[ LOBE STORY ]
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-KIni setiap team berjalan di hutan yang semak itu tujuan mereka ada lah gunung halla..sekadar melihat pemandangan di pulau terbesar jeju-do itu siapa yang tak imgin kan ke pulau jeju island pulau terbesar korea dan tercantik..menjadi impian semua orang. Termaksuk lah para pelajar itu..
''Unnie..bukan ke kita nak vulkanik jeju island unnie rasa tempat tu jauh ke''tanya eunji sambil mengambil pemandangan indah di hutan itu sebagai kenamgan bila balik nanti..
''Nae..memang pun tapi agak memakan masa juga..kan pulau ni besar yang penting kita tau arah jalan nya kalau tak pasti kita sesat dan eunji jangan nak berayap sana-sini jangan buat eunie risau''kata irene sebab eunji jenis yang tak boleh duduk diam bila nampak benda menarik dan unik..
''Nae..unnie jangan risau..''kata eunji sekadar menyakin kan unnie nya itu perjalanan mereka agak makan masa..hari pun semakin gelap dan mereka perlu rehat..
''Okey..kita perlu ke seberang jalan..''kata cikgu siwon keletihan mreka sebab seharian berjalan..lalu mereka pun mengikuti cikgu siwon dari belakang..
''Jamkha man jangan bergerak''kata cikgu mreka pun berhenti ditempat mereka..air muka siwon berubah..
''Tanah yang kita pijak tak kukuh..''kata siwon yang lain pun cemas luhan mengengam tangan irene sebab ia tau irene pasti takut..
''eotteokh!"cemas eunji, ketika d.o bergerak sikit tanah tu hampir luntur, apa pun itu sangat bahaya sebab bawa mreka ada curam yang tingi eunji mula teriksa..rasa takut menghantui nya..
''Semua nya jangan cemas!"kata siwon..mereka pun diam..''kita satu persatu jalan..''sambung siwon mereka pun memganguk faham siwon mendhaului mreke sebab ia berada di depan dan siwon berjaya..''hati-hati..''kata siwon pada jiyeon sambil menghurul kan tangan nya..jiyeon takut melangkah sebab tahan tu semakin lembut..
''gwenchana..awak boleh buat''kata chanyeol jiyeon pun menganguk..
''Eunnie~~~eunji takut~~~''tangis eunji mimah irene dan jiyeon menoleh menatap adik bungso mereka yang ada bersama d.o..
Terkejut mereka sebab eunji hampir jatuh.d.o tak boleh mencapai tangan eunji, jika ia gerak pasti mereka jatuh bersama..
''Eunji! Kekal kan posisi kamu! Tungu sampai yang lain naik!"jerit siwon semakin cemas siwon melihat pelajar nya dalam bahaya..
''Jiyeon terus kan melangkah''kata siwon..hiyeon pun melangkah pelan² langkah terakhir hiyeon membuat kan tahan tu luntur..
''Eunnie!!!"
''Aaahhhh!!!""
''Andwae!!"siwon tak sempat mencapai tangan satu pun anak murid nya..mereka dah jatuh kecuram dengan jeritan merka tanah yang siwon pijak pun ikut luntir dan mereka jatuh bersama ke tebing itu tanpa ada sesiapa yang timgal...
Sementara itu..
''Hongbin kita perlu terus kan langkah kita rasa nya siwon dah sampai bersama yang lain..''kata cikgu kyuhyun dan yuri..sebab hongbin banyak kali menoleh seakan perasaan nya jadimtak tenang memikir kan eunji..
''Gwenchana hyung..''tanya jackson..hongbin anguk kan kepala nya.. Lalu mereka menerus kan langkah mereka..''agak nya eumji daj yang lain dah sampai ke''kata jackson pada hoya mereka tak lah rapat tapi jackson tak suka kan kesunyian..''molla..aku harap eunii tak apa² dan yang lain''balas hoya..''gwenchana..luhan.do dan chanyeol hyung kan ada..senang lah mereka nak jaga 4beradik tu..aku berani jamim pasti eunji sekarang tengah takut sebab imaginasi dia sangat buruk''kata jackson hoya pun tergelak...hongbin hanua diam ,endengar apa yang mereka borak kan..
YOU ARE READING
LOVE STORY _[ Complete ]
RomanceLittle: love story Genre: happy /romance/sad Cast: Jiyeon [ t-ara ] Irene [ red velvet ] Minah [ girl day ] Eunji apink [ apink ] D.o [ exo ] Luhan [ exo ] Chanyeol [ exo ] Hongbin [ vixx ] Sinopsis Ikuti kisah 4adik beradik iaitu..eunji,jiyeon,min...