[ LOVE STORY ]
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-di sini lah eunji sekrang..menyendiri di bilik..sebab kan 3namja tu eunji jadi mangsa kemarahan unnie² nya..dah lah hari ni hari istemew nya tak sangkah ini lah yang eunji dapat...
Eunji turun ke bawa untuk mengisi perut nya yang ksong..di sana ada irene tengah masak..eunji diam tanpa kerenah..minah yang baru masuk dapur menatap eunji..
''Irene unnie jangan lambat siap..ingat hari ni kita akan ke taman hiburan''kata minah sengaja menguat kan suara nya supaya eunji dengar..
''Araseo..habis masak kita jalan''balas irene ikut mengenak kan eunji..eunji meletak kasar air di meja..
''Unnir lupa je hari ni birtday eunji...!? ''Marah eunji tetiba mata nya dah berair kerna airmata nya ingin mengalir..
''Aigo..siapa cakap kami lupa bukan kami dah cakap tadi kita akan ke taman untuk sambut birtday eunji..''kata irene memujuk eunji..
''Betul tu..bukan eunji sendiri cakap'ke tak nak hadiah lagi bila birtday nanti..jadi kami tak siap'kan hadiah..dan minha cadang bawa eumji ke taman hiburan petang ni,,''kata jiyeon pula baru masuk dapur..eunji menatap satu persatu unnie nha..tak sangkah mereka sayngi eunji walau pun eunji selalu buat silap..
''Gomawo unnie..''ucao eunji memeluk setiap unnie nya..
''Yeaaahh!! Taman hiburam! Eunji nak siap dulu nak pakai baju cantik²..''kata eunji teruja..eunji pun naik ke atas dengan gembira..see eunji bukan seoramg yang akan bersdih atau marah lama..ia hanya seketika ia akan kembali seperti biasa..
Setelah bersiap mereka pun ke taman hiburan..
-everland-
Everland ada lah taman hiburan terbesar korea..dan penuh warna warni..everland antara taman palinh di gemari semua orang..
Terdapat 5tempat yang menarik iaitu..global fair, zoo-topia, european adventure, magic land, serta americN adventure...
''Wah..unnie tengok lah..cantik nya''eunji dan yangh lain begitu teruja apa bila mereka masuk pintu masuk everland global fair lah yangh pertama jadi tempuhan..global fair adalah pokok di penuhi sejenis bunga yanh cantik..di hias begitu cantik bermacam bunga ada dj pokok tersebut..
Merka berempat sibuk bergambar dan eunji lah yang ambil gambar..
''Jiyeon??"
''Huh??..chanyeol-ah apa korang buat kat simi''jiyeon tak sangkah akan terjumpa chanyeol sehun dan d.o di everland ni..
Mimah yang sedar ada d.o langsung badmod..''Kami..jalan³ sebab hari ni birtday sehun''kata chanyeol..''wah..jinja!? Satu kebetulan eunji pun tengah birtday!?"kata eunji teruja..''wah..yeaahh ada geng''sehun dan eunji pun bersorak seperti budak kecil..
''Bagus lah..apa kata kita sambut sama³ ramai lagi best''cadang chanyeol..''idea yang bagus...''balas jiyeon..lalu mereka pun jalan bersmaa menikmati setiap permainan di everland..tak lama kemudian mereka terjumpa taman kanak²...di mana setiap ornag dewasa akan memakai kostum patung...
''Kita ke sana..''ajak irene..mereka pun masuk ke taman kanak² itu..''unnie apa kata kita pakai kostum..''ujar jiyeon..''okey..chanyeol-shi d,o-shi koramgh nak pakai kostum juga ke''tanya irene..namja tu nampak berfkir..lalu merka menganguk..
Mereka pun pergi ke tempat kostum..
''Irene...''tegur seseorang..irene pun menoleh..''luhan oppa..apa oppa buat kat sini''tanya irene tak sangkah akan berjumpa dengan namjachingu nya..rambut luhan tampak basah mungkim dia baru habis hibur kan kanak²
YOU ARE READING
LOVE STORY _[ Complete ]
RomanceLittle: love story Genre: happy /romance/sad Cast: Jiyeon [ t-ara ] Irene [ red velvet ] Minah [ girl day ] Eunji apink [ apink ] D.o [ exo ] Luhan [ exo ] Chanyeol [ exo ] Hongbin [ vixx ] Sinopsis Ikuti kisah 4adik beradik iaitu..eunji,jiyeon,min...