PART 23

248 13 0
                                    

{ LOVE STORY }

-
-
-
-
-
-

-

Eunji yany dah siap berpakaian sekolah bersedia untuk jalan bersama unnie nya ke sekolah namun mereka masih menungu irene setelah itu irene balik di hantar oleh luhan..

_______________
Dan luhan pergi setelah itu..

''Unnie..gwenchana''tanya jiyeon pada irene,''nae..unnie dah okey,..koramg tak perlu risau..''balas irene tersenyum sepwerti biasa mereka pun merasa lega kerna irene dah kembali..

''Araeeo bagus lah tu kalau macam tu unnie siap lah kita ke sekolah takut lambat pulak''kata minah pulak, irene geleng kan kepala nya..''unnie hari ni cuti kornag lah yang ke sekolah..tolong beritau cikgu yang unnie kuranh sihat..''kata irene masih bersedih tentang kepergian namjoon me,buat kan badan irene lemah..dan tiada mood nak sekolah..namun 3saeng mya cukup'memahami..

''Okey..unnie rehat lah secukup nya..kalau macam tu kami pergi dulu.. Anyeong..''

Minah dan jiyeon pun keluar bersama dan eunii dah siap pakai kasut sebelum keluar irene menahan saeng nya itu eunji pelik sebab irene tetiba memeluk nya..

''Waeyo unnie..''tanya eunji hairan..

''Gomawo...sebab dah bantu unnie..unnia tak sangkah eunji akan bersikap dewasa..''ujar irene eunji pun tersenyum ceria..

''eunji sangup buat apa je..asal kan unnie² eunji bahagia..''balas eunji sejujur nya..irene ikut tersenyum setelah itu eumji menyusul dua unnie nya ketika ia keluar d.o dan chanyeol ada di depan pagar rumah mereka..

''Aish..mereka nak culik unnie laghi''kata eunji dalam hati merasa d.o dan chaneyol adalah penculik kerna setiap hari mereka akan datang ambil unnie nya sehinga ia bersendirian,

''Eunji..unnie nak pergi dengan d.o oppa..jumpa di sekolaj''kata minah eunji mnganguk patuh minah dan d.o naik'motor skuarter mereka..

''Oppa..minah nak try bawa motor ni boleh ke''ujar mimah..d.o pun pelik''boleh ke minah bawa motor ni kan berat..''balas d.o..langsung saja minah memukul kepala'd.o sebab kan geram di slaha erti kan maksud nya..

''Minah tak cakap nak angkat..minah maksud kan pandu''marah minah..ia tak tau d.o sengaja membuat nya marah sebab merasa minah begitu comel dan akhir nya d.o biar'minah memamdu motor nya..

''Wah mana belajar,''tanya d.o kagum sebab kan minah lebih pamdai''ini adalah hobi minah sebab tu'minah pandai''balas minah tersenyum.?.tersedak minah ketika d.o memeluk nya dari belakang..muka nya dah merah sebab kam kelakuan d.o..

Kembali ke eunji..

''Kenapa tangan oppa boleh luka..oppa buat apa semalam''tanya yeon pada chanyeol..setelah mendapat kan luka di tangan nya'

'pemainan semalam sangat lasak tapi dah lah jangan di bahas luka kecil je ni''kata chanyeol tersenyum tapi jiyeon masih meletak kan obat sementara itu eumji sibuk perhati kan mereka tetiba eunji ternampak basikal kesayangan chanyeol dan eunji tersenyum evil..

''dah siap..kajja nanti kita lambat ke seko...yah!!! Eunji-ah!!!"

''Unnie..bye..bye...''

Chanyeol dan jiyeon terkejuy sebab eunji dah bawa lari basikal'mereka..nak menjerit pun tiada guna nya itu lah balsan bagi ornag yang mengabai kan eunji.

''Aish budak ni memang nak kena''geram jiyeon..''habis tu..kita jalan guna ape..''soal chanyeol polos mengecil mata jiyeon menatap namjachingu nya itu..''soalan bonus mesti lah guna kaki, ''balas jiyeon malas chanyeol menatap jiyeon lalu ia memelik bahu jiyeon dan membawa jiyeon jalan bersama nya..

LOVE STORY _[ Complete ]Where stories live. Discover now