkol. Rychle jsem šla k Jirkovi a začala jsem ,,Omlouváme se dámy ,ale můj klient Jirka Král teď na vás momentálně nemá čas musíme vyřešit naléhavou smlouvu." řekla jsem. Jirka se na mě jen podíval udiveným výrazem. ,,RR... A nás to nezajímá chceme se vyfotit a dostat podpis." řekla jedna z nich ,,Ok můžete se s ním vyfotit ,ale to je VŠE." řekla jsem. Ony se sebraly a odešly. Ehm..? Já to zvládla? Tak to teda koukám. ,,Děkuju.." řekl Jirka ,,Za málo. Klidně bych to udělala znova." řekla jsem a zasmála jsem se. S Jirkou jsme si šli koupit Big Bubbles. ,,Takže střední broskev s mangovými,liči a Kiwi kuličkami." řekla jsem ,,Já to samí prosím." řekl Jirka. Ehm.. On si dal to samí co já? Zajímalo by mě proč a taky jestli mu bude chutnat. S jirkou jsme si sedli na lavičku ,která byla podlíž. Oba jsme se ve stejnou chvíli napili. Jirka má udivený výraz. Ehm... ,,Tak co jaký je?" řekla jsem ,,Výborný. Májí vážně lepší než jinde." řekl Jirka.
Oba jsme už dopili a rozhodli jsme se ,že půjdeme na procházku a přitom pokecáme. ,,Jirko pojeď za mnou a tam kde zastavím si necháme auta. Pak můžeme vyrazit." řekla jsem ,,Ok." řekl Jirka. Sedím v autě a jedu směr můj panelák,kde mám byt. Oba jsme zaparkovali před mím panelákem. Šla jsem k Jirkovi blíž a nejspíš čekal ,že mu dám pusu ,protože měl našpulený rty ,ale já ho chytla jen za ruku a táhla jsem ho směrem k lesu ,který je kousek za panelákem. Jdeme dál.
Pohled Jirky
Když jsme byli u mého auta myslel jsem ,že mě chce políbit ,ale ona mě chytla jen za ruku a táhla směrem k lesu. Nechápu proč. A jo.. Vlastně vždyť máme jít na procházku a pokecat. Já jsem tupec já uplně zapomněl. Už jsme v lese je to tu krásné. Nezníčená příroda a to se málokdy vidí. ,,Vidíš to?" řekla Bella ,,Jo vidím. Nezníčená příroda." řekl jsem ,,Ano." řekla Bella a otočila mě na druhou stranu. ,,A tohle.?" řekla Bella ,,Zníčená příroda." řekl jsem ,,Vidíš jak pomalu zabíjíme zemi? " řekla Bella ,,Vidím." řekl jsem a šli jsme dál. Vedla mě k nějakému náměstí. Je tady i kluziště? Kdo kdy viděl na náměstí kluziště? To vidím vážně poprví. ,,Jirko pojď jdeme si zabruslit." řekla Bella ,,Neeee.. Já neumím bruslit." zakňoural jsem ,,Tak tě to naučím. Jako ty jsi mě naučil k někomu něco cítit." řekla Bella. Jak jako k někomu něco cítit? Moc mi to nedochází. Bella už má na sobě brusle. Už je i na ledě a já se tady jak tupec peru s bruslemi. Vypadá kouzelně. Je tak krásná,milá,dokonaláá.. Mám menší problém. Asi jsem se do ní zamiloval.. Po dlouhý době někoho miluji.. Byl jsem zamilovaný doopravdy jen jednou a teď jsem po druhý do Belly. Zajímalo by mě jestli cítí to samé co já cítím k ní. Jsme oba na bruslích. Popravdě mi to moc nejde za to Bella ta na nich umí hodně je fakt dokonalá. Jsem rád ,že jsem do ní narazil,protože kdyby ne tak bych tu s ní nebyl a nebyl bych do ní zamilovaný.
Pohled Belly
S Jirkou bruslíme. Moc mu to nejde ,ale to je v pohodě ,protože ho to naučím. Jirka už bruslí docela dobře. ,,Bello jsi super učitelka." řekl Jirka,,Děkuji." řekla jsem a chytla jsem ho za ruku. Nečekal to. Držíme se za ruce a Jirka ani já se nepřestáváme usmívat jeden na druhého a smát se pádům. ,,Jirko něco ti ukážu." řekla jsem a pustila jsen ruku Jirkovi. Jdu zkusit holubičku. Dlouho jsem ji nezkoušele. Jde se na to. Zkusila jsem ji ,jenže jsem ,tak trošku spadla. Jirka se smál a pomohl mi vstát. ,,Když si tak chytrý tak ti zkus taky ne?" řekla jsem a snažila jsem se nesmát Jirkovu pohledu ,který na mě hodil hned jak jsem dořekla. Jirka ji zkusil a co??? Ona se mu povedla. Jirka stejně čumí jako já.
Jirka přijel blíž ke mě a .........
Co Jirka udělal? Určitě tušíte co. Přeci jenom odvahu má. Budu ráda za votes,komentáře a mě follow.
Vaše Catheriennn
ČTEŠ
My L❤VE /Jirka Král
FanfictionBella je 20 letá holka,která nějak extra Youtube nesleduje. Nemusí Youtubery atd.. Její nejlepší kamarádka Laura té je 21 let a Youtube miluje. Sleduje hodně Youtuberů,ale z nich má nejradši Jirku Krále. Laura Jirku Krále miluje. Bella nechápe jak m...