Little: love story
Genre: happy /romance/sad
Cast:
Jiyeon [ t-ara ]
Irene [ red velvet ]
Minah [ girl day ]
Eunji apink [ apink ]
D.o [ exo ]
Luhan [ exo ]
Chanyeol [ exo ]
Hongbin [ vixx ]Sinopsis
Ikuti kisah 4adik beradik iaitu..eunji,jiyeon,minah dan irene dlam menempuh kehidupan kisah cinta mereka bersma namja yang di cintai 4adik beradik itu mempunyai sikap dan kisah cinta yang berbeza di mana mereka mencintai seseorang itu dlam diam..
Irene kakak sulung dari 4beradik itu..irene seorang yang pemalu dan hanya orang yang mengenali nya yang boleh rapat dengan nya..irene mencintai luhan rakan sekelas nya dalam diam sejak lama. Di mana irene mengenali luhan di perpustakaan ia di pangil love secretly seringkali irene pwrhati kan luhan dalam diam namun seringkali jiga luhan mendapti nya..
( irene suka membaca buku dan berharap bileh menjadi penulis novel suatu hari nanti]
Jiyeon kakak kedua 4beradik itu..jiyeon seorang yang ramah tak kira dengan siapa pun orang cukup menyenangi nya kerna sikap ramah nya..jiyeon dlm diam juga mencintai sahabat nya iaitu chanyeol..nmun dalam masa yang sama chanyeol juga mencintai nya..hanya sebab kan kedua nya takut persahabatan mereka musnah sbb kan perasaan mereka kedua mereka memilih untuk memendam kan nya..kisah cinta antara cinta dan sahabat
[Jiyeon kesukaan menyanyi kerna mempunyai suara yang merdu jiyeon bercita-cita jadi penyanyi]
Minah kakak ketiga dari 4beradik itu..minah seorang yang garang nan lasak, jatuh cinta pada d.o sejak kali pertama jumpa d.o lebih tepat nya kali pertama jadi pelajar di sekolah high scholl xoxo kerna minah baru datang dari china.. sjak awal lagi minah dah luah kan perasaan nya namun sikap d.o yang acu membuat kan minah tak melayan d.o lagi walau pun ia begitu cinta kan d.o sehinga lah d o berbalik mengejar cinta. Kisah mereka di gelar kan cinta egois kerna kedua nya telalu egois
[ minah kesukaan menari dan berharap menjadi oenari suatu hari nanti]
Eunji adik bungso 4beradik itu. Eunji seorang yang ceria nan pelik ia antara adik beradik yang senang kena buli oleh unnie-ii nya..namun ia cukup di sayangi dan di manja kan..eunji mencinta senior nya iaitu hongbin sejak lama namun hongbin hanya mengangap nya seorang adik..sebb itu eunji memilih memendam perasaan nya namun adakah ia akan bertahan lama dengan perasaan nya..
[ eunji sangat lemah dalam semua pelajaran..eunji hanya suka ambil gambar dan melukis anime ]
D.o seorang yag agak acuh..meski berwajah acuh namun d.o sebenarnya seorang yang baik. Sikap nya yang begitu pendiam membuat kan ia susah di dekati namun hanya orang yang mengenali nya boleh rapat dengan nya..sejak kali pertama jumpa minah d.o tak begitu ambil kisah namun sejak minah tak peduli kan nya..d.o mula jatuh hati dengan sikap minah yang sangat berbeza dari semua yeoja yang menyukai nya kerna itu d.o memilih untuk mengambil kembali hati minah..
Luhan adalah senior yang paling di gilai ramai pelajar luhan tak lah begitu pendiam mau pun dingin tapi ia agak peramah kerna sikap ramah nya ramai menyenangi..luhan juga mencintai irene dalam diam ia tau selama ini irene suka perhati kan nya..kerna sikap pemalu dan gelabah irene lah membuat kan trut mencintai irene dalam diam..ia suka melihat irene tertidur mau pun membaca di perpustakaan..luhan juga perhati kan irene dalam diam sehinga lah membuat kan irene rimas dan malu..sebb luhan tak akan berhenti menatap nya d.o sangup buat apa pun demi mengambil perhatian minah..
Hongbin namja yang sangat sempurna kerna senyuman manis nya yeoja sering perasaan yang hongbin menyukai mereka..sikap agak pendiam dan sukar di dekati kecuali yang mengenali nya..dalam diam juga hingbin tersangat lah mencintai eunji..sikap eunji yang manja nan kecoh dan juga pelik lah menarik perhatian nya sejak lama..hongbin tak perna menyedari perasaan nya adalah perasaan cinta...hanya tersenyum ketika melihat eunji...
Chanyeol namja yang ceria dan peramah sikap nya sama dengan jiyeon..chanyeol sejak lama mencintai jiyeon dan suka buat apa.pun untuk melindungi jiyeon..kerna sikap jiyeon yang begitu baik nan peramah telah menarik perhatian nya..chanyeol suka perhati kan jiyeon dalam diam ketika jiyeon berbalik menatap nya chanyeol malah tersenyum manis...
Vote untuk ff ni tahu, namie akan post sanpai ending
YOU ARE READING
LOVE STORY _[ Complete ]
RomanceLittle: love story Genre: happy /romance/sad Cast: Jiyeon [ t-ara ] Irene [ red velvet ] Minah [ girl day ] Eunji apink [ apink ] D.o [ exo ] Luhan [ exo ] Chanyeol [ exo ] Hongbin [ vixx ] Sinopsis Ikuti kisah 4adik beradik iaitu..eunji,jiyeon,min...