PART 27

221 12 0
                                    

[ LOVE STORY ]

...
...
...
...

.
.
.
.
.
.

''Unnie..eodiekha, mana mereka ni asal sunyi jer..''

Awal p
agi lagi eunji dah mencari unnie nya rumah mereka begitu sunyi mencari sana, sini yang di cari tiada..apatah lagi eunji masih mamai eunji duduk bersila di bangku mengumpul kan semua kesedaran nya,.tapi mata eunji telalu berat nak buka..

Ting, tong..

Membesar mata eunji ketika lonceng rumah mereka berbunyi membuat kan ia sedar sepenuh nya dengan malas eunji pun ke depan pagar melihat siapa yang databg hanya penghantar barang..

''Cik jeong eunji...''kata namja itu..eunji angguk kan kepala nya penghantar barang itu menyerah kan eunji kotak sederhana bedar dan minta eunji tanda tangan sebagai penerima..

''Ige mwoya..''kata eunji pelik dengan barang tersebut lalu eunji masuk dan kembali duduk serta membuka hadiah tersebut tanpa menduga eunji tau itu adlaah dari secret admirer nya..

''Bukan ke kat sekolah dah..''kata eunji malas baru kemarin eunji dapat hadiah di loker nya dan sekarang dpaat lagi Eunji mendapat kan baju musim sejuk...dan nota

''Sekarang dah nak masuk musim sejuk..jaga diri dan jangan sampai sakit ingat eun saya sentiasa perhati kan awak, saya tak sangup jika awak sakit apatah lagi jika awak sedih..saya teringij jadi penghibur awak sentiasa lah tersenyum dan tiada yang tak mustahil dalam hidup ni.."

Eunji tersenyum membaca nota tersebut..setiap nota yang di hantar pasti memberi semamgat pada eunji tak terkecuali eunji lari ke bilik nya dan melekat nota barumtu di dinding katil nya..

''Wah..dah banyak''kata eunji takjud melihat begitu banyak nota yang berisi kan kata² penuh makna tetiba hp eunji berdering dan ia dari irene..

''Unnie..unnie kat mana kenapa kornag tingal kan eunji''tanya eunji terus..

''Aigo..eunji-ah lupa ke hari ni kita temu janji di everland apa yang eunji tungu lagi kami dah ada kat everland bersama hongbin cepat datang atau eunji terpaksa dimtingal kan..''

Tut..tut..

Pangil terus di mati kan membuat eunji tercengaj ia baru imgin hari ni sepatut nya mereka habis kan masa bersama sepantas kilat eunji pun bersiap secepat nya..

-everland-

''Macam mana..'-tanya luhan pada irene sehabis irene hubungi eunji''dia aian datang sekejap lagi..''balas irene..''why kita tak tungu eunji je tadi..''tanya joyeon apa tidak nya jiyeon awal lagi de kejut kan dan mereka pergi sebelum adik bungso mereka itu bangun..

''Pandai lah eunji ke sini nanti..ada baik nya kita biar budak tu jalan sendirian..'-kata minau yang bersandar di bahu d.o..

''Erm ya lah..well kita nak ke mana bila eumji sampai nanti''tanya jiyeon lagi mereka salingh berpandgan ''ia belum di rancxang..sebab yang kita tau just tengok wayang..''balas irene kerna itu rancangan awak mereka''ada baik nya tanya eunji budak tu pasti banyak permainan yang dia nak buat''kata luhan mereka pun menganguk faham dan menungu eunji...

Sementara itu eunji berlari secepat mya ke everland terpaksa berlari sebab kesesekan lalu lintas ketika eunji lalu kedai kecil yang tersimpan tepat di pinghir jalan..eunji berhenti dan menatap topi panda yang di pakai kepala patung itu...

''Hongbin oppa..pasti suka kan nya..''kata eunji tersenyum..

''Aish..mana pulak eumji ni dah hangus kaki aku menungu''omel minah..yeoja yang tak bokeh duduk diam..''dah lah tu sayang kejap lagi dia datang lah''kata d.o memujuk minah..

LOVE STORY _[ Complete ]Where stories live. Discover now