[ LOVE STORY ]
-
-
--
-
-
-
-
-
HOPE ENJOY..SEPERTI NAMIE KATA KAN NAMIE HANYA TAG ORANG YANG KOMEN.. ^^-
-
-
-
-
-
-
--
-''jiyeon jiyeon jiyeon¡¡¡''
''Wae..''jiyeon terkejut ketika chunji chingu datang dengan wajah cemas nya,,''ah..ah.,ini irene noona pengsam tadi kat perpustkaan..''kata chunji... Jiyeon pun terkejut..
''Bo!? Tapi kenapa!"tanya jiyeon cemas''aish..mana lah aku tau..baik awak ke bilik kesihatan je..dia ada bersmaa luhan hyung''jawap chunji..jiyeon pun terus ke sana..
-bilik kesihatan-
''Unnie!?''jiyeon terus main masuk tanpa mengetuk..dan luhan ada bersama irnee yang tak sedar kan diri..
''Wae.wae...unnie saya kenPa''tanya jiyeon pada luhan..luhan mengaruk kepala nya yang tak gatal..''Erm..dia pengsan secara tetiba tapi dia okey..tiada apa yanh jadi''jawap luhan agak kaku..''eh..habis tu kenapa unnie pengsan''tanya jiyeon lagi..mati kutu luhan menjawap pertanyaan jiyeon..belum sempat luhan menjawap lau dah datang..
''Irene..han irnee kenapa''tanya lay cemas..''dia cuma pengsan..''jawap luhan..sebenarnya akibat luhan mencium irene..menyebab kan irene jatuh pengsan..siapa tak pengsan ketika luhan mencium nya depan pengetua dan cikgu..nasip luhan dah kata kan supaya pekara tu tak di kecoh kan..takut nanti irene marah..
Setelah itu..jiyeon dan lay kembali ke kelas sebab pelajaran dah mula..sedang kan luhan menungu irene sedar..
Luhan menatap wajah irnee..dan ia mula curiga..luhan pun tersenyum nakal..''Irona chgai..''bisik luhan di telinga irenw..tapi irene tak jiga sedar sebenarnya luhan tau irene pura² tidur..sejak tadi lagi..
''Kalau chagi tak bangun..oppa akan cium lagi''bisk luhan lagi..dengan cepat irene pun bangun wjah nya kembali merah sebab luhan tau ia pura² tak sedar lagi..''Gwenchana..''tanya luhan..irnee menganguk malu..''kenapa chagi pengsan..''soal luhan lagi..malu² irene menatap wajah luhan..''errk..itu sebab irene malu''kata irnee susah payah..
''Waeyo..kenapa mesti malu ki-''awak belum jawap soalan irnee''cela irene cepat sebab luhan tiada jawapn lagi..luhan pun tersenyum..''Bukan kah oppa dah bagi jawapan nya..''kata luhan mendekati irene..meletak kan tangan nya di antara kiri-kanan irene..wajah mereka pun dha dekat..
''Se-sejak bila''gugup irene..''wae chagi nak oppa bagi jawapan lagi sekali..bukan kah dah bagi jawapan iaitu ciumam''bisk luhan..irene pun terkejut itu lah jawapan luham dengan mencium irene..''kenapa diam..biar oppa jawap seka-''kata² luhan terpotong ketika seseorang membuka pintu luhan dan irene pun menatap ke arah pintu..muka blur minah..
''Hn..terus kan lah mianhae gangu''
*blam*
Minah terus menutup pintu dan pergi..irnee menatap luhan
''Erh..luhan-sh-''oppa..''cela luhan.''bo?"ucp irene pendek..luhan mengusap pipi irene..yang dah merah..''Pangil oppa..bukan kah kita dah bercinta..''kata luhan lagi sekali..detakan jantung irene semakin laju dan berharap masa di henti kan..luhan mengangkat dagu irene dan ingin mencium irene..
4cm
3cm
2cm
1c-''unnie!! Tengok ni!!"
Kedatangan eunji dan mengangu luham dan irene..tanpa fkikr kan keadaan eunji mendekati unnie dan mlompat-lompat teruja.
''Unnie..unnie..unnie..tengok ni! Sekolah kita akan ada tari menari tak lama lagi!!"kata eunji teruja..irene hanya tersenyum tak sedar luhan menatap bosan ke eunji berbeza dengan minah tadi tak menganguk dan eunji pulak tak jaga perasaan..eunji toleh kan kepala nya..
YOU ARE READING
LOVE STORY _[ Complete ]
RomanceLittle: love story Genre: happy /romance/sad Cast: Jiyeon [ t-ara ] Irene [ red velvet ] Minah [ girl day ] Eunji apink [ apink ] D.o [ exo ] Luhan [ exo ] Chanyeol [ exo ] Hongbin [ vixx ] Sinopsis Ikuti kisah 4adik beradik iaitu..eunji,jiyeon,min...