{ LOVE STORY }
.
.
.
.
.
.
.
.''Awak brgurau kan..''kata eunji tak prcaya ..telalu sukar ia nak percaya jackson lah namja yang selama ini jadi secret admirer nya..namja yang selalu membuli dan buat ia marah..sangat mustahil'bagi..eunji..
''Aku tak tipu...''
''Macam mana awak boleh kata kan ia adalah jackson..sedang kan jackson ada di china! Bercinta dengan youngji..dan jelas awak letak hadiah tu di loker! ''Marah eunji..
''Semua tu satu hela..eun, jackson dan youngji tak bercinta..aku sengaja menafi kan hal tu..dan memang aku yang letak hafiah tu dalam loker awak..tapi aku buat untuk jackson sahabat aku''jelas jimin sejujur nya..eunji mundur ke belekang dan mrngeleng tak percaya..
''Aku tak percaya..''kata eunji terus pergi dari situ.
jimin yang memangil pun tak di hirau kan eunji jimin mrnatap sehun yang ada di situ sejka tadi diam..''Jangan cakap apa²..klau aku pun kat tempat eunji, mesti lah aku terkejut juga awak serius? Jackson? Wang jackson..namja yang perna kata kan ia tak suka kan eunji..dan selalu buat eunji marah dan mrnangis tu secret admirer eunji korang sengaja nak main kan eunji....''
''Aku tak tipu lah! Ia memang jackson! Selama ini memang dia memang jackson selalu buat eunji macam tu..tapi sebalik nya jackson menyimpan perasaan pada eunji sejak lama! Tap ia sembunyi kan nya...''balas jimin sehun yang merasa otak nya kena prosis menjadi bluar..
'"Baik cakap kat eunji..eunji-ah! Jamkha man!"sehun pun pergi mengejar eunji..meningal kan jimin yang dalam kerusingan..jimjn menyandar kan tubuh nya ke dindimg loker dan mengeluh...
Entah apa yang harus ia buat lagi..eunji tak percaya kan kata nya..tapi memang betul namja tu adalah jackson..jimin melaju kan nya sebab jackson sahabat nya..jimin mencapai hp nya dan menghubungi orang pemilik maslaah ini..
''Hye..eunji dah tau..mianhae aku tak boleh tipu eunji lagi..''
''Gwenchana..itu yang sepatut nya..selama apa kita bertahan akan dimtau juga..awak dah buat apa'yang patut..well nampak nya aku akan brdepan dengan peragai gila eunji lagi..pasti dia marah''kata namja itu siapa lagi kalau bukan jacksin
''Eunji tak marah..tapi dia tak percaya..ia masih fikir kan itu aku''kata jimin..jackson tersmeyum di talian..''gwenchhaa..aku akan urus hal ni..''balas jacksom terus memutus kan pangilan nya,.jackson dan mula kalut demgan fikiran nya sendiri..
''Eunji-ah..jamkah man awak nak ke mana..jelas dah nak mula dah ni''pangil sehun..eunji menghenti kan langkah nya dan menoleh kan badan nya pada sehun terkejut sehun sebab eunji menangis..
''aigyo..eunji-ah kenapa awak menangis''tanya sehun mengeluh..''awak rasa jackson sengaja buat semua tu..dia permain kan eunji ya lah jackosm dan jimin kan tak suka kan eunji...''kata eunji sedih sehun menarik tangan eunji dan mereka pun ke bumbung..
''mollayeo...ada baik nya awak tanya jackson sendiri..''kata sehun..''tapi jackson kan kat china sebab tu lah eunji tak oercaya..dan tak kan lah jackson yang peluk eunji dari belakang masa. Kepergian hongbin oppa..''kata eunji sangat lah gelisah..sehun mengaruk kepala nya sendiri..''aku dan jackosn kawan baik..tapi aku tak perna tau kalau jackson lah yangh selama ini perhati kan awak..''kata sehun keraguan..eunji memeluk lutut nya sendiri..
''Eunji tak akan percaya,..''kata eunji nekad..
''Awak benci kan jacksom..sebab tu awak tak oercyaa..''balas sehun menduga kan hal itu..eunji menatap sehun..memang selama ini eunji tak perna terfikir kan jacksom tak bermakna eunji benci kan jackosn..tapi sikap jackson dan secret admirer tu sangat berbeza..jackson suka membuat nya marah dan menangis..sedang kan secret admirer eunji seorang yang memberi semangat dan sering membuat nya tersenyum walau pun mereka tak perna berjumpa...
YOU ARE READING
LOVE STORY _[ Complete ]
RomanceLittle: love story Genre: happy /romance/sad Cast: Jiyeon [ t-ara ] Irene [ red velvet ] Minah [ girl day ] Eunji apink [ apink ] D.o [ exo ] Luhan [ exo ] Chanyeol [ exo ] Hongbin [ vixx ] Sinopsis Ikuti kisah 4adik beradik iaitu..eunji,jiyeon,min...