Tady máte další další část. Doufám ,že se vám bude líbit.
Už jsme dohráli. Byla velká stranda. Cink. Někdo mi napsal smsku. Hm.. ,,Kdo to je?" řekla Klér ,,Kdo ti tak pozdě píše?" řekla Laura ,,No to netuším ,ale brzy se to dozvím." řekla jsem a zapla jsem mobil. ,,Je od Jirky..." řekla jsem ,,Jo? A co ti napsal?" řekla nedočkavě Klér ,,By jsi chtěla vědět co?" řekla jsem ,,jo chtěla jinak bych se tě neptala." řekla Klér ,,To ti nepovím možná až zítra." řekla jsem a zvedla jsem se a posbírala skleničky od šampáňa a samozřejmě jsem vzala i lahev od šampáňa. Hlavně ať mi to nespadne. Nadobí umyté. Vše je hotové. Holky šli už spát. Jen já tu sedím u mobilu a přemýšlím co mu napsat a hlavně jestli mu mám vůbec napsat.
J: Ahoj Bello. Spíš?
B: Nn. Nemůžu usnout..
J: Jakto?Nemůžu mu říct ,že myslím na něho musím vymyslet co mu napíšu,ale pravda to určitě nebude.
B: Ani nwm. Prostě to nejde.
J: Neboj určitě usneš. Už se těším na naše rande.
B: Rande jo?
J: Jj vidíš jak jsi chytrá.
B: Pff vtipný -_-
J: Že jo taky jsem si říkal :D
Zahrajeme si hru?
B: Jakou?
J: Budu se ptát a ty popravdě budeš odpovídat.
B: Jop,ale budu se tě ptát i já a ty popravdě odpovídat.
J: Ne to nepůjde. Takhle by to nešlo. Ptám se tu já.
B: Ne ptáme se oba :D
J: Ok.
Máš kluka?
B: Ne. Máš holku?
J: .....
B: Odpověz!
J: Nemám ,ale brzy budu mít.
B: Si nějak věříš.
J: Věřím no... Kolik ti je?
B: 20 tobě?
J: 26Takhle jsme si psali asi do 01:38. Teď už vím jistě. Miluji ho. Po tomhle večerním psaní už to vím jistě. Chci ho poznat osobně a ujistit se jestli je opravdu takový jakým se zdá ve zprávách. Už se těším na naše ,,rande" . Zajímalo by mě jaký je i ve vnitř atd.. Už se vážně velmi těším. Už je 02:07. Docela dlouho jsem přemýšlela o Jirkovi ,ale teď dost toho přemýšlení. Musím jít taky spát nechci vypadat jak mumie.
Pátek den rande s Jirkou
,,Bello?!" řekla no spíš křičela Laura ,,No?" řekla jsem rozespale ,,Máš rande s Jirkou.!!!" řekla Laura ,,No a ? Času dost." řekla jsem a otočila jsem se. Laura šla ke mě a otočila mě a začala se mnou třást ,,Probuď se !!" řekla Laura ,,Co? Furt nechápu o co jde." řekla jsem ,,Máš rande s Jirkou Králem!!!!" řekla Laura ,,Ty toho naděláš.. Je až ve dvě času dost ." řekla jsem ,,Bello! Je 12:35!" řekla Laura ,,No a ? Stíhám v pohodě." řekla jsem a šla jsem směrem k mému pokoji. Ehm... Co si vemu na sebe? Už to mám. (Co si na sebe Bella vzala viz. media.) Teď už se jen namaluju ,takže řasenka,lesk na rty a stíny,linky. Učesaná jsem už také,takže hotovo. ,,Kolik je holky?" řekla jsem ,,13:24" řekla Klér ,,Ok to stíhám." řekla jsem a vzala jsem klíčky od mé červené Fábie a vyrazila jsem směrem k autu. Sedím v autě a automaticky zapínám rádio a Evropu 2. Poslouchám písničky.
Už jsem v Olympii a jdu směrem ke stánku Big Bubbles. Jsem pár metrů od něj,když v tom..................
Co se stalo? Příjde Jirka na jejich ,,rande" ? Co bude dál? To se dozvíte v další části. Budu ráda za votes, komentáře a mě follow. Děláte mi velikou radost. Jsem ráda ,že se vám můj příběh o Jirkovi líbí.
Vaše Catheriennn
ČTEŠ
My L❤VE /Jirka Král
FanficBella je 20 letá holka,která nějak extra Youtube nesleduje. Nemusí Youtubery atd.. Její nejlepší kamarádka Laura té je 21 let a Youtube miluje. Sleduje hodně Youtuberů,ale z nich má nejradši Jirku Krále. Laura Jirku Krále miluje. Bella nechápe jak m...