PART 18

221 12 0
                                    

[ LOVE STORY ]

-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

minah'pov

''Aku begitu terkejut ketika aku tak sengaj tercium bibir d.o ANDWAEEEE!!!! ITU CIUMAN PERTAMA AKU!!!, aku secepat nya beridir dari tubuh d.o tapi yeoja gemuk tak guna tu dah menolak aku lagi sekli dan untuk kali kedua nya aku terciu. Bibir d.o..mata ku pun membulat sempurna apa aku nak buat? Aku malu!!!? Tetiba d.o menolak tubuh ku sehinga kan tervaring di samping aku merasa smeua orang perhati kan kan KAmi lalu aku pun pura² pengsan hanya ini cara menutup'rasa malu ku...''
Minah'pov end..

Authot'pov..

''Yah..minau-shi awak dah kenapa..tak kan lah dlaam masa macam ni pulak awak nak pengsan''kata d.o sambil menepuk-nepuk pipi minah..tapi minah tak juga'sedar dan terus kan akting nya..

Lalu d.o pun mendukung tubuh minah..dengan susah payah..
''D.o oppa..minah unnie kenapa''tanya eunji yang baru datang..mata bulat d,o'menatap eunji..agak nya eunii dah tau apa yang jadi..sedang kan minau dalam keadaan dingin lebih² lagi ada eunji..macam mana kalau acting nya gagal'di sebab kan eunji..

''Erk...minah pengsan''kata d.o gugup..eunji pun hampiri minah dan mendekati wajah nya ke wajah minah menatap'curiga unnie nya itu..''betul'ke unnie pengsan''kata eunji curiga

''Bertuah punya budak..aku tengah acting dia cari masalah..siap lah awak nanti eunji''kata hati minah semakin gelusah di sebab kan eunji..tak lama kemudian irene luhan chanyeol'dan jiyeon datang cemas sebab melihat minah tak sedar kan diri...

''Waegurae..minah kenapa''tanya irnee risau..''gwenchana..unnie minah unnie pengsan je..''balas eunji''tapi kenapa''tanya jiyeon pulak..

''Yalah..apa dah jadi sampai kan minah pengsan kyungsoo apa yang awak dah buat kat minah''tanya chanyeol emncurigai d.o..d.o pun berkeringat dingin lalu ia menatap eunji fi mana eunji tersenyum penuh makna tetiba eunji'menunjuk kan tangan tanda like seakan berkata..

''Oppa jangan risau..rahsia oppa selamat bersmaa eunji''

'Erk..itu sebab aku oun tak tau sebab minah terus je pengsan tanpa sebab''jawap d.o menafi kan hal'sebenarmya..wajah nya'dah merah sebab malu lebih² lagi bila ingat tentang ciuman mereka..kerna itu first kiss minsoo couple...

''Dah..duduk kan minah di taman''kata irnee..lalu d,o pun mendukung minah dan mereka ke taman..eunji dari tadi mentap minah entah kenapa eunji merasa yang minah tak pengsan..

''Oppa...eunji rasa kan minah unnie tengah berlakon''kata eunji ke cganyeol..chanyeol anguk kan kepala nya sebab ia pun turut curiga..''betul tu..oppa pun rasa macam tu''kata chanyeol pulaj..jiyeon yang ada di antara mereka hanya geleng kan kepala nya,,

''Unnie..kata doktor kalau orang pengsan dia kena lah di bagi penafasan''kata eunji tetiba minha yang mendengar nya dah cemas setenga mati...

''Jeong eunji!!!!"jerit minah dalam hati..

''Jinja..ah apoa kata d.o awak bagi minah p-''belum sempat chanyeol habis kan ayat nya minah terlebih dulu memotong nya..

''Andwaeee!!"jerit minah yang lain pun trkejut cepat sangat minah sedar kan diri..

''He.he.he...dah agak unnie sebenar nya berlakon je kam''kata eumji sambil mengacak pingang..minah meleoar tatapan maut ke arah eunji..membuat kan eunji bersembunyi di belakang chanyeol..

''Awak pura² pengsa..''tanya d.o tak puas hati merasa di permain kan minah..''unnie..minah nak balik''kata minah marah angin nya dah buruk di sebabkan hal'tadi....

LOVE STORY _[ Complete ]Where stories live. Discover now