PART 19

220 12 0
                                    

[ LOVE STORY ]

-
-

-
-
-

-
-

Pruk! Pruk! Pruk!

Semua tepukan tercipta di dewan itu chanyeol dan jiyeon pun mrlrpas kan ciuman mereka dan perhati kan sekekiling di mana semua ornag turut gembira dengan kebahagiaan merrka..

''Erhm..boleh kita terus kan''tegur d.o sambil berdehem sedari dari tadi ia diam kan diri..

''Syaa main piano''kata chanyeol jiyeon pun menganguk lalu d.o dan jiyeon menyanyi kan lagu berjudul suara mereka menjadi merdu bila di satu kna jiyeon menatal chanyeol yang turut menatap nya ingin rasa nya jiyeoj menangis saat ini sukar jiyeon percaya yang cinta nya terbalas..ia soerti mimpi, tapi ini lah kenyataan nya..cinta nya dah lengkap bersama chanyeol jiyeon menatap adil beradik nya mereka memberi jiyeon semangat dan ucapan tahniah..

''Gomawo...''bisik jiyeon unnie dan saeng nya lah banyaj membantu dalam hal' ni chanyeol mrngambail bagian rap dan lagu some menjadi sempurna serta ceria...

''Bagus lah...jiyeon dah chanyeol dah jadi bersatu tingal minah dan eunji je harap mereka kecapi kebahagiaan mereka..''kata orene dalam hati sambil menatap minah dan eunji yang tengah bersorak. untuk jiyeon , irene tak sengaja melihat jackson mrngambil gambar eunji dan tersenyum. irene merasa ada yang pelik dengan jackson tak lama kemudian cikgu datang menegur jackson lega hati irene..kerna awal nya irene fikir jacksin lah secret admirer eunji selama ni tapi ia silap..

''Ghamshamida''

D.o chanyeol dan kiyeon sehabis menyanyi memberi ke hormatan mereka di beri kan tepukan gemuruh lalu mereja pun turun dari pentas mendekati yang lain..

''Chukahe., korang berjaya sempurna kan nya''ucap irene..''nae ini semua sebab sokongan korang..''balas jiyeon turut gembira..

Plakk!!!

Jiyeon minah dha yang lain ada kat situ terkrejut ketika eunji menampar chanyeol dengan kuat..
kesemua mereka tergamam,

''Eunji apa eunji buat ni''tanya jiyeon hampir saja ia marah eunji, eunji mengeleng kan kepala nya dengan cepat''aniya unnie, chanyeol oppa suruh eunji tampar..jadi eunji tampar lah''kata eunji menjelas kan hak sebenar jiyeon mrnatap chanyeol pelik..

''Hehehh...nae betul tu aku suruh eunji tampar untuk memasti kan semua ni bukan mimpi..aku bersama yeoja di cintai''kata chanyeol sambil mengusap pipi nya yang di tampar eunji..hiyeon pun tersenyum..

''mwoya..ini bukan mimpi perlu je awak minta tampar, tengok kan pipi dah merah''kata jiyeon sambil mengusap pipi chnayeol, chanyeol mengengam tangan jiyeon lalu mencium nya..

''Alahai, famer kemesraan lah pulaj''kata minah cemburu jiyeon dan chanyeol pun tersedar, perlu jaga sikap chanyeol memeluk bahu jiyeon..

''Gomawo sebab selalu menyokong kami dari belakang''kata chanyeol, sambil tersenyum menampak kam gigi putih yang tersusun rapat...

''Chanyeol-ah awak kena janji akan jaga jiyeon walau apa yang terjadi noona mengharap kan chanyeol jaga jiyeon''kata irene..

''Arasei noona saya akan jaga jiyeon seperti mana saya jaga diri saya sendiri''balas chanyeol bersemangat stelah itu pegumuman dah bermula di mana perserta penari krna naik ke atas minah berpimpinan tangan bersama jackson brrsmaa prserta lain d.o perhati kan minah yang berpsangan dengan jackson di sebab kan ini tarian berpasangan jackson dan minah begitu rapat...

''MINAH UNNIE FIGTHING!! ''EUnji bersoraj untuk minah dengan bersemangat nya minah pun tersenyum sambil mengeleng kan kepala nya adaje kerenah eunji..

LOVE STORY _[ Complete ]Where stories live. Discover now