,,Lauro pohni tou tvojí hroší prdelí a pojď okažitě se mnou!!" křikla jsem na ní směrem ke koupelně. ,,Jo.. Ještě minutku." řekla a vyšla z koupelny ,,Jenom si dočešu vlasy." dodala ,,Tak teď už chápu proč kluci nenávidí čekání na nás a říkají ,že nám to vždycky dlouho trvá. Už je chápu." řekla jsem ,,Pomlč." řekla Laura a začala si žehlit vlasy ,,Bello to si řekla hezky." řekl Jirka a vstoupil do pokoje ,,Tebe doma nenaučili klepat?" zeptala jsem se a Jirka přišel ke mně blíž. Chytil mě kolem pasu a přitáhl mě k sobě blíž. ,,Víš o tom ,že tě miluju?" řekl Jirka ,,Ne." řekla jsem a uchechtla jsem se ,,Kecko." řekl Jirka a políbil mě.
Jako vždy mi v břiše vybouchlo hejno motýlů. Jirkovo jemné rty se stále dotýkaly těch mých. ,,Hele vy dvě hrdličky.. Přestaňte je to nechutné." řekla Laura a kvůli odpovědi jsem se odtáhla od Jirky. ,,Zrovna ty máš co říkat." řekla jsem a uchechtla se ,,Co tím myslíš?" řekla a dala si ruce do pasu ,aby to vypadalo ,že se zlobí. ,,Já nejsem ta co si to rozdala s klukem v ložinici svých rodičů a pak ji ještě ty rodiče načapali a ten kluk musel zdrhat ,protože její táta vytáhl vzduchovku a chtěl mu ustřelit ptáka." řekla jsem a Jirka se začal smát ,,Tak na Lukovo místě bych být nechtěl." řekl.
Všichni jsme se tam smáli nějakou tu dobu. ,,Hele!!! To není vtipný!" křikla Laura ,,Počkat.. Tobě se to vážně stalo?" řekl Jirka ,,Jo.." řekla Laura poníženě ,,Příště nás nepeskuj Lauro jinak můžu říct tu hystorku o tom bazénu." řekla jsem ,,Ne.. To by jsi neudělala." řekla ,,Ale jo.." řekla jsem ,,Fajn." řekla Laura. ,,Tak jdeme dámy?" zeptal se zdvořile Jirka ,,Ty nikam nejdeš." řekla jsem a jemně strčila do Jirky loktem ,,Nejdu s vámi ,ale s Lukovo tátou." řekl a uchechtl se ,,Aha... Fajn.." řekla jsem a zrychlila jsem chůzi. ,,No konečně." řekla mamka. Vyšli jsme ven z baráku a namířili si to směrem k autu. K mamky autu.. Nasedli jsme a vyjeli vstříc dobrodružství. Ne dělám si srandu vyjeli jsme vstříc mamky kecům ,že je v těch šatech tlustá ,že ji nesedí a tak dále. Uplně jsem celá žhavá na to vybírání šatů. Taky kdo by ne.. Hele... Bello ber to v poho.. Je to tvoje máti.. Na to nezapomeň a nebýt jí tak bys tu nebyla a neměla sexy bramboráka za bráchu.
,,Tak vystupovat!" zavelila mamka a já i Laura jsme poslechli. Vešli jsme do jednoho prestižního salónu. ,,Wau." žasla jsem a mamka i Laura na tom byla podobně. ,,Tak mamčo jaké si vyzkoušíš?" zeptala jsem se ,,No.. Tak třeba tyhle.. Tyhle.. A... Tyhle.." řekla a ukazovala na šaty. Jedna prodavačka vzala všechny ty šaty a šli jsme směrem ke kabinkám.. ,,Tak.. Zkuste si jako první tyhle." řekla ta prodavačka a podala mamce jedny šaty ,které měli krásnou dlouhou a velkou sukni měli smetanovou barvu a jsou s malýnkými ramínky. Mamka se převlékla za pomocí té prodavačky a ještě jedné co nám přišla pomoct.
,,Tak co jak vypadám?" zeptala se mamka ,,Wau.. " řekla Laura ,,Tobě to ,ale sluší.." řekla jsem ,,Vážně?" zeptala se ,,Jop." řekla jsem ,,Ne ,ale mě přijde ,že v nich mám hrozně malá prsa.. No nic zkusíme další." řekla mamka. Hm... Tak tohle bude ještě na dlouho..
Po 4 hodinách zkoušení náherných šatů si mamka KONEČNĚ vybrala.!!! ,,Takže berem tyhle." řekla jsem. Mamka se převlékla do oblečení ,ve kterém přišla a šla rovnou ke mně a Lauře. Následně zaplatila a všechny šťastné jsme odešlu z toho salónu. Byl to hrozně předražený salon. ,,Tak a teď musíme vybrat šaty pro družičky. " řekla mamka a začala se culit jak andílek. ,,A jakou barvu by měli mít ?" zeptala se Laura ,,No.. Asi.. Červenou..." řekla mamka ,,Ahaa." řekla Laura ,,Ok." řekla jsem. Společně jsme jeli do salonu ,který podle mamky má nejlepší šaty pro družičky.. Hm.. Jsem celá žhavá z toho.
,,Tak a jsme tady." řekla mamka ,když jsme parkovali. Vystoupili jsme a vešli jsme do vnitř. ,,Dobrý den mohu vám nějak pomoct?" zeptala se hned paní co byla nejspíš prodavačka. No ne nejspíš ,ale určitě. ,,Potřebuji šaty pro družičky ,které by byli rudé." řekla mamka a ta prodavačka ihned zmizela mezi kupou šatů. Po chvilce vylezla a držela asi čtvery šaty. ,,Takže.. Tohle jsou jediný rudý ,co zde máme. Která pak si je z dam bude zkoušet?" řekla prodavačka a usmívala se na nás celou tu dobu ,,Obě." řekla mamka jednoznačně. Achjo.. Měla si je zkoušet spíš jen Laura.. No nic jde se na to. ,,Chcete aby obě měli stejně šaty?" zeptala se ta prodavačka. Už jsem si ji stačila znechutit. ,,Ano." řekla mamka a posadila se. Netuším jak se tomu říká ale je to něco kulatého.. No nic. Spisovatelka ze mě nebude. Moc popisovat neumím.
Konečně!!! Konečně máme koupený šaty. Jsem uplně ráda. Přijeli jsme domu a já rovnou zaplula do pokoje a šla spát. Byla jsem totálně unavená a to teprve bylo 9 hodin večer.
Den svatby
Uteklo několik dlouhatánských dní a je tu konečně svatba.. Sbatba mé mamky s Lukovo otcem. ,,Bello připrav se zachvilku jedeme." křikla na mě Laura. Fajn ,takže Bello šaty narovnat učes a make up zkontrolovat. Fajn vše je v poho. Můžeme vyrazit. ,,Už běžím!" křikla jsem a rozběhla jsem se k Lauře. ,,Připravená?" zeptala se mě ,,Jop." řekla jsem a obě jsme spolěčně došli ke dveřím ,kde stála moje mamka v nádherných bílých šatech. Jsou dlouhé až na zem a krásně ji zužili pas. Wau... Sluší ji to.. Nastoupili jsme do limuzíny. ,,Mamko.. Neboj. Zachovej klid." řekla jsem ,,Tobě se to řekne." řekla a klepala se jako čivava v zimě. Tohle bude určitě super večer. Snad..
Tak snad se líbí. :)
Vaše Cathy
ČTEŠ
My L❤VE /Jirka Král
FanfictionBella je 20 letá holka,která nějak extra Youtube nesleduje. Nemusí Youtubery atd.. Její nejlepší kamarádka Laura té je 21 let a Youtube miluje. Sleduje hodně Youtuberů,ale z nich má nejradši Jirku Krále. Laura Jirku Krále miluje. Bella nechápe jak m...