Ik wandel door de lege hal richting de binnenplaats.
Wie doet dit? Een pizza reserveren? Ik mag hem nu al. Hij hoeft me niet echt heel goed te kennen want IEDEREEN weet dat ik van pizza houd. Ik ren altijd als een of andere neanderthaler door de kantine als het pizzadag is. Sorry.
Ik loop de hoek om en kijk uit op de grote klapdeuren richting de binnen plaats.
Op de binnenplaats staan een paar picknicktafels en een grote fontein waar je op kan zitten in de zomer als het lekker weer is.
Ik loop door de grote klapdeuren. Er ligt een pad van witte roze blaadjes richting een Winnie de Poe ballon die in de lucht hangt met een gewichtje eraan zodat hij precies op de juiste hoogte blijft hangen.
Goede keus. Winnie de Poe. Normale meisjes zouden een enorme hartjes ballon willen hebben. Ik niet, ik ben ook niet echt normaal. Deze persoon moet me best wel goed kennen.
Aan de ballon hangt een klein zilver kaartje. Ik bestudeer de voorkant van het kaartje.
Kijk omhoog.
Kijk omhoog? Ik kijk langzaam omhoog maar zie enkel de blauwe lucht en een wolkje. Wat? Wat is dit? Ik bekijk het kaartje nogmaals en draai hem om.
Grapje! xxxx
Ik lach zachtjes. X-jes? Ik ken één iemand waarna ik altijd x-jes stuur. 1 iemand.
Valentine.
"Je snapt mijn humor tenminste." hoor ik achter me. Ik draai me om op mijn hielen.
"Hey Valentine." zeg ik met een klein glimlachje rond mijn lippen. Hij heeft zijn handen diep in zijn zakken gestoken terwijl hij met zijn schouder tegen de deurpost aanleunt. "Ik vond hem eigenlijk best tegen vallen. En pizza? Serieus?" zeg ik uitdagend.
"Je zwakke plek." zegt hij schouderophalend. "Misschien." glimlach ik terwijl ik omhoog kijk naar de ballon terwijl ik het lintje door mijn hand laat glijden.
Winnie de Poe was mijn jeugdheld. Met zijn 'wijze' spreuken. Ik heb een discussie gehad tijdens gym met hem over Mickey Mouse en Winnie de Poe. Hij vond dat Mickey Mouse een held was. Ik vond dat Winnie een held was. Ik kreeg gelijk maar dat was in de tijd dat we nog praatten.
"Weet je dat moment nog dat ik zei, je valt nu al voor me? Toen je van je stoel af viel?" vraagt hij. Ik knik lachend. "Als de dag van gisteren."
"Vanaf toen wilde ik je beter leren kennen." zegt hij terwijl hij nog steeds tegen de deurpost aanleunt. Wat er trouwens ongelooflijk sexy uitziet. "Waarom ik?" vraag ik terwijl ik naar het briefje staar. "Waarom niet?" kaatst hij.
"Omdat ik Julia ben, dat saaie kind met de populaire broer." zucht ik. "Dat is een ding wat ik te weten ben gekomen. Dat is helemaal niet waar. Ik denk eerlijk gezegd dat jij minder saai bent dan Zach. Vooral nu hij met Skyler is." zegt hij terwijl hij een vies gezicht trek. "Ze gingen..." begint hij. "Ik wil het niet weten." zeg ik terwijl ik een vies gezicht trek.
Hij grijnst breed en maakt zich los van de deurpost. "Meende je wat je zei tegen mij, de eerste dag dat we weer op school waren?" vraagt hij voorzichtig. "Ieder woord. Maar dat betekent niet dat jij ieder woord moet geloven. Ik bedoelde niet dat jij niet goed genoeg voor me was. Ik bedoelde eigenlijk het tegenovergestelde. Ik dacht dat ik niet goed genoeg was. Je kan ieder meisje krijgen in deze school. Je hoeft maar met je vingers te knippen en ze liggen aan je voeten. Ieder meisje zwijmelt over jouw gezicht. Je bent aardig, tegen mij in ieder geval. Je hebt humor, je bent atletisch, muzikaal en charmant. Ik daarentegen ben een saaie doos, die niemand kent. Ik ben niet zo atletisch. Ja ik ben een cheerleader maar dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk zo atletisch ben. Ik ben niet muzikaal of mooi. Ik ben niet goed genoeg voor jou." eindig ik mijn verhaal met een treurige blik.
"Denk je echt zo over mij? En over jou?" vraagt hij verbaasd. Ik knik en zak neer op de rand van de fontein. Hij gaat naast me zitten.
"Je bent mooi Julia, heel mooi. Je bent slim, je kan prachtig zingen. Je bent zeker wel atletisch. Je hebt misschien ook wel een leuk lichaam." zegt hij grijnzend. "Hou op!" lach ik terwijl ik hem in zijn zij por. Zijn lichaam maakt een rare beweging.
"O my god je kan niet tegen kietelen!" roep ik vrolijk. "Doe het niet." dreigt hij. "Julia..." Maar voordat hij nog wat kan zeggen begin ik zijn buik en zij te kietelen. Hij barst in lachen uit en maakte kronkelende bewegen.
Weet je nog dat ik zei dat we op de rand van de fontein zaten? Nu dus niet meer.
Hij probeert mijn handen beet te pakken maar maar een of andere rare beweging waardoor we allebei achterover de fontein in vallen.
Ik lach terwijl ik water richting Valentine toe spetter. Zijn natte shirt plakt aan zijn afgetrainde lichaam terwijl druppels water vanuit zijn haar over zijn gezicht stromen. Hij lacht breed terwijl hij nog steeds mijn handen beet heeft.
Ik zie er waarschijnlijk uit als een verzopen hond. Hij trekt me naar zich toe en veegt een verdwaalde sliert haar uit mijn gezicht.
"Ik meende wat ik net zei Julia, je bent echt fantastisch. En ik zal het zo vaak zeggen totdat je het zelf gelooft. Beloofd. Ik vind je leuk Julia, heel leuk. Dus ik vroeg me af, is dat gevoel misschien ook wederzijds?" zegt hij grijnzend.
Ik glimlach breed. "Wat dacht je van, eh?" voordat ik nog iets zeg druk ik mijn lippen op die van hem. Het geluid van het ruisende water wordt overstemd door het kloppen van mijn hart. Valentine trekt me nog dichter tegen zich aan en legt zijn handen rond mijn middel.
Ik weet niet hoe lang dit moment duurde maar iedere keer als ik mijn ogen sluit herbeleef ik dit moment. Toch nog wel een perfecte Valentine'sdag.
Het is niet alleen Valentine'sdag, het is onze dag.
_________EINDE__________
-AUTHOR'S NOTE-
Niet getreurd allemaal er komt nog een epiloog en een Q&A met de personages van dit boek. Dus als je een vraag hebt voor Julia, Valentine, Zach of wie dan ook, vraag maar raak. (Of misschien een vraag voor mij.)
>>>>Hierzo graag de vragen die jullie willen stellen en aan wie!! Misschien kan ik ze niet allemaal behandelen maar dan kies ik de beste uit!
En nee er komt geen vervolg!!!! Sorry allemaal maar ik heb daar echt geen tijd voor. Ik stop voorlopig met schrijven. Maar de meeste van jullie volgen me waarschijnlijk al dus ik laat het jullie weten als ik weer aan een boek begin, als ik nog een boek schrijf.
Love You All!❤️
XO QueenBD
JE LEEST
The badboy's little sister
Teen FictionJulia, het zusje van dé badboy, Zach Martin. Samen met zijn beste vriend, Valentine, vormt hij het badboyduo van de school. Julia probeert zo ver mogelijk weg te blijven van de hele badboy situatie maar dat blijkt onmogelijk. Zo erg zijn badboys to...